Matahari Guest House

Jl. Tegal Wangi No 14, Kuta / Tuban, Bali, Indonesië 80361 (Bekijk op kaart)

Matahari Guest House Bali - Lobby Matahari Guest House Bali - Bar/Lounge Matahari Guest House Bali - Hotel exterieur Matahari Guest House Bali - Entree Matahari Guest House Bali - Restaurant Matahari Guest House Bali - Hotel exterieur Matahari Guest House Bali - Hotel exterieur Matahari Guest House Bali - Bar/Lounge Matahari Guest House Bali - Hotel interieur Matahari Guest House Bali - Gastenkamer Matahari Guest House Bali - Gastenkamer Matahari Guest House Bali - Gastenkamer Matahari Guest House Bali - Badkamer Matahari Guest House Bali - Badkamer Matahari Guest House Bali - Gastenkamer Matahari Guest House Bali - Gastenkamer
Matahari Guest House Bali - Winkels Matahari Guest House Bali - Winkels Matahari Guest House Bali - Nachtclub Matahari Guest House Bali - Strand Matahari Guest House Bali - Strand Matahari Guest House Bali - Strand Matahari Guest House Bali - Strand Matahari Guest House Bali - Strand Matahari Guest House Bali - Strand
Gebied: Kuta / Tuban Aantal kamers: 40

8,1
5,0
Eric V. Groepen Netherlands, 21 december 2012
goed guesthouse dicht bij alles

goed als je op pad bent, en alleen het guesthouse nodig heb voor slapen
guesthouse is aardig. personeel is meer met hun zelf bezig. als je info wil over tours, dan kan je lang wachten die kan je beter buiten de deur bestellen. wifi op kamer is er niet. het is erg luid ruchtig
Maud V. Individuele reizigers Netherlands, 17 juni 2012
Schoon hotel, fijne kamer en leuke extra service

Gratis transport naar verschillende "attracties" in de buurt en er werden een aantal verschillende tours aangeboden die ook nog naar persoonlijke wensen aangepast konden worden
Leuk hotel, er wordt helaas geen ontbijt aangeboden maar als je 's morgens de deur uitloopt kun je vrijwel meteen een boordje kopen of een stukje verderop ontbijten in een lunchroom. De kamer was schoon, had een minibar en airconditioning, een waterkoker om thee te zetten en je kon ook zelf noodles maken. Er was wel wat weinig ruimte voor al je spullen, ik miste een beetje een tafel met stoel om bijvoorbeeld aan te schrijven. Vriendelijk personeel, spraken vaak wel gebrekkige Engels maar met handen en voeten kom je een heel eind. Wat heel leuk was was dat het hotel ook tours aanboden. Deze twee mannen spraken wel beter Engels en waren zo'n beetje de hele dag aanwezig. Ze brachten me gratis naar een aantal bezienswaardigheden en ik heb twee tours gedaan met ze. De eerste tour was gewoon standaard, de tweede tour mocht ik zelf helemaal aanpassen en dan kon er natuurlijk ook over de prijs onderhandeld worden. Ook dit waren hele leuke, vriendelijke mensen. Tot slot was de ligging van het hotel perfect, het strand, de clubs en de restaurantjes zijn allemaal op loopafstand en mocht je daar geen zin in hebben staan er overal taxi's die je ergens naartoe willen brengen.
Henk B. (Echt)paren Netherlands, 23 januari 2012
Goede prijs kwaliteit

Dicht bij centrum en strand
Goede prijs kwaliteit, dicht bij strand, winkels en 10 minuten van de airport
Gijsbertus V. (Echt)paren Netherlands, 11 januari 2012
leuk hotteltje

dicht bij shopping mall
leuk hoteltje ,maar ook hier schoonmaken is toch wat moeilijk voor sommige hotels maar aan de overkant van het hotel was een klein winkeltje waar we dan ook maar desinfectie schoonmaak middel hebben gekocht om de wc maar even wat schoner te maken daarna was het er wel uit te houden, het ligt vlak langs een drukke straat dus uitslapen is er niet bij jammer wat het is maar 10 min lopen van het strand en 5 min van de matahari shopping mall, 10 min van legian,voo backpackers een ideale plaats om te vertoeven
Winkel tip: het hotel icht vlak achter een grote shopping mall en een drukke winkel straat
Emma Y. Individuele reizigers Netherlands, 11 november 2011
Verrassend goede locatie

