Legian Village Hotel

Jl. Padma Legian, Legian, Bali, Indonesië (Bekijk kaart)

Voorheen : Pension Joni
Legian Village Hotel Bali - Zwembad Legian Village Hotel Bali - Receptie Legian Village Hotel Bali - Lobby Legian Village Hotel Bali - Lobby Legian Village Hotel Bali - Tuin Legian Village Hotel Bali - Eten en drinken Legian Village Hotel Bali - Executive Lounge Legian Village Hotel Bali - Badkamer Legian Village Hotel Bali - Spa Legian Village Hotel Bali - Lobby Legian Village Hotel Bali - Gastenkamer Legian Village Hotel Bali - Gastenkamer Legian Village Hotel Bali - Gastenkamer Legian Village Hotel Bali - Gastenkamer Legian Village Hotel Bali - Gastenkamer Legian Village Hotel Bali - Zwembad
Gebied: Legian

Aangenaam vriendelijk

Ligging,prijs,confort
Supper
Johannes D. (Echt)paren Netherlands, 16 april 2014
leuk hotel maar niet goed schoon

de ligging
Was wel ok
Albert B. Individuele reizigers Netherlands, 16 februari 2013
Goede lokatie, aardige mensen

lokatie
Was erg leuk hotel in het midden van Legian. jammer dat ik er maar 2 dagen was.
Tip: Blue ocean club aan het strand met life muziek op vrijdagavond
Paul V. (Echt)paren Netherlands, 19 december 2012
Lekker rustig hotel en toch overal middenin

goede bedden, heerlijk eten in restaurant, goede service, aardig personeel
Heel fijn, schoon en net hotel. Middenin Legian. Stapt zo de drukte in uit het hotel. Heel veel eettentjes om de hoek en vlakbij het strand. Heb hier 3 dagen alleen gezeten en mijzelf prima vermaakt. Een echte aanrader voor diegene, die wel de drukte willen maar ook rust in hun hotel.
Ardjan H. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 24 oktober 2012
Leuk hotel midden in het centrum

Lokatie, zwembad, tuin
6,3
Een leuk lang weekend hier gebleven met de familie, hotel ligt vlak langs de doorgaande weg maar het geluidsoverlast is redelijk beperkt. Het zwembad is leuk maar niet erg groot. De bungalows in de tuin zijn goed. Prijs is niet goedkoop maar OK.
Ardjan H. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 24 oktober 2012
Leuk, klein en betaalbaar hotel met mooi zwembad

zwembad, lokatie
We hebben hier een vier dagen verbleven in een bungalow en het is goed bevallen. Personeel is erg vriendelijk en heel behulpzaam. Het zwembad is niet erg groot maar voldoet goed, er is een afgescheiden gedeelte voor kleine kinderen. Het restaurant serveert goed eten en is in tegenstelling tot andere berichten op het internet gewoon bij het hotel. Al met al een aanrader voor degenen die niet in een afgelegen luxe resort willen verblijven maar iets kleiners in het midden van de stad. Naar het strand is trouwens ook maar 5 minuten lopen.
Linda K. Individuele reizigers Netherlands, 13 oktober 2011
Hotel met veel min punten

Hotel ligt vlak bij het strand
4,7
ik ga ieder jaar naar bali en dit is het eerste jaar dat ik heb gekozen voor een goedkoper hotel. misschien ben ik gewoon verpest omdat ik aan meer luxe e.d. gewend ben, maar het hotel viel me zwaar tegen. het is heel apart, want het hotel bestaat uit twee delen. bij deel 1 is het restaurant en de receptie en bij deel 2 alleen kamers en een mini zwembad. ik zat in deel 2 en moest iedere ochtend voor het ontbijt toch een redelijk stukje lopen. de kamer die in had was redelijk ruim en op het eerste gezicht schoon. helaas viel alles, naarmate ik in het hotel zat, vies tegen. ik heb last gehad van plagen van insecten, de handdoeken stonken heel erg muf, er werd slecht schoon gemaakt en het ontbijt was ook slecht. het ergste vond ik nog dat je een hele slechte nachtrust hebt. de gordijnen zijn niet verduisterend en het is ontzettend gehorig, bovendien begonnen ze iedere ochtend rond half 8 met verbouwen en schoonmaken. ik zal zeker geen tweede keer voor dit hotel kiezen!
Hendrikus V. (Echt)paren Netherlands, 3 januari 2011
Leuk gezellig hotel met heel vriendelijk personeel

