Millennium Resort Patong Phuket

199 Rat-Uthit 200 Pee Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Bekijk op kaart)

Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Gastenkamer Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Gastenkamer Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Gastenkamer Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Gastenkamer Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Suite Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Suite Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Gastenkamer Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Gastenkamer Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Balzaal Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Zwembad Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Vergaderruimte Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Vergaderruimte Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Zwembad Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Hotel exterieur Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Hotel exterieur Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Lobby
Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Lobby Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Lobby Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Lobby Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Bar/Lounge Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Bar/Lounge Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Bar/Lounge Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Restaurant Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Restaurant Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Restaurant Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Restaurant Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Zwembad Millennium Resort Patong Phuket Phuket - Zwembad
Gebied: Patong Aantal kamers: 418

Tonny L. Individuele reizigers Belgium, 16 november 2014

Ligging ,ruim en rustig
Goed ,
Liesbeth W. (Echt)paren Netherlands, 17 november 2013
prima hotel, zeer centrale ligging

ligging, ruimte van de kamer, schoon
prima hotel, zeer centraal, midden in het hart van Patong beach. Enige nadeel was toch wel de herrie, het hotel ligt naast een nachtclub en op onze kamer waren tot diep in de nacht de bastonen te horen.
Eddy D. (Echt)paren Belgium, 13 april 2012
Zeer goed hotel in leuke en probleemloze tijden.

Enorm attent personeel bij alles en nog wat !
tijdens mijn verblijf was er tsunami alarm en moest iedereen zonder fout evacueren, ofwel naar het dak van het hotel/jungceylon ofwel de berg achter patong op. er werd gezegd dat de knoop ivm het alarm na 2u zou worden doorgehakt. ik ben na meer dan 2u gewoon naar mijn kamer gegaan heb mij verkleed en ben gaan eten. op bbc had men toen reeds gezegd dat er een tidal golf in thailand was aangekomen van 10cm. de mensen op het dak waren er na een 4 tal uur nag altijd en zonder informatie !!
Restaurant tip: Mister Good's Seafood voor vis/Thai bereidingen Restaurant K-Hotel voor vleesbereidingen 9th floor - het summum van alles maar wel hogere prijsklasse
Stefan B. Groepen Netherlands, 14 april 2011
net hotel in het centrum, vlak bij het strand

centraal net hotel voor een goede prijs
hotel bestaat uit 2 gebouwen. dit maal verbleef ik in het eerste gebouw vanaf de weg gelegen. zelfde stijl als andere hotel, kamer wel iets kleiner, maar dit keer met balkon. nette kamer, goede schoonmaak en ook hier het personeel zeer vriendelijk. lekker uitgebreid ontbijtbuffet. zwembad iets kleiner als bij het andere gebouw, maar een stuk minder druk. lekker relax dus.
Stefan B. Groepen Netherlands, 28 oktober 2010
Rustig gelegen hotel midden in het centrum

je loopt direct het winkelcentrum in, vriendelijk personeel
Een prima prijs - kwaliteit verhouding bij dit hotel. Zeer vriendelijk personeel, heel goed ontbijt en een lekker zwembad. De kamers zijn ruim genoeg en hebben een apart toilet. Het hotel heeft directe aansluiting naar een mooi winkelcentrum en restaurants en nachtleven zijn op korte loopafstand. Naar het strand ongeveer 10 minuten lopen
Roland V. (Echt)paren Netherlands, 12 april 2010
goed hotel voor het geld

we hadden een pool cabana die vanuit de kamer toegang geeft tot het grote zwembad bijna 50 meter lang.
Dit hotel is nieuw en iedereen doet zijn uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken. Het ontbijt is zeer gevarrieerd in tegenstelling tot eerdere reacties. Echter de zaal is te klein waardoor je ook buiten op het terras kunt zitten. Het is daardoor dat er in de eetzaal veel vliegen zitten op het voedsel van het buffet. Het gedoe met de handdoeken bij het zwembad is ook niet je van het. Je moet een kaartje inleveren lijst invullen en ondertekenen. Bij het inleveren van de handdoeken weer aftekenen dat je deze teruggebracht hebt. De kamer wordt tweemaal per dag schoongemaakt.Bij ontvangst de eerste dag een personlijke brief van de manager met een doosje chocolade en fruit erbij. De ingang naar Jungel Ceylon is gemak.
Restaurant tip: in de zelfde straat zit een restaurant van Mr Seafood Pukhet. Hier kun je geweldig eten voor weinig geld. Het is een open keuken waar je de bereiding gewoon kunt volgen.
Marc P. Zakelijke reizigers Belgium, 10 maart 2010
verwachtingen waren hoger