Locatie, Prijs,
bij aankomst was ik zeer verrast dat komt omdat ik niet had verwacht dat het zo dicht bij de drukke straten was. tijdens het slapen had ik er geen last van. daarnaast is deze guesthouse 10 min lopen van het legian beach. zeker een aanrader
Restaurant tip: Bali summer hotel. Nasi goreng Istemewa. dit smaakte zo goed. voor maar 25.000 IRP
Tessel M. Groepen Netherlands, 5 november 2011
Goede locatie, maar kleine kamers

Centraal gelegen
Matahari is een prima guesthouse. Ligt echt in het centrum van Kuta, je bent met 10 minuten lopen op het strand, en met 10 minuten lopen in Legian street, waar je kan stappen. Kamers zijn wel erg klein, worden tussendoor niet schoongemaakt, en het personeel spreekt amper Engels. Verder is het een prima guesthouse.
Ronny J. (Echt)paren Belgium, 21 oktober 2011
Kleine kamer maar met alles erop en eraan

functioneel uitgedachte kamer, perfecte ligging, vriendelijk personeel
we hadden dit hotel enkel geboekt om één nachtje te verblijven alvorens we vertrokken uit bali, deze guesthouse was daar perfect voor, we kregen veel meer dan we hadden verwacht, een goede warme douche, een goede werkende tv met veel kanalen, een koelkast waar reeds heel wat inzit, zeg maar minibar maar dan met supermarkt prijzen, het bier was zelfs goedkoper dan in de meeste supermarkten, wij gebruikten dus gewoon de minibar, zeer goed en nieuw bed, wij zijn zeer tevreden, verwacht geen fancy stuff, alles is basic maar in perfect werkende toestand, enig nadeeltje is dat er geen raam aan de kamer zit, we wisten het op voorhand en persoonlijk vindt ik dit niet eens zo erg, maar kan me voorstellen dat sommige mensen zich eerder in een cel dan in een kamer voelen.
Subhi H. Individuele reizigers Malaysia, 3 oktober 2014
good location in kuta.

take 5-10 min to kuta beach and near to centre of kuta.15 min to the airport.should stay here.
Very good.
Clinton C. (Echt)paren Australia, 23 september 2014
cheap budget hotel

location price staff
Clinton C. (Echt)paren Australia, 22 september 2014
budget hotel

location,,,cheap,, friendly staff

Matahari Guest House BaliMatahari Guest House Bali - LobbyMatahari Guest House Bali - Bar/LoungeMatahari Guest House Bali - Hotel exterieurMatahari Guest House Bali - EntreeMatahari Guest House Bali - RestaurantMatahari Guest House Bali - Hotel exterieurMatahari Guest House Bali - Hotel exterieurMatahari Guest House Bali - Bar/LoungeMatahari Guest House Bali - Hotel interieurMatahari Guest House Bali - GastenkamerMatahari Guest House Bali - GastenkamerMatahari Guest House Bali - GastenkamerMatahari Guest House Bali - BadkamerMatahari Guest House Bali - BadkamerMatahari Guest House Bali - GastenkamerMatahari Guest House Bali - GastenkamerMatahari Guest House Bali - WinkelsMatahari Guest House Bali - WinkelsMatahari Guest House Bali - NachtclubMatahari Guest House Bali - StrandMatahari Guest House Bali - StrandMatahari Guest House Bali - StrandMatahari Guest House Bali - StrandMatahari Guest House Bali - StrandMatahari Guest House Bali - Strand

AS-AGWEB-3B07