Mijn account (inloggen)

NH Grand Hotel Krasnapolsky

Dam 9, Amsterdam-Centrum, Amsterdam, Nederland 1012 JS (Bekijk kaart)

NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Badkamer NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Gastenkamer NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Gastenkamer NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Vergaderruimte NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Badkamer NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Restaurant NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Restaurant NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Gastenkamer NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Gastenkamer NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Badkamer NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Golfbaan NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel interieur NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel exterieur NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Badkamer NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Balkon/Terras NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Gastenkamer
NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Gastenkamer NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel interieur NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel interieur NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Gastenkamer NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Badkamer NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Gastenkamer NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel interieur NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Badkamer NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel interieur NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Gastenkamer NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Badkamer NH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel interieur
Gebied: Amsterdam-Centrum Aantal kamers: 468

8,0
Richard W. (Echt)paren Netherlands, 14 april 2013
lekker in het centrum

ontbijt is super!!
uitzicht kamers was slecht voor de rest was het prima liften mag wel wat ruimer! en vernieuwd worden!
Sander V. (Echt)paren Netherlands, 26 december 2012
matig hotel

de lokatie is het grootste pluspunt van het hotel
eigenlijk is het een zeer matig hotel. sterk verouderde kamer met schimmel en vochtplekken op het plafond. de badkamer is een soort kast. belachelijk dure drankjes in de minibar. belachelijk duur ontbijt, matig van kwaliteit. het ontbijtbuffet is over zoveel mogelijk meters uitgespreid zodat het heel wat lijkt, maar de inhoud is gewoon standaard. piepende en krakende liften, oude en beschadigde meubels in de kamer, doorgezakt bed etc. nh heeft de grandeur van weleer totaal om zeep geholpen en eigenlijk zou de gemeente amsterdam moeten ingrijpen om dit weer te herstellen. wij hadden een standaardkamer en ik hoop dat de duurdere kamers wel waar bieden voor hun geld.
Uitgaansleven tip: Aan de Dam en aan de rand van de wallen met alle vertier die daarmee te maken heeft. Op loopafstand van cetraal station.
Marijke I. (Echt)paren Netherlands, 23 januari 2012
Geweldige locatie en goede service!

Locatie, service
Wij hebben twee nachten in het hotel overnacht en hebben er enorm van genoten! Voornamelijk de locatie was voor ons erg belangrijk.
Augustinus S. (Echt)paren Netherlands, 20 november 2011
aangenaam stadshotel

centrale ligging
De deluxe room is van alle gemakken voorzien en comfortabel. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk en er heerst een aangename sfeer.
Hems A. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 2 oktober 2011
super locatie en goede service

locatie en ontbijt
schiiterende locatie van een iets gedateerd hotel, wel netjes en goed verzorgt, ontbijt erg duur maar ook erg goed, opvallend vriendelijk personeel. ontbijt wel bij inchecken reserveren anders echt de hoofdprijs. hotel is aan te raden.
Albertus J. Individuele reizigers Netherlands, 29 juli 2011
goede locatie,ruime kamer maar badkamer gedateerd.

locatie
nh hotelles , jammer dat je ook als nederlander alleen in het engels benaderd wordt. het is de locatie die het hem doet , al het overige ( ondanks de 'oude' atmosfeer ) wordt per jaar minder. heel jammer !.
Roland S. (Echt)paren Netherlands, 29 juni 2011
Goed hotel, centraal gelegen

Centrale ligging
bij aankomst, na 1500, was de kamer nog niet gereed. we zijn op een terras gaan zitten en hebben een kwartiertje gewacht. dit is het groete voordeel van dit hotel de centrale ligging. we hadden een extra bed in de kamer gevraagd en dit was uitstekend. de kamer had een soort aparte ruimte waar een een persoons bed stond. van het restaurant gedeelte hebben we niet gebruikt gemaakt door de ruime keuze in de buurt. ook von ik overdreven voor een ontbijt. je haalt om de hoek de heerlijkste ontbijten voor een fractie van de prijs. voor hotel gasten vond ik de parkeer garage slecht, deze stond vol met verbouwings spullen en auto's van aannemers. toen ik mijn auto ophaalde na 2 nachten zat deze onder een laag stof en toen vond ik een boel geld. ik vond het een goed hotel met schone kamers. ik heb het gekozen voor de centrale ligging.
Peter D. Groepen Netherlands, 28 december 2010
mooie locatie,. super hotel

centraal, netjes, service, ligging, ontbijt
mooi en goed super hotel. In het centrum gelegen op de Dam. Goede kamer, schoon en voorzien van gemakken. Koffie en thee op de kamer zetten. Super goed en zeer uitgebreid ontbijt. Vriendelijke mensen en staan altijd voor je klaar.
Sightseeing/attracties tip: met korting van het hotel naar Madam Tausseau
Ingrid J. Groepen Netherlands, 26 november 2009
goede prijs/ kwaliteit verhouding

direkt in centrum mooi karakterestiek hotel kamer mooi ingericht/ up to date
Ik zou de volgende keer weer boeken
Sightseeing/attracties tip: midden in centrum, geweldig.
Man L. Zakelijke reizigers Hong Kong, 8 juni 2014
Excellent

location best, service good & room comfortable
Price is bit expensive

NH Grand Hotel Krasnapolsky AmsterdamNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - BadkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - VergaderruimteNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - BadkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - RestaurantNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - RestaurantNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - BadkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GolfbaanNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel interieurNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel exterieurNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - BadkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Balkon/TerrasNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel interieurNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel interieurNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - BadkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel interieurNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - BadkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel interieurNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - BadkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel interieurNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel interieurNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel interieurNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Hotel interieurNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - BadkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - GastenkamerNH Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam - Gastenkamer

Beoordelingen door klanten - NH Grand Hotel Krasnapolsky, Amsterdam