Terug naar hotelinformatie

Irene I. van Nederland
Ik verbleef 2 nachten in juli 2013
uitstekend
accomodatie, strand en rust
Geweldige verblijf, vriendelijk hotelpersoneel, snelle service
Beoordeeld 04 augustus 2013

Richard K. van Nederland
Ik verbleef 5 nachten in juli 2013
Groot complex
ligging en bedjes aan het strand
Na een rondreis over Java en Bali, was dit ons laatste verblijfsplek. Was even schrikken hoe groot het complex is, echter je merkt er niets van. Strand bedjes zijn voldoende verkrijgbaar. Strand is lekker, wel sterke stroming!!!! Moeilijk zwemmen dus, ook veel kiters. Voor ons was de Sanur area te druk. Onze voorkeur ligt meer rond Amed. Bij aankomst bleken wij geen ontbijt geboekt te hebben. Is debiel duur 100.000 rph/pp, wel uitgebreid. Op het strand ontbijt je voor 30.000 rph/pp. Lekker en betaalbaar eten bij Mama Watu (hotel uit naar links op 300 m) Veel eetgelegenheden zowel links en rechts langs het strand.
Beoordeeld 26 juli 2013

Alice L. van Nederland
Ik verbleef 4 nachten in juni 2013
Prima hotel om te relaxen voor een paar dagen
Aan het strand, vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit verhouding
Er waren een aantal problemen met de kamer, maar die werden goed opgelost door personeel. Er is een duidelijk verschil tussen een superior en deluxe kamer. Onze voorkeur ging duidelijk uit naar een deluxe kamer (ruimer en meer modern).
Beoordeeld 30 juni 2013

Ik verbleef 4 nachten in april 2013
Great hotel
Location staff pool
Fijn gelegen hotel het ligt in n rustig straatje vlak naast t strand, een oase van rust en stilte weg van al t hectische verkeer en heeft 2 zwembaden, lekkere keuken, de kamers varieren er zijn verouderde kamers maar er zijn zeer grote mooie kamers eveneens de staff is enorm vriendelijk en behulpzaam, er is ook n shuttle busje naar n lokale supermarkt waar je allerlei kan kopen maar als je t hotel uitwandelt vindt je alles wat je nodig kan hebben massages resto, cafe, winkel, yoga....'' Enz enz enz een aanrader voor koppels families een nadeel internet hapert zeer veel
Beoordeeld 09 april 2013

Gezinnen met jonge kinderen
Ik verbleef 8 nachten in februari 2013
Leuk hotel, beetje out-dated
mooie lokatie
Het mercure hotel sanur ligt prachtig aan zee en de losse gebouwen tussen veel begroeiing geven je het gevoel van een mini jungle. Er waren in februari veel muggen dus bereid je daar op voor! Het hotel zelf is een beetje aan onderhoud toe maar het is nog te doen. Er waren relatief veel mensen in de categorie 65+ en weinig kinderen. het internet is "gratis" maar je blijft inloggen, het systeem beperkt je enorm en een app voor je telefoon downloaden kost je zo maar een paar uur frustratie, hetzelfde natuurlijk voor het wegvallen van skype verbindingen.
Beoordeeld 20 februari 2013

Willem S. van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in januari 2013
Prima Resort mooie bungalows
Goed bereikbaar in rustige omgeving
Prima bungalows, vriendelijke bediening. Mooie tuinen. Alles bij de hand. Met busje naar centrum Sanur.
Beoordeeld 16 januari 2013

Beoordeeld 16 januari 2013

Ik verbleef 2 nachten in november 2012
Zeer goed hotel
Rust luxe
Een aangenaam hotel kom er steeds terug super de moeite cellentekort service zeer goed de staf zeer behulpzaam alle faciliteiten een rustige ligging lekker eten mooie omgeving rust stilte Spa massages alles wat je hart kan wensen je voelt je als een koning op bali en kan niet meer zeg dan complete aanrader dus check t uit gici it a try je zal zeker geen spijt hebben luxe rust romantiek all u want
Beoordeeld 28 november 2012