Merdeka Palace Hotel & Suites

Jalan Tun Abang Haji Openg, P.O. Box A298, Kuching Stadscentrum, Kuching, Maleisië 93000 (Bekijk kaart)

Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Gastenkamer Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Gastenkamer Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Gastenkamer Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Gastenkamer Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Gastenkamer Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Lobby Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Executive Lounge Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Receptie Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Zwembad Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Restaurant Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Restaurant Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Eten en drinken Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Bar/Lounge Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Bar/Lounge Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Hotel exterieur Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Vergaderruimte
Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Hotel exterieur Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Vergaderruimte Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Lobby Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Recreatie-faciliteiten Merdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Gastenkamer
Gebied: Kuching Stadscentrum Aantal kamers: 213

7,0
Melita F. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 26 juli 2013
Heerlijk en goedverblijf in luxe 3 kamerappartemen

Ruim, lux, schoon
Wij zijn een familie bestaan uit oma, opa, 2 zonen, schoondochter en kleinzoon van 2. Wij hadden de 3 kr appartement. Ruime appartement, schoon en lux. Personeel was heel vriendelijk. Shoppingmall aan de overkant en midden in het centrum dichtbij heel wat bezienswaardigheden. Er trad in het hotel een bend op die heel goed kon zingen. Wij hadden onverwacht een schitterende avond met goede cocktails. Ik kan iedereen dit hotel aanraden. Je krijgt waar voor je geld.
Danny P. Gezinnen met jonge kinderen Belgium, 23 augustus 2011
Groot onpersoonlijk hotel met oude kamers

ruime kamer
eerste indruk, wow een héél groot hotel, ni normaal! en dan kom je aan de receptie, moet je betalen voor de wifi! 20 rm voor 20 uur en het trekt op geen flikker! dus ik stond daar te zagen en te klagen aan de receptie. kregen we telefoon op de kamer, de baas van het hotel zat blijkbaar achter ons en zag dat ik niet goed gezind was! bij deze kregen we 7 dagen gratis wifi! dat hebben ze dan wel ff goedgemaakt! voor de rest, eten daar is veel te duur! een extra handdoek vragen vinden ze heel ingewikkeld! bed veel te klein, lakens trekken naar alle kanten! oude kamers. de lift die het soms wel en soms niet doet met een heel stom systeem (kaartje erin en eruit)
Gerrit W. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 14 juli 2011
Luxe uitstraling, ruime kamers, uitstekend ontbijt

Perfecte ligging, gunstige prijs (voor 5 -sterren) en uitgebreide bediening
het hotel ligt prachtig centraal bij alle bezienswaardigheden van kuching. (loopafstand). inrichting van de zeer ruime kamers is wel gedateerd. meubilair is wel aan vervanging toe en een aantal ramen is lek waardoor met regen water naar binnenkomt. niet storend. schoonmaak/handdoekvervanging dagelijks ontbijtbuffet is zeer uitgebreid! vriendelijk en behulpzaam personeel
Tip: de meeste bezienswaardigheden zijn op loopafstand. net als alle winkels en markten. neem ruim de tijd om hier van te genieten.
Pieter Z. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 5 april 2011
Zeer goed hotel. Aanrader.

zeer goed hotel. mooie kamers, schoon, vriendelijk behulpzaam personeel en een uitstekend ontbijt. met andere woorden is dit een goed hotel om te verblijven en is ook gelegen in het centrum met diverse grote winkelcentra op loopafstand. midden in het stadsgebeuren.
Uitgaansleven tip: Ligt mooi centraal gelegen. Station monorail vlakbij en anders zijn er wel de goedkope taxi's.
Petronella S. (Echt)paren Netherlands, 27 maart 2011
Geweldige lokatie met ruime kamer

goede keuken en goede service
bij inchecken viel het hen op dat het mijn verjaardag was en ze waren zo attent dat ze ons enige uren later een verjaardagstaart kwamen brengen, hetgeen door ons als zeer attent werd ervaren. de tv had een zeer slecht beeld, maar er werden direkt stappen ondernomen om het probleem op te lossen. ze hebben een zeer goede keuken, het wel jammerr dat het ontbijt hoofdzakelijk op het oostern ewas gericht, zodat ik mij tevreden moest stellen met jam.
James R. (Echt)paren Netherlands, 24 juni 2010
Merdeka Palace Kuching

ligging nabij centrum, prijs kwaliteitverhouding, heeft alles in huis
de ligging is perfect, dicht bij het centrum, niet ver van het vliegveld (20 minuten met de taxi). goed lifeband aanwezig consumpties is aan de hoge kant, het nodigt je zeker uit om elders te gaan eten en drinken. goede alternatieven zijn er volop. zwembad is klein en vrij gedateerd maar biedt een leuk uitzicht over de stad.
Restaurant tip: voor wat westers is James Brookes (eettentje) een goed alternatief. de tonijnsalade is super. de foodcorners is de winkelcentra zou ik meijden omdat de kwaliteit slecht is.
Frans S. Individuele reizigers Netherlands, 8 mei 2010
Kuching

vriendelijk personeel, goed restaurant
het hotel ligt redelijk centraal. binnen een kilometer zit je tussen de winkeltjes en bij de wandelgalerij aan de rivier. goede verbinding met het vliegveld. in het hotel, maar ook in het ernaast gelegen museum kunnen moooie dagtochten geboekt worden richting Longhouses en orang-oetangs. Diverse musea in de omgeving van het hotel geven een goed overzicht van de geschiedenis van Oost-Malaisie, zowel als inzicht in de flora en fauna van vandaag.
Frans S. Individuele reizigers Netherlands, 5 mei 2010
Kuching

vriendelijk personeel, goed restaurant
Eng Y. Groepen Malaysia, 22 juni 2014
Average

Centrally located, near to shopping mall, fast check out
1. Not too bad, however, cannot totally believe in the picture show on website. Website picture show the hotel is very nice, but when go in is only so so… 2. It say that this hotel is 5 star hotel, however, I don't think it is 5 star hotel, it doesn't look like is 5 star hotel. 3. The location for this hotel is good. With walking distance I can reach Merdeka Plaza (mall), this is very convenience for shopping.
Hamdan I. Gezinnen met jonge kinderen Malaysia, 15 juni 2014
Good Place Good People

The room, the facility and location
Splendid. My family and I had a great short stay but wish that we could stay longer

Merdeka Palace Hotel & Suites KuchingMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - GastenkamerMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - GastenkamerMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - GastenkamerMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - GastenkamerMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - GastenkamerMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - LobbyMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Executive LoungeMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - ReceptieMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - ZwembadMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - RestaurantMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - RestaurantMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Eten en drinkenMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Bar/LoungeMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Bar/LoungeMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Hotel exterieurMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - VergaderruimteMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Hotel exterieurMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - VergaderruimteMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - LobbyMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Recreatie-faciliteitenMerdeka Palace Hotel & Suites Kuching - Gastenkamer

AS-AGWEB-3A04