Moderno Hotel

8,2
7,9
Ann D. (Echt)paren Belgium, 21 oktober 2015
Prima Citytrip-Hotel

Grootste pluspunt zijn de ligging van het hotel, de prijs-kwaliteitverhouding.
Moderno is een meer dan degelijk hotel, ideaal voor een citytrip. Leuke kamer, douche en een mooi ontbijt. Vlakbij de Ramblas en de Boqueria. Ideale uitvalsbasis voor metro. Centraal gelegen waardoor ook alles best te voet te doen is.
Dirk V. Gezinnen met oudere kinderen Belgium, 12 november 2014
Relax

Ligging,prijs,ontbijt
Vriendelijk personeel, propere kamers, vers ontbijt, super ligging in zijstraat ramblas
Adrianus L. (Echt)paren Netherlands, 13 februari 2014
Mooi barcelona

Ligging, prijs,
Het was ons erg goed bevallen, prima hotel, vlakbij metro en restaurants, vriendelijk personeel.
Anna V. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 6 december 2013
vriendelijk en behulpzaam personeel

vriendelijk personeel, centrale ligging, goed internet
Dit hôtel is een goede basis voor een city trip Barcelona. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam, reserveerde zelfs onze tickets voor een bezoek aan de Sagrada Familia, zodat wij bij aankomst niet meer in de rij moesten. 's ochtends voor vertrek spraken we altijd even met het personeel aan de receptie en kregen dat leuke tips mee. Ik zou zelf zeker terug naar dit hotel gaan en raad het anderen ook aan.
Dirk B. (Echt)paren Belgium, 3 oktober 2013
Cittytrip

De ligging, kortbij de rambla en de andere wijken. De vriendelijkheid van de mensen aan de receptie en de bereikbaarheid
Aangenaam verblijf in dit hotel, heel behulpzame en vriendelijk personeel aan de receptie
Selma B. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 20 februari 2013
eenvoudig hotel op top locatie

prima service, vriendelijk
het hotel is eenvoudig maar alles is aanwezig. We vonden de locatie erg leuk, vlak bij de Boqueria markt en (bijna) aan de Ramblas. Toch heb je er geen last van lawaai van buiten. Helaas hadden wij een kamer zonder uitzicht. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Tijdens het ontbijt is het wel erg druk en moesten wij even wachten op een tafel.
Sightseeing/attracties tip: Ga zeker in de kathedraal in de Gotische wijk met de lift naar boven voor prachtig uitzicht!
Bas V. (Echt)paren Netherlands, 20 januari 2013
Prima hotel op een perfecte locatie

locatie, prijs
Prima hotel voor een weekendje weg. Ligt op een perfecte centrale locatie.
Herman W. (Echt)paren Netherlands, 13 februari 2012
Simpel hotel, perfecte ligging, vriendelijkev staf

ideale ligging bij Rambla!
Zeer vriendelijk balie personeel. Ontbijt werd ook regelmatig bijgevuld. Value for money
Sightseeing/attracties tip: Hop on/hop of bus 2 dgn genomen waardoor je erg veel kunt doen.
Chee H. Individuele reizigers Brunei Darussalam, 6 januari 2016
very close to shops, trains and a lot of restauran

location, friendly staff, easily access
will stay again.
Seri N. (Echt)paren Malaysia, 27 december 2015
Strategically located at La Rambla

Strategic Location, Very Near the Metro Station, Delicious breakfast
A nice stay. Staff was friendly and spoke good English. It is just less than 3 minutes walk to the Metro station Liceu. Highly recommended.
1 - 8 van 8 beoordelingen
Moderno Hotel BarcelonaModerno Hotel Barcelona - Executive LoungeModerno Hotel Barcelona - BuffetModerno Hotel Barcelona - Nabij attractieModerno Hotel Barcelona - Nabij attractieModerno Hotel Barcelona - Eten en drinkenModerno Hotel Barcelona - BuffetModerno Hotel Barcelona - Hotel exterieurModerno Hotel Barcelona - GastenkamerModerno Hotel Barcelona - GastenkamerModerno Hotel Barcelona - GastenkamerModerno Hotel Barcelona - GastenkamerModerno Hotel Barcelona - ReceptieModerno Hotel Barcelona - GastenkamerModerno Hotel Barcelona - ReceptieModerno Hotel Barcelona - GastenkamerModerno Hotel Barcelona - GastenkamerModerno Hotel Barcelona - GastenkamerModerno Hotel Barcelona - GastenkamerModerno Hotel Barcelona - GastenkamerModerno Hotel Barcelona - GastenkamerModerno Hotel Barcelona - FaciliteitenModerno Hotel Barcelona - SpeeltuinModerno Hotel Barcelona - Executive LoungeModerno Hotel Barcelona - GastenkamerModerno Hotel Barcelona - GastenkamerModerno Hotel Barcelona - GastenkamerModerno Hotel Barcelona - Gastenkamer

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A05