Marco Polo Plaza Cebu Hotel

Cebu Veterans Drive, Nivel Hills, Apas, Cebu City, Cebu-stad, Filipijnen (Bekijk op kaart)

Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Restaurant Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Executive Lounge Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Vergaderruimte Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Fitnessruimte Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Spa Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Restaurant Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Executive Lounge Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Restaurant Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Lobby Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Spa
Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Lobby Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Zwembad Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Hotel exterieur
Gebied: Cebu City Aantal kamers: 329

8,5

8,5
8,8
8,4
Ronny N. (Echt)paren Belgium, 21 januari 2014
rustig verblijf tijdens drukste weekend van cebu ,

rustig gelegen,ontbijdbuffet,dicht bij sm en ayala
aangenaam stil tijdens het drukste weekend van Cebu namelijk sinulog festival en toch makkelijk om deel te nemen aan het gebeuren verder zeer verzorgt en probleemloos hotel
Jean-Marie G. (Echt)paren Belgium, 5 juli 2013
zeer relaxed

personeel,restaurant,rustig
Een zeer rustig en centraal gelegen hotel,met een shuttle dienst naar de luchthaven en shopping mall en indien gewenst organiseren ze ook een aantal bezienswaardigheden.Het restaurant is zeer goed en het zwembad zeer goed met een bar en restaurant aan.Dit hotel is zeker een aanrader.
Johan A. Groepen Netherlands, 20 juni 2011
Top hotel met 5 sterren klasse.

Zeer goede staff met een vriendelijke behulpzaamheid.
9,7
wanneer ik in cebu ben verblijf ik altijd in de marco polo. het is naar mijn mening 1 van de beste hotels in cebu. en de 5 sterren clasificatie is zeker verdient. het ontbijt buffet is aan te bevellen. en de kamers zijn zeer comfertabel en schoon.
Restaurant tip: Neem zeker het ontbijt buffet als je in de Marco Polo verblijft.
Hedzer K. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 15 juni 2010
vakantie start

Prachtige poolbar met groot scherm voor Wereldkampioenschap Voetbal
6,3
We hebben dit hotel geboekt als stopover. We wonen in Shanghai en waren via Hong Kong naar Cebu gevlogen (aankomst 19:00). De volgende dag reisden we door naar onze einbestemming bij Dumaquete op Oriental Negros. We werden keurig opgehaald op het vliegveld (moest echter naderhand wel afgerekend worden) en kregen 2 keurige kamers. Daarna naar beneden naar de poolbar voor een heerlijk diner (prima menu kaart) en aan de bar echt frontaal voor de televisie de 2e helft Nederland-Denemarken gezien. Service was echt top. Toen naderhand Bert van marwijk werd geinterviewed werd speciaal voor ons (zonder dat we het vroegen) het geluid even harder gezet. Ook de volgende dag starten met een geweldig onbijt buffet alvorens door te gaan naar onze eindbestemming. Prima.
Jonghyun K. Gezinnen met jonge kinderen South Korea, 22 januari 2015
good

pool
Good
Colin R. (Echt)paren United Kingdom, 21 januari 2015
slightly disappointed

pool, breakfast, staff
Enjoyed, but really pushing the limits to say it's a 5 star hotel. Especially by Asian Standards..noisy construction next to pool. Difficult to relax. 5 star prices,but not 5 star value...
Noli P. Groepen United States of America, 21 januari 2015
Nuce stay!

Friendly staff. Cleanliness. Amenities
We have enjoyed our stay. More value for the money. Friendly staff. Nice amenities. So clean!
Christopher P. (Echt)paren Canada, 15 januari 2015
Rooms are starting to look a bit dated

Pool. Lobby. Service
Lee C. Zakelijke reizigers United Kingdom, 15 januari 2015
Not A Five Star Hotel

Best known in Cebu
5,3
A average stay considering the room condition and staff service. The location is away from what the action is though there is a limited shuttle service.
Keith T. (Echt)paren Australia, 13 januari 2015
Marco Polo review

The staff the restaurant the free shopping shuttle
9,7
Me and my partner stayed for 5 nights we had a wonderful time this hotel we highly recommend a really enjoyable experience we will stay again the only real complaint is the location giving the dreadful traffic problems in Cebu but the Hotel and the staff service was top class

Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stadMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - RestaurantMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Executive LoungeMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - VergaderruimteMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - FitnessruimteMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - SpaMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - RestaurantMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Executive LoungeMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - RestaurantMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - LobbyMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - SpaMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - LobbyMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - ZwembadMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Hotel exterieur

AS-AGWEB-3B04