Vlakbij shopping center en nachtleven
Over het algemeen viel het hotel mee, voor een 5 sterren hotel had ik veel meer verwacht, ontbijt was OK maar vrij beperkt voor 5 sterren, voor mij is dit hotel eerder een 4 sterren. ligging zeer goed voor shopping en vlakbij crazy uitgaansbuurt. Taxi's en tuk tuks overdreven duur, eerder mafia praktijken. strand op wandelafstand.
Eddy G. Gezinnen met oudere kinderen Belgium, 8 maart 2010
pracht tophotel

dicht bij centum en toch rustig gelegen, ideaal om snel overal bij te geraken.
Hotel met een enorme mogelijkheid en een veelvoud aan luxe en comfort been goede organisatie.het ontbijd is heel goed en uitgeberid en heel proper en verzorgd hotel. de kamer die we hadden was groot en ideaal, ook de behandeling voor ons kind was enorm en heel veel aandacht ik zeg enkel top top top.
Sightseeing/attracties tip: heel dicht bij de shopping area en dicht tegen bangla road, de straat waar het uitgangsleven bloeit en op 5 minuten stappen van het strand, een toplokatie en topverzorging
Gian C. Groepen Netherlands, 9 december 2009
Mooi hotel

super ligging
Mijn vader en ik hebben een geweldig verblijf hier gehad. Zeker aan te bevelen.
Remco H. Individuele reizigers Netherlands, 15 november 2009
Schitterent Hotel in Patong

* gunstige ligging, direct bij het uitgaansleven en 10 minuten van het strand * zeer zeer uitgebreid ontbeid * zeer comfortabel bed * mooi zwembed
Mooi exclusief hotel midden in het uitgaansleven van Patong. Helaas moet je eerst helemaal rond het hotel lopen wil je in de levende wereld komen. Ze zouden er goed aan doen om een minitransfer aan te bieden voor hun gasten. Dit mag ook wel voor de prijs dat ze vragen. Het hotel heeft alle gemakken dat je bij deze klasse mag verwachten.

Millennium Resort Patong Phuket PhuketMillennium Resort Patong Phuket Phuket - GastenkamerMillennium Resort Patong Phuket Phuket - GastenkamerMillennium Resort Patong Phuket Phuket - GastenkamerMillennium Resort Patong Phuket Phuket - GastenkamerMillennium Resort Patong Phuket Phuket - SuiteMillennium Resort Patong Phuket Phuket - SuiteMillennium Resort Patong Phuket Phuket - GastenkamerMillennium Resort Patong Phuket Phuket - GastenkamerMillennium Resort Patong Phuket Phuket - BalzaalMillennium Resort Patong Phuket Phuket - ZwembadMillennium Resort Patong Phuket Phuket - VergaderruimteMillennium Resort Patong Phuket Phuket - VergaderruimteMillennium Resort Patong Phuket Phuket - ZwembadMillennium Resort Patong Phuket Phuket - Hotel exterieurMillennium Resort Patong Phuket Phuket - Hotel exterieurMillennium Resort Patong Phuket Phuket - LobbyMillennium Resort Patong Phuket Phuket - LobbyMillennium Resort Patong Phuket Phuket - LobbyMillennium Resort Patong Phuket Phuket - LobbyMillennium Resort Patong Phuket Phuket - Bar/LoungeMillennium Resort Patong Phuket Phuket - Bar/LoungeMillennium Resort Patong Phuket Phuket - Bar/LoungeMillennium Resort Patong Phuket Phuket - RestaurantMillennium Resort Patong Phuket Phuket - RestaurantMillennium Resort Patong Phuket Phuket - RestaurantMillennium Resort Patong Phuket Phuket - RestaurantMillennium Resort Patong Phuket Phuket - ZwembadMillennium Resort Patong Phuket Phuket - ZwembadMillennium Resort Patong Phuket Phuket - ZwembadMillennium Resort Patong Phuket Phuket - ZwembadMillennium Resort Patong Phuket Phuket - ZwembadMillennium Resort Patong Phuket Phuket - ZwembadMillennium Resort Patong Phuket Phuket - ZwembadMillennium Resort Patong Phuket Phuket - SpaMillennium Resort Patong Phuket Phuket - SpaMillennium Resort Patong Phuket Phuket - FitnessruimteMillennium Resort Patong Phuket Phuket - FitnessruimteMillennium Resort Patong Phuket Phuket - OmgevingMillennium Resort Patong Phuket Phuket - OmgevingMillennium Resort Patong Phuket Phuket - Omgeving

Beoordelingen door klanten - Millennium Resort Patong Phuket, Phuket

AS-AGWEB-3B01