Mercure Sanur Hotel

Jl. Mertasari, P.o. Box 3476 Denpasar, Sanur, Bali, Indonesië 80228 (Bekijk op kaart)

Mercure Sanur Hotel Bali - Gastenkamer Mercure Sanur Hotel Bali - Gastenkamer Mercure Sanur Hotel Bali - Hotel exterieur Mercure Sanur Hotel Bali - Hotel exterieur Mercure Sanur Hotel Bali - Tuin Mercure Sanur Hotel Bali - Restaurant Mercure Sanur Hotel Bali - Hotel exterieur Mercure Sanur Hotel Bali - Zwembad Mercure Sanur Hotel Bali - Gastenkamer Mercure Sanur Hotel Bali - Omgeving Mercure Sanur Hotel Bali - Gastenkamer Mercure Sanur Hotel Bali - Vergaderruimte Mercure Sanur Hotel Bali - Gastenkamer Mercure Sanur Hotel Bali - Gastenkamer Mercure Sanur Hotel Bali - Zwembad Mercure Sanur Hotel Bali - Gastenkamer
Mercure Sanur Hotel Bali - Tuin Mercure Sanur Hotel Bali - Restaurant Mercure Sanur Hotel Bali - Lobby
Gebied: Sanur Aantal kamers: 189

7,8
6,8
Arie G. (Echt)paren Netherlands, 16 september 2014
goed hotel in Sanur

mooie ligging, goede ruime kamers, prima zwembad
Prima verblijf in mooi hotel in zuiden van Sanur. Ligging aan strand met veel ligbedden. zee is niet zo schoon. en bij eb tij kun je niet zwemmen. Mooi zwembad met een paar ligbedden (te weinig). Eten is goed. Eten en drinken is voor Indonesische begrippen erg duur. Kamer heeft wel last van kleine vliegjes en mieren. Prima douche en goede airco en supersize bed. Heerlijk geslapen.
Yvonne D. (Echt)paren Netherlands, 28 juli 2014
Geweldig

Locatie, heerlijke kamer, ruim opgezet.
Heerlijke periode, extra dagen bij geboekt. Enige minpuntjes is de enorme wind hoek en extra ontbijt boeken is enorm duur.
Roelof B. (Echt)paren Netherlands, 25 januari 2014
gedateerd hotel

strand, zwembad
5,7
Gedateerd hotel waar nodig onderhoud aan gepleegd dient te worden. Personeel vriendelijk.
Eduardus G. (Echt)paren Netherlands, 19 september 2013
Erg tegen gevallen!

Locatie en verder kan ik niet benoemen
Wij zouden 's nachts omstreeks 3 uur arriveren en hadden de afspraak dat onze kamer dan klaar zou zijn. Vanwege vluchtvertraging, welke wij ook gemeld hadden per e-mail, pas om 08:45 in het hotel. De onvriendelijke receptionist vertelde doodleuk dat er geen kamer beschikbaar was tot inchecktijd die dag (14:00). Na aandringen toch een kamer maar met 2 bedden en niet een kingsize bed als geboekt. Pas de volgende dag! Ook de airport pick-up was niet geregeld terwijl deze toch aangevraagd was. Wij hadden meer de indruk onwelkom dan welkom te zijn helaas.
Irene I. (Echt)paren Netherlands, 31 juli 2013
uitstekend

accomodatie, strand en rust
Geweldige verblijf, vriendelijk hotelpersoneel, snelle service
Clasina Z. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 30 juli 2013
prima hotel

goed bereikbaar + schone comfortabele kamer
Wij verbleven hier op doorreis 1 nacht, maar hadden hier zeker wel langer willen blijven - hotel zag er heel mooi uit
Richard K. (Echt)paren Netherlands, 16 juli 2013
Groot complex

ligging en bedjes aan het strand
Na een rondreis over Java en Bali, was dit ons laatste verblijfsplek. Was even schrikken hoe groot het complex is, echter je merkt er niets van. Strand bedjes zijn voldoende verkrijgbaar. Strand is lekker, wel sterke stroming!!!! Moeilijk zwemmen dus, ook veel kiters. Voor ons was de Sanur area te druk. Onze voorkeur ligt meer rond Amed. Bij aankomst bleken wij geen ontbijt geboekt te hebben. Is debiel duur 100.000 rph/pp, wel uitgebreid. Op het strand ontbijt je voor 30.000 rph/pp. Lekker en betaalbaar eten bij Mama Watu (hotel uit naar links op 300 m) Veel eetgelegenheden zowel links en rechts langs het strand.
Alice V. (Echt)paren Netherlands, 26 juni 2013
Prima hotel om te relaxen voor een paar dagen

Aan het strand, vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit verhouding
Er waren een aantal problemen met de kamer, maar die werden goed opgelost door personeel. Er is een duidelijk verschil tussen een superior en deluxe kamer. Onze voorkeur ging duidelijk uit naar een deluxe kamer (ruimer en meer modern).
Bart O. (Echt)paren Belgium, 8 april 2013
Great hotel

Location staff pool
Fijn gelegen hotel het ligt in n rustig straatje vlak naast t strand, een oase van rust en stilte weg van al t hectische verkeer en heeft 2 zwembaden, lekkere keuken, de kamers varieren er zijn verouderde kamers maar er zijn zeer grote mooie kamers eveneens de staff is enorm vriendelijk en behulpzaam, er is ook n shuttle busje naar n lokale supermarkt waar je allerlei kan kopen maar als je t hotel uitwandelt vindt je alles wat je nodig kan hebben massages resto, cafe, winkel, yoga....'' Enz enz enz een aanrader voor koppels families een nadeel internet hapert zeer veel
Bart O. (Echt)paren Belgium, 29 maart 2013
Mooi gelegen hotel

Locatie tuin

Mercure Sanur Hotel BaliMercure Sanur Hotel Bali - GastenkamerMercure Sanur Hotel Bali - GastenkamerMercure Sanur Hotel Bali - Hotel exterieurMercure Sanur Hotel Bali - Hotel exterieurMercure Sanur Hotel Bali - TuinMercure Sanur Hotel Bali - RestaurantMercure Sanur Hotel Bali - Hotel exterieurMercure Sanur Hotel Bali - ZwembadMercure Sanur Hotel Bali - GastenkamerMercure Sanur Hotel Bali - OmgevingMercure Sanur Hotel Bali - GastenkamerMercure Sanur Hotel Bali - VergaderruimteMercure Sanur Hotel Bali - GastenkamerMercure Sanur Hotel Bali - GastenkamerMercure Sanur Hotel Bali - ZwembadMercure Sanur Hotel Bali - GastenkamerMercure Sanur Hotel Bali - TuinMercure Sanur Hotel Bali - RestaurantMercure Sanur Hotel Bali - Lobby