Miramar Bangkok Hotel

Miramar Hotel 777 Mahachai Road, Wangburaphapirom, Phanakorn, China Town, Bangkok, Thailand 10200 (Bekijk kaart)

Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Uitzicht Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Restaurant Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Gastenkamer Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Restaurant Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Vergaderruimte Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Uitzicht Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Gastenkamer Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Lobby Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Uitzicht Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Entree Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Gastenkamer Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Badkamer Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Gastenkamer Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Hotel interieur Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Restaurant Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Restaurant
Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Restaurant Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Vergaderruimte Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Gastenkamer Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Hotel interieur Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Gastenkamer Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Gastenkamer Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Lobby Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Gastenkamer Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Balzaal Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Restaurant Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Gastenkamer Miramar Bangkok Hotel Bangkok - Gastenkamer
Gebied: China Town Aantal kamers: 127

7,1

7,2
7,1
7,2
6,4
Rianne D. (Echt)paren Netherlands, 6 november 2013
Basishotel met beperkt ontbijt

Een rustig hotel, prettige medewerkers en dicht bij groot paleis en wat po
6,3
Omdat wij door een vroege vlucht een paar uur eerder aankwamen moesten we 500 baht betalen om eerder de kamer op te kunnen. Er was gratis mineraalwater op de kamer en de kamer was redelijk schoon. De badkamer heeft wel wat schimmel en is verouderd. De kamer was voor de rest prima. Het ontbijt viel ons flink tegen. Er was voor westerse gasten weinig te kiezen. Wij hebben 's morgens weinig behoefte aan warme rijst en noedel-gerechten. Wij hebben daarom slechts wat fruit uit blik en toast met jam gegeten. De locatie is fijn. De directe omgeving is niet interessant maar met een kwartier lopen kom je heel ver. Zo was het vijftien minuten lopen naar groot paleis en wat po, en ook Chinatown lag op dezelfde afstand. Een volgende keer zal ik een hotel kiezen welke dichter bij een BTS station ligt.
Huig O. (Echt)paren Netherlands, 27 juli 2012
Prima hotel

Centrale ligging
6,3
Prima hotel, gunstig gelegen en schoon. Jammer dat het qua ontbijt erg aziatisch is.
Jeroen V. Groepen Netherlands, 23 augustus 2011
Goed gesitueerd hotel in gezellig druk chinatown

Locatie, service, goed verzorgd ontbijt
Geen gratis wi-fi Onze kamer zat tegenover een telefoon voor de schoonmakers die vanaf 6 uur 's ochtends regelmatig ging. Een kamer wat verderop zal hier waarschijnlijk minder/ geen last van hebben
Sightseeing/attracties tip: Co van Kessel fietstocht door straten van chinatown (te boeken en startpunt in grand china princess hotel). Je komt echt in straatjes waar je anders nooit zou komen!
David H. (Echt)paren Netherlands, 5 november 2010
Prima hotel op een goede locatie

Mooie ruime kamers, centrale locatie in het centrum van Bangkok, uitstekende prijs en vriendelijke service.
We hebben een aantal dagen in dit middelgrote hotel gezeten. De kamer beviel prima, goede airco, televisie, minibar (betaald) en flesjes drinkwater (gratis). Badkamer was ruim en voldeed prima, alleen de douche hing echt op 'thai hoogte' (bukken om je haar te wassen). Wifi op de kamer was matig (we zaten in een uithoek, verder op elke verdieping meerdere AP's) en is niet gratis. Op elke verdieping staan ook PC's voor internet toegang (eveneens betaald). Het hotel heeft ook een ontbijt buffet, echter was dit niet echt duidelijk kenbaar gemaakt en hebben ons ontbijt 'op straat' gezocht. De locatie is in central Bangkok, Chinatown, wat betekent dat de meeste trekpleisters te lopen zijn of met een tuk-tuk voor bijna niks. De meeste taxi en tuk-tuk chauffers echter weten het hotel niet te vinden als je terug wilt, dus neem even een visitekaartje mee bij de receptie. Prima hotel, zou er zo weer boeken.
Uitgaansleven tip: Niet doen: Pat Pong market, wat een TROEP verkopen ze daar! Wel doen: Khao San road, ja heel touristisch, maar wél lekker eten op straat Green House: achter Khao San road op Ram Buttri street, gratis WiFi en prima eten en drinken op het leukste stukje straat van Bangkok
Renata H. (Echt)paren Netherlands, 15 augustus 2010
goed en net hotel

mooie kamers
6,3
Goed en net hotel. Ontbijt is meer gericht op oosters eten.
Sightseeing/attracties tip: Khaosan road en Wat Po.
Niels F. (Echt)paren Belgium, 3 juli 2010
Correct hotel