Ligging in centrum en dicht bij het strand
We verbleven hier 14 nachten,leek in begin lang maar afscheid kwam toch te snel,wat zijn de mensen in het hotel supervriendelijk. We hadden een kamer aan het zwembad in het 2e gebouw vlak om de hoek,in het centrum,maar totale rust, want geen verkeer. bij het zwembad was een gezelligge bar gelegen in een kleine maar mooie tuin,ook kon je gewoon in het hoofthotel naar het zwembad gaan.
Restaurant tip: Wil je niet in het hotelrestaurant eten ,in de omgeving zijn vele goede restaurants,zoals Mozarella,hier iedere zaterdag rustigge life muziek.
Dave D. (Echt)paren Netherlands, 9 januari 2010
hotel legian villa

Locatie is prima niet duur en ziet er veel belovend uit
5,3
Wij hebben dit hotel geboekt op doorreis van Java naar Bali, op internet gezocht wat reviews gelezen en geselecteerd op prijs/kwaliteit verhouding. Laat aangekomen en bij het hotel afgezet door de taxi maar wij konden geen receptie vinden er zijn namelijk 2 verschillende complexen de andere is aan het begin van de straat ong. 25m terug. Het hotel ligt echt dicht bij het strand en centraal van Legian gelegen het hotel uit en er zijn overal restaurantjes en winkeltjes naar ieders vertier. Het heeft een gezellige inrichting en beide een mooi schoon zwembad, Vriendelijk personeel maar we hebben waarschijnlijk pech gehad met de kamer helemaal achterin en een vieze stinkende badkamer. Redelijk wat gewend en verwachten ook niet veel als je niet te veel betaald maar de twijfel om hier bij te boeken was weg, zeker nadat ik een aantal kakkerlakken de deur uit heb moeten werken. Hiermee vond ik het ook niet meer de moeite waard om te verzoeken om een andere kamer te bekijken.
Hotel kenmerken tip: Eerst je kamer bekijken of deze bevalt wij hebben doordat we laat aangekomen zijn niet gedaan. Een scooter huren is gemakkel als vervoer als je het hotel (met de receptie) uitloopt rechts op ongeveer 30 meter naar links het straatje in, deze is betrouwbaar gebleken. Wel 60.000rp betaald met verzekering is ong. 10.0000rp teveel maar acceptabel.
Rob S. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 29 december 2009
Legian Village hotel niet aan te bevelen

bungalows aantal tv zenders
3,3
kamers worden niet goed schoongemaakt en de verlichting is erg slecht.dagelijks moesten wij vragen om toiletpapier bediening in het restaurant was niet professioneel

Legian Village Hotel BaliLegian Village Hotel Bali - ZwembadLegian Village Hotel Bali - ReceptieLegian Village Hotel Bali - LobbyLegian Village Hotel Bali - LobbyLegian Village Hotel Bali - TuinLegian Village Hotel Bali - Eten en drinkenLegian Village Hotel Bali - Executive LoungeLegian Village Hotel Bali - BadkamerLegian Village Hotel Bali - SpaLegian Village Hotel Bali - LobbyLegian Village Hotel Bali - GastenkamerLegian Village Hotel Bali - GastenkamerLegian Village Hotel Bali - GastenkamerLegian Village Hotel Bali - GastenkamerLegian Village Hotel Bali - GastenkamerLegian Village Hotel Bali - Zwembad