Novotel Surabaya Hotel

Jl. Ngagel 173-175, Surabaya Center, Soerabaja, Indonesië 60246 (Bekijk kaart)

Novotel Surabaya Hotel Soerabaja - Restaurant Novotel Surabaya Hotel Soerabaja - Hotel exterieur Novotel Surabaya Hotel Soerabaja - Hotel exterieur Novotel Surabaya Hotel Soerabaja - Vergaderruimte Novotel Surabaya Hotel Soerabaja - Hotel interieur Novotel Surabaya Hotel Soerabaja - Hotel interieur Novotel Surabaya Hotel Soerabaja - Zwembad Novotel Surabaya Hotel Soerabaja - Zwembad Novotel Surabaya Hotel Soerabaja - Zwembad Novotel Surabaya Hotel Soerabaja - Gastenkamer
Gebied: Surabaya Center Aantal kamers: 209

7,4

7,2
7,6
7,2
Minke K. Groepen Netherlands, 5 maart 2013
Mooi hotel met fijn zwembad.

Zwembad, taxistandplaats Bluebird.
Het was een prachtig hotel met groot zwembad. We kregen een upgrade naar een gerenoveerde kamer en die was mooi en schoon. Een fijn verblijf! Taxi's waren niet zo makkelijk op straat aan te houden dus het was fijn dat er bij het hotel een standplaats was.
Bernard D. (Echt)paren Netherlands, 8 augustus 2012
Stadshotel

Zwembad, lag centraal
5,7
Er werd gerenoveerd . Maar wij kregen een oude vieze kamer waar de vlekken in het tapijt zaten.
Mercedes A. Groepen Indonesia, 23 augustus 2011
leuk hotel

de ligging
zijn langer gebleven via accor hotels was goedkoper ,verder een fijn hotel
Hotel kenmerken tip: geen opmerking
Louise C. Groepen Netherlands, 24 juli 2011
Mooi hotel, goed voor airport overnachting

mooi zwembad, ruime kamers, vriendelijk personeel, relatief dicht bij airport
We werden in een smoking-room geplaatst en dit was duidelijk merkbaar doordat de geur in al het meubilair/tapijt was getrokken. Helaas bleek er geen non-smoking room beschikbaar, maar we kregen we een geur therapy voor op de kamer. Leuk gebaar, maar dit haalde uiteraard weinig uit. Ondanks de stank op de kamer was het een prima hotel.
Harry C. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 5 juni 2011
schitterend hotel met aardig personeel

uitgebreid ontbijt, creche, rust
9,7
Alles is schoon. Kleinkinderen hebben zich goed vermaakt.
Arthur R. Individuele reizigers Netherlands, 24 januari 2011
Novotel altijd betrouwbaar

Goed hotel
Ben hier nu al 3 keer verbleven en het is me elke keer goed bevallen. Lekker centraal en bediening is altijd vriendelijk en gastvrij. Amerikaans ontbijt geprobeerd lekker veel tegen een redelijke prijs. Kamer schoon en me prima hier vermaakt, als ik de volgende keer naar Surabaya ga zal ik zeker weer voor dit hotel kiezen.
Arthur R. Individuele reizigers Netherlands, 20 november 2010
Novotel

Goede afstand van Juanda, schone kamers, gratis upgrade kamer was niet beschikbaar
Kwam terug na een korte trip naar Brunai. Kreeg een gratis upgrade van mijn superior naar suite aangezien mijn kamertype niet aanwezig was. Schone kamer alhoewel het leek alsof de suite toe was aan een renovatie. Personeel is vriendelijke alhoewel ik me soms afvraag of ze je wel compleet begrijpen. Ontbijt buffet is een beetje aan de dure kant voor indonesische begrippen echter het is allemaal goed te eten. Gratis internet als de computer aanstaat.
Arthur R. Individuele reizigers Netherlands, 12 november 2010
Goed hotel

Betaalbaar, comfortabel, mooi zwembad, rustig
Novotel gekozen aangezien ik een vertrektijd had van 6 uur in de ochtend Surabaya. Verblijf is me goed bevallen warm water, superior room ruimte genoeg voor 1 persoon, minibar stelde niet zo verschrikkelijk veel voor, maar bediening verder aardig en kreeg tijdens inchecken nog een welkom drankje. Ongeveer zelfde standaard als novotel in Nederland, als je een betaalbaar hotel zoekt in surabaya kan ik je Novotel zeker aanraden.
Leonardus M. (Echt)paren Netherlands, 10 september 2010
idul fitri

centrale ligging in surabaya
9,7
Ons verblijf in de ramadan (het hotel was zeer druk) wist het personeel soms niet meer waar het aan toe was, ze konden het niet meer bij houden. Dit kwam ook door het zeer onbehoorlijk gedrag van de " lokale gasten ".
Bert B. (Echt)paren Belgium, 18 juli 2010
Rustpunt in rugzakreis

zeer mooi zwembad, lekker eten, westers confort
9,7
Dit hotel werd een kort rustpunt van luxe tijdens onze rugzakreis door Indonesie. Het blue-bird-taxi loket op de parking van het hotel is zeer handig om zonder zorgen snel en goedkoop naar de luchthaven te gaan. Nette kamers en lekker eten, vriendelijk en correct personeel. Een goede prijs / kwaliteit verhouding en niet te vergeten een groot en proper zwembad met een glijbaan voor de kleinsten. Waarschijnlijk zal er een gebrek aan ligzetels zijn in drukke periodes. De airco is per kamer individueel te regelen.
Hotel kenmerken tip: zwembad

Novotel Surabaya Hotel SoerabajaNovotel Surabaya Hotel Soerabaja - RestaurantNovotel Surabaya Hotel Soerabaja - Hotel exterieurNovotel Surabaya Hotel Soerabaja - Hotel exterieurNovotel Surabaya Hotel Soerabaja - VergaderruimteNovotel Surabaya Hotel Soerabaja - Hotel interieurNovotel Surabaya Hotel Soerabaja - Hotel interieurNovotel Surabaya Hotel Soerabaja - ZwembadNovotel Surabaya Hotel Soerabaja - ZwembadNovotel Surabaya Hotel Soerabaja - ZwembadNovotel Surabaya Hotel Soerabaja - Gastenkamer

AS-AGWEB-3B05