Panpen Bungalow

65/11 Moo5, Naiyang Beach, Naiyang / Naithon, Phuket, Thailand 83130 (Bekijk op kaart)

Panpen Bungalow Phuket - Gastenkamer Panpen Bungalow Phuket - Hotel interieur Panpen Bungalow Phuket - Gastenkamer Panpen Bungalow Phuket - Hotel interieur Panpen Bungalow Phuket - Badkamer Panpen Bungalow Phuket - Gastenkamer Panpen Bungalow Phuket - Hotel interieur Panpen Bungalow Phuket - Gastenkamer Panpen Bungalow Phuket - Gastenkamer Panpen Bungalow Phuket - Gastenkamer Panpen Bungalow Phuket - Gastenkamer Panpen Bungalow Phuket - Gastenkamer Panpen Bungalow Phuket - Badkamer Panpen Bungalow Phuket - Gastenkamer Panpen Bungalow Phuket - Entree Panpen Bungalow Phuket - Omgeving
Panpen Bungalow Phuket - Hotel interieur Panpen Bungalow Phuket - Hotel interieur Panpen Bungalow Phuket - Gastenkamer Panpen Bungalow Phuket - Hotel exterieur Panpen Bungalow Phuket - Strand Panpen Bungalow Phuket - Strand Panpen Bungalow Phuket - Strand Panpen Bungalow Phuket - Hotel interieur Panpen Bungalow Phuket - Hotel interieur Panpen Bungalow Phuket - Hotel interieur Panpen Bungalow Phuket - Hotel interieur Panpen Bungalow Phuket - Hotel exterieur
Gebied: Naiyang / Naithon Aantal kamers: 17

7,6
7,8
6,3
Adriaan C. Individuele reizigers Belgium, 7 januari 2013
Leuke bungalow met bekwame eigenaar

Rustig in het groen gelegen, zeer ruime propere kamer
In het groen weg van de drukte, zeer ruime kamer. Goede uitbater, veel advies. Goed ontbijt , aan Phuketprijs. Wel op 1500 meter van het strand.
Janet K. Groepen Netherlands, 4 december 2012
Te ver van strand en aan drukke weg

dichtbij luchthaven. 5 minuten, eigenaar brengt je weg !!
4,3
Oude Bungalows vergane glorie. Grote Kakkerlak in douche gedeelte. Nieuwere bungalows zien er wel beter uit en iets verder van de weg. Geen aanrader i.v.m. te ver van het strand. Ophaal afspraak aan het strand vergeten door eigenaar zodat we (bijna) te laat op luchthaven waren.
Tarik A. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 10 januari 2012
Niet de moete waard

service brengen en halen naar het strand
Bungalows erg eenvoudig, douche en sanitair niet goed schoon. Geen faciliteiten!
Caroline H. Groepen Netherlands, 10 januari 2012
Leuke bungalow op een rustige plek

Leuke bungalow op een rustige plek
Panpen is een leuke bungalow met een eigen tuin en fijne kamer. Het is er lekker rustig. Er is een tuin met mooie planten en bloemen. De bungalow wordt door een familie gerund en zijn erg vriendelijk. Je wordt van het vliegveld opgehaald en je kunt overal in de buurt met de auto worden afgezet. De bungalow is op korte afstand van het strand, maar een scooter of auto is aan te bevelen. Heerlijk om hier te vertoeven.
Monique R. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 27 december 2011
bungolow dichtbij vliegveld

ophaalservice
3,7
gevraagd of ze ons konden ophalen. na enige tijd wachten op het vliegveld gebelt en toen bleek dat ze ons vergeten waren. zogenaamd niet geboekt. we kregen een kamer naast de weg waar we veel licht binnenkregen van het reclamebord aan de voorkant van de weg. ik zal hier niet meer na terug gaan.
Guoheng L. (Echt)paren China, 22 juli 2014
Panpen Bungalow

good
Mardijanto K. Groepen Indonesia, 5 juli 2014
a

Very near from the airport [within 10 minutes]
George L. Individuele reizigers Australia, 4 mei 2014
Short and sweet but I'm going back.

Airport pickup. Friendly staff. Good English
Mr Luan forgot to pick me up at the airport (so keep his Phone number handy). I only stayed one night because I was arriving late from Australia and he offers airport pickup. I rented a nice motorbike from him for my 27 day stay in Phuket at a good rate. I plan to stay there the night before I leave. *A good budget place*
Tsz C. Groepen China, 24 april 2014
great location, poor service

location
5,7
The location is great, around 10 mins from airport to hotel. What made me disappointed is the hotel service. We had communicated well before we arrive and ensured the hotel staff will pick up us. However, we couldn't find anyone outside the arrival hall since our flight was delay 1 hour. We had to call the hotel TWICE and awaited over 45 mins in the midnight. We just got frustrated. The condition of the hotel is acceptable if you just stay for 1 night.
Vincent W. Zakelijke reizigers Singapore, 16 april 2014
Expensive for what it is.

Near airport, quiet
I wanted something near the airport. Paid significantly more for Panpen because of the promised free airport transfer which never happened because nobody picked me up from the airport. Pretty poor value otherwise

Panpen Bungalow PhuketPanpen Bungalow Phuket - GastenkamerPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - GastenkamerPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - BadkamerPanpen Bungalow Phuket - GastenkamerPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - GastenkamerPanpen Bungalow Phuket - GastenkamerPanpen Bungalow Phuket - GastenkamerPanpen Bungalow Phuket - GastenkamerPanpen Bungalow Phuket - GastenkamerPanpen Bungalow Phuket - BadkamerPanpen Bungalow Phuket - GastenkamerPanpen Bungalow Phuket - EntreePanpen Bungalow Phuket - OmgevingPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - GastenkamerPanpen Bungalow Phuket - Hotel exterieurPanpen Bungalow Phuket - StrandPanpen Bungalow Phuket - StrandPanpen Bungalow Phuket - StrandPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel exterieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel exterieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel exterieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel exterieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel exterieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel exterieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel exterieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel exterieurPanpen Bungalow Phuket - Hotel interieurPanpen Bungalow Phuket - OmgevingPanpen Bungalow Phuket - EntreePanpen Bungalow Phuket - ReceptiePanpen Bungalow Phuket - RestaurantPanpen Bungalow Phuket - OmgevingPanpen Bungalow Phuket - OmgevingPanpen Bungalow Phuket - OmgevingPanpen Bungalow Phuket - RestaurantPanpen Bungalow Phuket - Omgeving