Centrale ligging
Ons eerste hotel in thailand voor 24 dagen, en onmiddellijk één van de betere. De taxichauffeur aan de luchthaven had geen moeite om het te vinden (ik had echter wel een foto van het hotel en het adres aan hem gegeven). De ligging was voor ons perfect: tussen chinatown en de grote bezienswaardigheden (wat po, paleis, ...). En op 10 minuten wandelen van het grote treinstation in bangkok. Een tuktuk rit naar kaoh san road duurde minder dan 4 minuten. Het hotel zelf was proper. Er werd een basis engels gesproken aan de receptie. De ontvangst was goed, de kamer was proper en modern, en ontbijt was zoals in de meeste hotels in thailand: rijst met vanalles en nog wat, toast met aardbeienjam, omelet, slechte koffie en lipton thee. Maar uiteindelijk hadden we niets te klagen. Ik zou er opnieuw logeren.
Robert G. Groepen Netherlands, 23 februari 2010
Miramar plus en min

Uitstekende ligging aan de rand van Chinatown dichtbij een mooi wandel en sport park. Vriendelijk personeel, goede bediening, uitstekend ontbijt buffet en prima kamers met diverse faciliteiten.
Indien het personeel meer Engels zou spreken zou ik dit hotel een ieder aanbevelen. Het ligt binnen loopafstand van het echte Chinatown, de bloemenmarkt en het Grand Palace. Daarnaast ligt tegenover het hotel een fraai park, waar men in alle rust kan bijkomen van een vermoeiende dagtoer door Bangkok en omgeving.
Sightseeing/attracties tip: Dichtbij het echte Chinatown en het park aan de overkant
Heiko E. Zakelijke reizigers Germany, 7 november 2009
Waar voor je geld

Miramar heeft een goede ligging in het oude deel van Bangkok. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamer was schoon. Hoewel we een kamer aan de voorkant hadden, hadden we geen geluidsoverlast van de drukke weg.
Als je via Agoda reserveert betaal je een relatief lage prijs voor de kamer. Het hotel bezuinigt dan merkbaar op faciliteiten zoals een waterkoker op de kamer. Een aandachtspunt voor het hotel is wel de staat van de houten inrichting van de kamer. Die kan wel een verfbeurt gebruiken. Ik wil daarbij wel benadrukken dat alles in de kamer werkte, met uitzondering van de televisie die op meerdere kanalen een slecht beeld gaf. Goed hotel als je gewoon een plek om te slapen zoekt in deze buurt. Over het ontbijt kunnen we niets zeggen. We hebben ons ontbijt buiten gehaald bij een van de vele eetstalletjes. De score die we daarvoor geven is daarom niet relevant.
Hotel kenmerken tip: Neem je eigen waterkoker mee, anders kun je na 20:00 uur geen thee of koffie meer krijgen in de kamer.
Pornpol N. Individuele reizigers Thailand, 12 oktober 2014
Great location in the middle of old markets

Location, location and location
6,3
It's OK. Not so good, not too bad..
Tang W. Individuele reizigers Cambodia, 2 oktober 2014
Bedding issue

Clean, Silent, Convinient
5,3
The room is clean, however the bedding should be softer.

Miramar Bangkok Hotel BangkokMiramar Bangkok Hotel Bangkok - UitzichtMiramar Bangkok Hotel Bangkok - RestaurantMiramar Bangkok Hotel Bangkok - GastenkamerMiramar Bangkok Hotel Bangkok - RestaurantMiramar Bangkok Hotel Bangkok - VergaderruimteMiramar Bangkok Hotel Bangkok - UitzichtMiramar Bangkok Hotel Bangkok - GastenkamerMiramar Bangkok Hotel Bangkok - LobbyMiramar Bangkok Hotel Bangkok - UitzichtMiramar Bangkok Hotel Bangkok - EntreeMiramar Bangkok Hotel Bangkok - GastenkamerMiramar Bangkok Hotel Bangkok - BadkamerMiramar Bangkok Hotel Bangkok - GastenkamerMiramar Bangkok Hotel Bangkok - Hotel interieurMiramar Bangkok Hotel Bangkok - RestaurantMiramar Bangkok Hotel Bangkok - RestaurantMiramar Bangkok Hotel Bangkok - RestaurantMiramar Bangkok Hotel Bangkok - VergaderruimteMiramar Bangkok Hotel Bangkok - GastenkamerMiramar Bangkok Hotel Bangkok - Hotel interieurMiramar Bangkok Hotel Bangkok - GastenkamerMiramar Bangkok Hotel Bangkok - GastenkamerMiramar Bangkok Hotel Bangkok - LobbyMiramar Bangkok Hotel Bangkok - GastenkamerMiramar Bangkok Hotel Bangkok - BalzaalMiramar Bangkok Hotel Bangkok - RestaurantMiramar Bangkok Hotel Bangkok - GastenkamerMiramar Bangkok Hotel Bangkok - GastenkamerMiramar Bangkok Hotel Bangkok - VergaderruimteMiramar Bangkok Hotel Bangkok - RestaurantMiramar Bangkok Hotel Bangkok - GastenkamerMiramar Bangkok Hotel Bangkok - LobbyMiramar Bangkok Hotel Bangkok - RestaurantMiramar Bangkok Hotel Bangkok - VergaderruimteMiramar Bangkok Hotel Bangkok - Gastenkamer

Beoordelingen door klanten - Miramar Bangkok Hotel, Bangkok