Marco Polo Plaza Cebu Hotel

Cebu Veterans Drive, Nivel Hills, Apas, Cebu City, Cebu-stad, Filipijnen (Bekijk kaart)

Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Hotel exterieur Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Lobby Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Eten en drinken Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Suite Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Badkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Badkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Gastenkamer Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Restaurant Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Restaurant
Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Restaurant Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Restaurant Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Restaurant Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Bar/Lounge Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Bar/Lounge Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Executive Lounge Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Executive Lounge Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Bar/Lounge Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Bar/Lounge Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Restaurant Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Balkon/Terras Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Bar/Lounge
Gebied: Cebu City Aantal kamers: 329

uit 1950 beoordelingen

8,6
8,8
Alle beoordelingen (1950)
Ronny N. (Echt)paren Belgium, 21 januari 2014
rustig verblijf tijdens drukste weekend van cebu ,

rustig gelegen,ontbijdbuffet,dicht bij sm en ayala
aangenaam stil tijdens het drukste weekend van Cebu namelijk sinulog festival en toch makkelijk om deel te nemen aan het gebeuren verder zeer verzorgt en probleemloos hotel
Jean-Marie G. (Echt)paren Belgium, 5 juli 2013
zeer relaxed

personeel,restaurant,rustig
Een zeer rustig en centraal gelegen hotel,met een shuttle dienst naar de luchthaven en shopping mall en indien gewenst organiseren ze ook een aantal bezienswaardigheden.Het restaurant is zeer goed en het zwembad zeer goed met een bar en restaurant aan.Dit hotel is zeker een aanrader.
Johan A. Groepen Netherlands, 20 juni 2011
Top hotel met 5 sterren klasse.

Zeer goede staff met een vriendelijke behulpzaamheid.
9,7
wanneer ik in cebu ben verblijf ik altijd in de marco polo. het is naar mijn mening 1 van de beste hotels in cebu. en de 5 sterren clasificatie is zeker verdient. het ontbijt buffet is aan te bevellen. en de kamers zijn zeer comfertabel en schoon.
Restaurant tip: Neem zeker het ontbijt buffet als je in de Marco Polo verblijft.
Hedzer K. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 15 juni 2010
vakantie start

Prachtige poolbar met groot scherm voor Wereldkampioenschap Voetbal
6,3
We hebben dit hotel geboekt als stopover. We wonen in Shanghai en waren via Hong Kong naar Cebu gevlogen (aankomst 19:00). De volgende dag reisden we door naar onze einbestemming bij Dumaquete op Oriental Negros. We werden keurig opgehaald op het vliegveld (moest echter naderhand wel afgerekend worden) en kregen 2 keurige kamers. Daarna naar beneden naar de poolbar voor een heerlijk diner (prima menu kaart) en aan de bar echt frontaal voor de televisie de 2e helft Nederland-Denemarken gezien. Service was echt top. Toen naderhand Bert van marwijk werd geinterviewed werd speciaal voor ons (zonder dat we het vroegen) het geluid even harder gezet. Ook de volgende dag starten met een geweldig onbijt buffet alvorens door te gaan naar onze eindbestemming. Prima.
Robinette T. Gezinnen met jonge kinderen Philippines, 17 augustus 2014
nice hotel in cebu

value for money, good service, nice clean rooms w wifi
My son enjoyed the swimming pool. Proces for food were fairly reasonable for a 5star hotel. Just a little far from the city center but taxi drivers are honest and give the exact change
Angelo H. Zakelijke reizigers Philippines, 16 augustus 2014
still cebu's best for me

everything is good about this hotel i would say
excellent
Caryl H. Gezinnen met oudere kinderen Australia, 14 augustus 2014
The best hotel

The room, food, the lobby sitting
9,7
The best hotel... Nice and comfy
Kim C. Gezinnen met jonge kinderen Philippines, 10 augustus 2014
weekend getaway

comfort, cleanliness, staff
Werner T. (Echt)paren Switzerland, 2 augustus 2014
swiss national day at marco polo

5star, swiss national day celebration, excelent service
9,7
For the 8th time they celebrated the swiss national day with the best buffet you can find in cebu. Everything was excellent. We stayed a night in the Hotel after and there was a small plate with cold meat served in the room. thanks a lot.
Leung M. Gezinnen met oudere kinderen Hong Kong, 1 augustus 2014
very good service and new decoration hotel

new decoration, safe and nice
2,3
wonderful choice

Marco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stadMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Hotel exterieurMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - LobbyMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Eten en drinkenMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - SuiteMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - BadkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - BadkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - GastenkamerMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - RestaurantMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - RestaurantMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - RestaurantMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - RestaurantMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - RestaurantMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Bar/LoungeMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Bar/LoungeMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Executive LoungeMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Executive LoungeMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Bar/LoungeMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Bar/LoungeMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - RestaurantMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Balkon/TerrasMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Bar/LoungeMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - ZwembadMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - ZwembadMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - ZwembadMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - ZwembadMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - ZwembadMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - ZwembadMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - FitnessruimteMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - FitnessruimteMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - BalzaalMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - BalzaalMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - BalzaalMarco Polo Plaza Cebu Hotel Cebu-stad - Spa

AS-AGWEB-3A03