Novotel Citygate Hong Kong Hotel

Johannes N. Zakelijke reizigers Netherlands, 27 januari 2015
Redelijk goed

Vildoende
Tak K. (Echt)paren Netherlands, 25 september 2012
Goede locatie en mooie kamers

Dichtbij shopping mall en metro- en bushaltes.
Het hotel heeft een goede locatie, dicht bij Hongkongse luchthaven en is verbonden met de Citygate shopping mall. Na aankomst op Chek lap kok airport werden we opgehaald door een shuttlebus van het hotel. Het hotel biedt ook goede faciliteiten, bijv. zwembad. Zonder het gebouw te verlaten kom je aan in de shopping mall met vele winkels en eetgelegenheden. Het is een goede hotel voor een redelijke prijs
Ed H. (Echt)paren Netherlands, 11 december 2010
Goed hotel op een zeer goede locatie

Zeer goede ligging vlak bij het vliegveld en bezienswaardigheden.
Zeer goede ligging vlak bij het vliegveld en bezienswaardigheden (kabelbaan en Boedha) en metro naar centrum op loopafstand, kamers zijn schoon en mooi ingericht. Bedden zijn goed. Goede shuttle service van en naar het vliegveld.
Sightseeing/attracties tip: Grote Boedha met kabelbaan, houd rekening met lange wachtrijen voor kabelbaan.
Edwin M. (Echt)paren Netherlands, 29 september 2010
Prima airport hotel

Roomservice
Een airport hotel moet een goede roomservice hebben aangezien je altijd op rare tijden aankomt of vertrekt (anders is er geen noodzaak om hier te verblijven lijkt mij). De roomservice was verhoudingsgewijs goedkoop en was prima te eten. De kamers waren goed, enkel jammer dat de executive floor geen gratis drinken heeft. Dit kan beter; anders kan je net zo goed een normale kamer huren. De shuttle service is prima, enige minpunt is het lange lopen en wachten op de shuttle op de airport zelf. Een kwartier wachten en dan nog 5 minuten lopen naar de bushalte. Makkelijker is misschien gewoon jezelf melden en dan direct naar de bushalte om daar te wachten....
Antonia V. Individuele reizigers Netherlands, 25 oktober 2009
A stylish night @ Novotel Citygate HKG

Stijlvol, ligging nabij vliegveld en nabij kabelbaan en Buddha. Ook verbonden met giga-shoppingmaal en MRT. Mooie kamer.
Het hotel en de kamer zagen er erg mooi uit; heel ruim en ruimtelijk opgezet. Modern, strak, chic. Goede faciliteiten zoals (gelimiteerd) gratis internettoegang in lobby en (helaas niet wireless) internet op de kamer was heel betaalbaar per etmaal. Het vliegveld, de MRT, winkels, kabelbaan en Buddha liggen op n steenworp afstand. Gratis shuttle naar de airport was heel handig. Er is ook n buitenzwembad dat er vanuit mijn kamer mooi uitzag, maar ik heb er geen gebruik van gemaakt.
Sightseeing/attracties tip: Als je de kabelbaan (en evt. de Buddha) wilt gaan gebruiken en zien, dan is dat zeer zeker de moeite en het geld waard! Maar....koop vantevoren een kaartje voor de kabelbaan en probeer het weekend te vermijden en dan met name van ongeveer 11 uur tot 14 uur. Ik ging er heen op zondag rond 12 uur en ik heb uren!!! in de rij gestaan tot ik eindelijk er in kon. Vreselijk!
Andina B. Gezinnen met jonge kinderen Indonesia, 2 februari 2016
My first trip to hongkong

Strategic location, good staff, best location for shopping
Rachelle A. Gezinnen met jonge kinderen Philippines, 31 januari 2016
Best hotel

Convinience, accessible and cleanliness
I am very satisfied, we had a great experience, my family especially my children enjoyed our stay, location is accessible and very convinient especially for us with children and infant. Overall, my rating is very satisfied and i am sure we will return again to Novotel citygate on our next visit in HK.
Odkhuu D. Gezinnen met jonge kinderen Mongolia, 29 januari 2016
Hotel with good location

Big shopping Mall, close to MTR station, free shuttle bus to airport
Because we arrived in Hong Kong for short-time, we looked to stay near the airport. Since I know well the Novotel Hotel we stayed there. Hotel shuttle bus goes from the airport every 15 minutes, so no need to wait. This hotel is clean and with good location. From MTR Tung Chung Station you can reach every place in the city. On Lantau Island is also Disneyland, Big Buddha Statue. For shopping, we have access to the City Gate Outlet Mall with many famous brand shops. We were satisfied that stayed at Novotel Hotel
Leung K. Gezinnen met jonge kinderen Hong Kong, 25 januari 2016
Supreme staff!

Staff, staff knowledge, staff passion
Hotel itself is pretty nice but thing beat the performance of the friendly staff! Their patient and knowledge put hotel in other level!
Liu A. Gezinnen met jonge kinderen China, 13 januari 2016
Good hotel

Value for money ,near Disney land near MTR
Great
1 - 5 van 5 beoordelingen
Novotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - Hotel exterieurNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - GastenkamerNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - RestaurantNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - Hotel interieurNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - Hotel interieurNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - ZwembadNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - ZwembadNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - RestaurantNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - RestaurantNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - RestaurantNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - VergaderruimteNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - VergaderruimteNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - BalzaalNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - RestaurantNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - BadkamerNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - GastenkamerNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - RestaurantNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - Hotel exterieurNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - TuinNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - ZwembadNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - FitnessruimteNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - GastenkamerNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - Hotel exterieurNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - Recreatie-faciliteitenNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - Hotel exterieurNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - SuiteNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - SuiteNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - SuiteNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - SuiteNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - SuiteNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - Executive LoungeNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - Executive LoungeNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - VergaderruimteNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - VergaderruimteNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - VergaderruimteNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - VergaderruimteNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - RestaurantNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - RestaurantNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - BalzaalNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - BalzaalNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - Hotel exterieurNovotel Citygate Hong Kong Hotel Hong Kong - Balzaal

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A05