Novotel Surabaya Hotel

Jl. Ngagel 173-175, Surabaya Center, Surabaya, Indonesië 60246 (Bekijk op kaart)

Novotel Surabaya Hotel Surabaya - Restaurant Novotel Surabaya Hotel Surabaya - Hotel exterieur Novotel Surabaya Hotel Surabaya - Hotel exterieur Novotel Surabaya Hotel Surabaya - Vergaderruimte Novotel Surabaya Hotel Surabaya - Hotel interieur Novotel Surabaya Hotel Surabaya - Suite Novotel Surabaya Hotel Surabaya - Zwembad Novotel Surabaya Hotel Surabaya - Zwembad Novotel Surabaya Hotel Surabaya - Zwembad Novotel Surabaya Hotel Surabaya - Gastenkamer
Gebied: Surabaya Center Aantal kamers: 209

7,5
7,2
7,5
7,6
7,2
Antonius S. Groepen Netherlands, 22 juli 2015
Prima hotel

Ruime en nette kamer en badkamer, uitgebreid ontbijt voor ieder wat wils en een goede service.
Het verblijf is prima bevallen.
Pitter S. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 15 juli 2015
Goede hotel

De zwembad is groot.de ontbijt is ok.schone hotel
9,7
Dit hotel geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.we komen zeker terug
Minke K. Groepen Netherlands, 5 maart 2013
Mooi hotel met fijn zwembad.

Zwembad, taxistandplaats Bluebird.
Het was een prachtig hotel met groot zwembad. We kregen een upgrade naar een gerenoveerde kamer en die was mooi en schoon. Een fijn verblijf! Taxi's waren niet zo makkelijk op straat aan te houden dus het was fijn dat er bij het hotel een standplaats was.
Bernard D. (Echt)paren Netherlands, 8 augustus 2012
Stadshotel

Zwembad, lag centraal
5,7
Er werd gerenoveerd . Maar wij kregen een oude vieze kamer waar de vlekken in het tapijt zaten.
Mercedes A. Groepen Indonesia, 23 augustus 2011
leuk hotel

de ligging
zijn langer gebleven via accor hotels was goedkoper ,verder een fijn hotel
Hotel kenmerken tip: geen opmerking
Louise C. Groepen Netherlands, 24 juli 2011
Mooi hotel, goed voor airport overnachting

mooi zwembad, ruime kamers, vriendelijk personeel, relatief dicht bij airport
We werden in een smoking-room geplaatst en dit was duidelijk merkbaar doordat de geur in al het meubilair/tapijt was getrokken. Helaas bleek er geen non-smoking room beschikbaar, maar we kregen we een geur therapy voor op de kamer. Leuk gebaar, maar dit haalde uiteraard weinig uit. Ondanks de stank op de kamer was het een prima hotel.
Harry C. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 5 juni 2011
schitterend hotel met aardig personeel

uitgebreid ontbijt, creche, rust
9,7
Alles is schoon. Kleinkinderen hebben zich goed vermaakt.
Arthur R. Individuele reizigers Netherlands, 24 januari 2011
Novotel altijd betrouwbaar

Goed hotel
Ben hier nu al 3 keer verbleven en het is me elke keer goed bevallen. Lekker centraal en bediening is altijd vriendelijk en gastvrij. Amerikaans ontbijt geprobeerd lekker veel tegen een redelijke prijs. Kamer schoon en me prima hier vermaakt, als ik de volgende keer naar Surabaya ga zal ik zeker weer voor dit hotel kiezen.
Arthur R. Individuele reizigers Netherlands, 20 november 2010
Novotel

Goede afstand van Juanda, schone kamers, gratis upgrade kamer was niet beschikbaar
Kwam terug na een korte trip naar Brunai. Kreeg een gratis upgrade van mijn superior naar suite aangezien mijn kamertype niet aanwezig was. Schone kamer alhoewel het leek alsof de suite toe was aan een renovatie. Personeel is vriendelijke alhoewel ik me soms afvraag of ze je wel compleet begrijpen. Ontbijt buffet is een beetje aan de dure kant voor indonesische begrippen echter het is allemaal goed te eten. Gratis internet als de computer aanstaat.
Arthur R. Individuele reizigers Netherlands, 12 november 2010
Goed hotel

Betaalbaar, comfortabel, mooi zwembad, rustig
Novotel gekozen aangezien ik een vertrektijd had van 6 uur in de ochtend Surabaya. Verblijf is me goed bevallen warm water, superior room ruimte genoeg voor 1 persoon, minibar stelde niet zo verschrikkelijk veel voor, maar bediening verder aardig en kreeg tijdens inchecken nog een welkom drankje. Ongeveer zelfde standaard als novotel in Nederland, als je een betaalbaar hotel zoekt in surabaya kan ik je Novotel zeker aanraden.
Rapporteer deze beoordeling

Novotel Surabaya Hotel SurabayaNovotel Surabaya Hotel Surabaya - RestaurantNovotel Surabaya Hotel Surabaya - Hotel exterieurNovotel Surabaya Hotel Surabaya - Hotel exterieurNovotel Surabaya Hotel Surabaya - VergaderruimteNovotel Surabaya Hotel Surabaya - Hotel interieurNovotel Surabaya Hotel Surabaya - SuiteNovotel Surabaya Hotel Surabaya - ZwembadNovotel Surabaya Hotel Surabaya - ZwembadNovotel Surabaya Hotel Surabaya - ZwembadNovotel Surabaya Hotel Surabaya - Gastenkamer

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A04