Nasa Vegas Hotel

44 Sukhumvit 71-Ramkhamhaeng Road, Suanluang (Airport Link - Ramkhamhaeng Station), Ratchadaphisek, Bangkok, Thailand 10250 (Bekijk kaart)

Nasa Vegas Hotel Bangkok - Fitnessruimte Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer Nasa Vegas Hotel Bangkok - Hotel exterieur Nasa Vegas Hotel Bangkok - Fitnessruimte Nasa Vegas Hotel Bangkok - Lobby Nasa Vegas Hotel Bangkok - Fitnessruimte Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer Nasa Vegas Hotel Bangkok - Fitnessruimte Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer Nasa Vegas Hotel Bangkok - Hotel exterieur Nasa Vegas Hotel Bangkok - Restaurant
Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer Nasa Vegas Hotel Bangkok - Vergaderruimte Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer Nasa Vegas Hotel Bangkok - Hotel exterieur Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer Nasa Vegas Hotel Bangkok - Vergaderruimte Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer Nasa Vegas Hotel Bangkok - Vergaderruimte Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gastenkamer
Gebied: Ratchadaphisek

7,0
6,4
Chantal J. (Echt)paren Netherlands, 10 juli 2014
kort verblijf maar 1 nacht, prima te doen

dicht bij de airport rail, goedkoop, vroege chekin mogelijk
Ons verblijf was prima. we arriveerden al rond een uur of 8 s ochtends maar mochten zonder bijbetaling wel vroeg inchecken. het beddengoed en handoeken waren schoon, kamer rook wel muf/vies. Badkamer was klein met her en der schimmel dat ben ik bijna overal in thailand wel tegen gekomen in budget hotels. 's nachts gingen de mannen voetbal kijken (3 uur) ook toen was wat eten wel te bestellen. Prima srevice. In de omgeving niet veel te doen, daarvoor uitwijken naar het openbaar vervoer,wat echter pal naast het hotel ligt.
Rick V. (Echt)paren Netherlands, 19 april 2014
Alles wat je nodig hebt voor weinig geld

Schoon, goedkoop, dicht bij airportlink (trein)
Ons verblijf in Nasa Vegas was zoals altijd prima. Het enige wat me na vele verblijven in dit fijne hotel wel is gaan opvallen is dat de meeste kamers redelijk oud zijn en nodig aan onderhoud toe zijn. Daarbij krijg je naar mijn idee niet altijd het kamertype dat je geboekt hebt. Maar ondanks deze kleine ongemakken zal ik toch altijd in Nasa Vegas verblijven vanwege de voordelige prijs en het gemak van het treinstation naast de deur. Met de airportlink kun je de stad en het vliegveld gemakkelijk en voordelig bereiken. Het vliegveld is ongeveer 15 minuten met de trein en kost niet eens een tiende van wat je voor een taxi zou moeten betalen. Wanneer je naar de stad wilt kun je het personeel bij de ticketcounter om informatie vragen over hoe je de door jou gewenste bestemming met de trein kunt bereiken. Een groot voordeel van een trein is dat deze niet net als een taxi in de eindeloze verkeerschaos (lees: files) vast komt te staan. In de nacht is het geen enkel probleem om met een taxi vanuit Nasa Vegas richting de stad te gaan en terug te komen. Khao San Road en China Town zijn bijvoorbeeld laat in de avond met een taxi ongeveer in 40 minuten te bereiken. Dit geld ook voor plaatsen als Nana Street en Sukhumvit Road.
Marielle V. (Echt)paren Netherlands, 19 april 2014
Matig, prijs kwaliteit OK

Dichtbij AirPort
6,3
Rick V. (Echt)paren Netherlands, 25 maart 2014
Vlak naast treinstation (airportlink)

