New Mitrapap Hotel

6,6
6,9
5,6
Stas G. Individuele reizigers Belgium, 22 februari 2015
Zeer goed hotel voor zijn prijs.

Ligging.Frigo.Iedere dag verse lakens.
Zeer goed.ghhjvffhhgtuk,hyukngyi,vdr yugr hyyrfgfthfghjh.
Johan A. Groepen Netherlands, 23 januari 2011
Locatie o.k kamers zijn hokken

Goedkoop maar daar is ook alles mee gezegt.
3,3
De prijs zo een niet slecht voor een grote kamer met ruime bad en toilet ruimte..Maar het zijn naar mijn mening voormalige kantoor ruimtes,sober niet een gezelig ingerichte kamer saai en kaal..Maar voor een kort verblijf is het te doen..In de ochtent kan men koffie en toast nuttigen teminste als het bij gevult word want daar schort het wel aan..luie bediening..Dus deze mogelijkheid heb ik maar laten schieten..Beter een ontbijtje buiten de deur.. Voor een volgend bezoek aan Chiang mai zal ik zeker dit hotel niet meer kiezen,want voor een zelfde prijs kan men wel een beter en gezeliger guest house vinden..
Hotel kenmerken tip: Vrij afgelegen en ver van het uitgaans leven..Altijd vervoer nodig..
Stas G. Groepen Belgium, 15 februari 2010
new mitrapap hotel chiang mai.

Zeer goede liging in chinese wijk en zeer goede en vriendelijke bediening.Volgens zijn prijs het beste hotel dat ik heb gehad.Je kunt er een klein hapje eten s'morgens.
We waren in het hotel tijdens het Chineese Nieuwjaar.Mijn vrienden en wij hebben er van genoten,veel volk en men kon er op de koppen lopen.We hebben van al het lekkers geproefd voor een ware zegen om alles een beetje te leren kennen.Het touristen centrum is maar 10 min.stappen en het busstation is ook niet ver.Onze vrienden en wij waren zeer tevreden wat betreft ligging en het hotelpersoneel.
Tip: Men kan te voet heel de stad verkennen omdat de ligging perfekt is.Probeer er te zijn met het chineese nieuwjaar.
Francis L. Individuele reizigers Netherlands, 15 november 2009
Goedkoop maar smerig.

Goede prijs Fantastisch internet Lieve bemanning
Mijn verblijf was in dit hotel erg goedkoop. Over de prijs valt niet te klagen. Wel zag de kamer en de douchecel er erg smerig uit. Tijdens het douchen wordt gelijk ook de wc-pot gewassen! De voorzieningen zijn prima en de ligging ook. Het centrum is binnen 10 minuten bereikt. Mag niet klagen hierover.
R B. (Echt)paren Netherlands, 1 november 2009
normaal

lekker dicht bij het winkel
4,7
voor iemand die alleen komt om te slapen is dit een ged hotel zonder enige luxe
Winkel tip: neem een lekker ontbijt aan de overkant lunch kan ook
Hendrik V. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 22 juli 2009
Leuk budget hotel

Dicht bij het centrum.
Een leuk hotel voor de backpacker of budget reiziger. Eenvoudig maar goed geoutilleerd. Op loop afstand van het centrum. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Restaurant tip: Schuin links tegenover het hotel een onooglijk authentiek Thai eethuisje met verrukkelijke gerechten.
Junghyun L. Individuele reizigers South Korea, 28 januari 2016
OMG

Location.
No hot water Unstable Wifi Unkind staffs Cold room
Stewart B. (Echt)paren United Kingdom, 20 januari 2016
Cheap but run down

Location
4,7
Location is good, but the rooms are in need of renovation. The hot water didn't work and the wi fi was too slow to use.
Soo K. Gezinnen met jonge kinderen Malaysia, 1 januari 2016
Better hotel elsewhere
3,3
Hotel located in isolated dimly litted road away from entrance to Chinatown. Hotel reception poorly manned by staff. Room cleaniness and condition could be better eg cobwebs and dusty floor noted, dripping water under sink, broken toilet seat,, no telephone, no hair shampoo, poor TV reception, uncomfortable bed, etc. Wifi reception is poor and unpreditable. Room service not satisfactory eg supplies not provided on certain days eg soap, towel, drinking water, etc. Taxi to airport arranged by hotel was not an official taxi but a private car.
Sangaisoon S. Individuele reizigers Thailand, 23 december 2015
Good price

Cheap comfortable and superdeal with agoda
Im Thai and im from Chiang mai but im working in Bangkok i only stay here for 1night i love it the price and good good even the Air con maybe too old but it doen't matter love it!!
1 - 7 van 7 beoordelingen
New Mitrapap Hotel Chiang MaiNew Mitrapap Hotel Chiang Mai - GastenkamerNew Mitrapap Hotel Chiang Mai - GastenkamerNew Mitrapap Hotel Chiang Mai - ReceptieNew Mitrapap Hotel Chiang Mai - GastenkamerNew Mitrapap Hotel Chiang Mai - Gastenkamer

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.