M Hotels - Tower B

Hock Lee Center, Hotel Tower, Jalan Datuk Abang Abdul Rahim, Kuching stadscentrum, Kuching, Maleisië 93450

7,5

7,8
6,4
Herman V. Gezinnen met jonge kinderen Belgium, 9 juli 2012
mooie kamer, prima shuttlebus

zwembad, aan de rand van de stad maar gratis shuttlebus
prima. we maakten dagelijks gebruik van de shuttlebus naar de waterfront. Hij brengt je naar overal waar je vraagt. We hadden een goede, ruime kamer. We vroegen een watertaxi ons terug naar de kade niet ver van het hotel te brengen, het lukte en dit was een leuk uitstapje. Het bijhorende shoppingcomplex stelt niet veel voor, maar er is een supermarktje in. Eten deden we op een kleine foodcourt in de buurt tussen de lokale mensen.
Michael S. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 27 juli 2011
Zeer net hotel, op goede lokatie

Ruime , zeer nette kamer. personeel erg vriendelijk en behulpzaam
Prettig en net hotel, prijs/kwaliteit goed Het ontbijt is redelijk, veel van het zelfde.
Restaurant tip: als je van seafood houd ga dan naar de hotspot in de buurt van het pullman hotel zeer lekker eten, druk maar gezellige sfeer en het kost geen knoop!
Sarah K. Groepen Belgium, 1 juni 2011
mooi hotel, mindere locatie

fancy modern hotel
we zijn hier maar 1 nacht gebleven, omdat het hotel niet in het centrum ligt van Kuching. Het was een heel mooi hotel, maar de gratis shuttle was niet altijd evident om te nemen. En gelet op de gezellige waterkant van Kuching, hebben we besloten om de 2e dag te verhuizen naar een hostel aan het water.
Nurulhudha M. Gezinnen met jonge kinderen Malaysia, 2 mei 2016
average
2,3
Some facilities disable tu used and quite far and difficult to access
Bong I. Gezinnen met oudere kinderen Malaysia, 4 april 2016
Smell
The room has smell & need to put perfume.
Siti R. Gezinnen met jonge kinderen Malaysia, 6 maart 2016
nice, comfortable n safety for children...

gym,swimming pool,wi-fi n room.
peacefully n privacy.

1. Room cleanlinest-Good
Chew C. Zakelijke reizigers Malaysia, 16 december 2015
NIL

Price and location.
feel comfortable with their service.
Felix U. Zakelijke reizigers Malaysia, 8 december 2015
Spacious

Spacious room, plenty of parking space and card access system
1 - 3 van 3 beoordelingen
M Hotels - Tower B KuchingM Hotels - Tower B Kuching - GastenkamerM Hotels - Tower B Kuching - GastenkamerM Hotels - Tower B Kuching - GastenkamerM Hotels - Tower B Kuching - GastenkamerM Hotels - Tower B Kuching - GastenkamerM Hotels - Tower B Kuching - SuiteM Hotels - Tower B Kuching - GastenkamerM Hotels - Tower B Kuching - LobbyM Hotels - Tower B Kuching - ReceptieM Hotels - Tower B Kuching - Hotel interieurM Hotels - Tower B Kuching - EntreeM Hotels - Tower B Kuching - Balkon/TerrasM Hotels - Tower B Kuching - Balkon/TerrasM Hotels - Tower B Kuching - Balkon/TerrasM Hotels - Tower B Kuching - Balkon/TerrasM Hotels - Tower B Kuching - Balkon/TerrasM Hotels - Tower B Kuching - Balkon/TerrasM Hotels - Tower B Kuching - Balkon/TerrasM Hotels - Tower B Kuching - ZwembadM Hotels - Tower B Kuching - ZwembadM Hotels - Tower B Kuching - ZwembadM Hotels - Tower B Kuching - FitnessruimteM Hotels - Tower B Kuching - FitnessruimteM Hotels - Tower B Kuching - RestaurantM Hotels - Tower B Kuching - Hotel exterieurM Hotels - Tower B Kuching - Hotel exterieurM Hotels - Tower B Kuching - Hotel exterieurM Hotels - Tower B Kuching - Hotel exterieurM Hotels - Tower B Kuching - Hotel exterieurM Hotels - Tower B Kuching - Hotel exterieurM Hotels - Tower B Kuching - Hotel exterieurM Hotels - Tower B Kuching - Hotel exterieurM Hotels - Tower B Kuching - Hotel exterieur

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.