Prijs, redelijke kamers, naast treinstation
Ons verblijf in Nasa Vegas Hotel was zoals altijd weer prima. Zolang dit hotel via Agoda voordelig te boeken is zullen wij altijd in dit hotel verblijven als we in Bangkok zijn. Het treinstation is naast het hotel. Met deze treinverbinding kun je het vliegveld en de stad goed bereiken. Vanaf het vliegveld kun je in nog geen half uur in je hotelkamer zitten. Je moet vragen naar Ramkhamhaeng Station.
Joy D. Groepen Netherlands, 10 maart 2014
Verschrikkelijk, smerige kamer aangeboden

Geen
3,3
Verschrikkelijk, had 2 dagen geboekt voor een (premium die bij het printen van de voucher wegviel) super-de-luxe kamer voor en kregen een smerige kamer aangeboden, die wij niet hadden geaccepteerd! Eerder in de maand mei 2013 hadden wij een super de luxe kamer voor en dit was een gerenoveerde kamer. Aan de balie werd moeilijk gedaan en na heen en weer gepraat, waarbij ik genoemd had dat dit een belediging was, kregen wij een zelfde gerenoveerde kamer als wat wij in mei 2013 hadden, dus "super-de-luxe" . Dit is ronduit schandalig! Daarbij werd verteld dat dit een upgrade was naar super-de-luxe executive kamer! Wij kregen het idee, dat wat je ook heb geboekt, aan de balie jou een kamer gegeven wordt van de allerslechtste kwaliteit! Pas als je heisa maakt krijg je een andere kamer, zogenaamd met een upgrade! Verder wil ik opmerken dat wij (2vrouwen) de kamer op een verdieping kregen, waar Europese mannen door Thaise prostitué's afgewerkt werden! Zagen in de gang een naakte met een baddoek omgeslagen Thaise vrouw giechelend staan! Voelden ons dus zwaar beledigd!
Ellen C. (Echt)paren Netherlands, 3 maart 2014
van buiten mooier dan van binnen.

ligging. goedkoop.goed ontbijt.
6,3
Hotel was aan de buitenkant mooier dan van binnen. Grote kamers maar verouderd.het en II ge hotel in heel thailand waar we voor wifi moesten betalen .
Jan V. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 27 februari 2014
Goed ontbijt, verouderde kamers en veel lawaai.

Perfect ontbijt.
Ontbijt goed, maar was niet inbegrepen in de prijs. Dicht bij openbaar vervoer, waardoor het leek alsof de skytrain door de kamer reed. Verouderde kamers en geen enthousiast personeel.
Jan G. (Echt)paren Netherlands, 17 februari 2014
Betaalbaar, luxe en strategies gelegen

Erg groot, strategies gelegen,Betaalbaar
Uitstekend en comfortabel, mooie tussenstop naar het vliegveld
Jean C. (Echt)paren Belgium, 27 januari 2014
Goedkoop.

Openbaar vervoer.
Marinella B. Individuele reizigers Netherlands, 16 januari 2014
Goed te bereiken horel

Prijs/kwaliteit verhouding goed te bereiken v.a. de luchthaven. Goed openbaar vervoer
Meerdere keren in dit hotel gelogeerd. Ziet er keurig uit, bedden ook prima. De airport link is fantastisch alleen jammer dat de weg naar het hotel zo moeilijk over te steken is,

Nasa Vegas Hotel BangkokNasa Vegas Hotel Bangkok - FitnessruimteNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - Hotel exterieurNasa Vegas Hotel Bangkok - FitnessruimteNasa Vegas Hotel Bangkok - LobbyNasa Vegas Hotel Bangkok - FitnessruimteNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - FitnessruimteNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - Hotel exterieurNasa Vegas Hotel Bangkok - RestaurantNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - VergaderruimteNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - Hotel exterieurNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - VergaderruimteNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - VergaderruimteNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - Hotel exterieurNasa Vegas Hotel Bangkok - ReceptieNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - LobbyNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - GastenkamerNasa Vegas Hotel Bangkok - Hotel interieurNasa Vegas Hotel Bangkok - VergaderruimteNasa Vegas Hotel Bangkok - FitnessruimteNasa Vegas Hotel Bangkok - VergaderruimteNasa Vegas Hotel Bangkok - FitnessruimteNasa Vegas Hotel Bangkok - Fitnessruimte