Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel

Damrak 1-5, Amsterdam centrum, Amsterdam, Nederland 1012 LG (Bekijk op kaart)

Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Spa Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Balkon/Terras Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Balkon/Terras Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Zwembad Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Gastenkamer Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Lobby Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Zwembad Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Vergaderruimte Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Vergaderruimte Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Spa Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Gastenkamer Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel interieur Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel exterieur Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel exterieur Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Vergaderruimte Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Zwembad
Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Vergaderruimte Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel interieur Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel interieur Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Restaurant Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Gastenkamer Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Gastenkamer Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel interieur Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Gastenkamer Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Badkamer Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Fitnessruimte Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Restaurant Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Restaurant
Gebied: Amsterdam centrum Aantal kamers: 306

7,5
7,4
7,0
Joost D. (Echt)paren Netherlands, 1 augustus 2015
Kippehok in het centrum, kies het juiste kamertype

Lokatie bij CS, het ontbijt en bed waren super, de rest niet de moeite waard
5,7
Nou ik vond het voor het bedrag van 2,5 x mijn normale budget erg eenvoudig. De kamer was werkelijk klein, ik kon net om het bed heen lopen. Maar omdat onze drie koffers ook ergens een plekje moesten krijgen was er geen ruimte meer over. Er was geen kofferrek en de inrichting was benauwd en oudbollig. Dat vind ik op zich niet erg als ik 100 euro of minder betaal. Maar bij dit budget....wat een afgang. Ik kreeg na mijn beklag bij de receptie nog wel een ruimere kamer aangeboden in de Urban wing, maar dat was met twee enkele bedden. En een heel verhuis van 3 liften in en uit. Daar hadden we dus geen zin in. Mocht je hier willen verblijven, boek dan in de Urban wing, daar is de inrichting en ruimte van de kamer op een beter nivau. Vervolgens zag ik ook dat de autorisatie op mijn CC een echte charge was en mijn hele verblijf ook nog eens op mijn kaart is afgeschreven. Dit word vast verholpen omdat ik al via een voucher had betaald, maar toch. Ik dacht speciaal indruk te maken op mijn vriendin met dit Hotel en dure prijs. Maar dat is met dit hotel dus niet gelukt. Lichtpuntje aan deze tunnel...ontbijt, bed en locatie was wel prima.
Peter D. (Echt)paren Netherlands, 27 januari 2014
Prima hotel voor weekendje Amsterdam

Lokatie, lokatie, lokatie
Gelegen tegenover het Centraal Station is dit een prima hotel voor een weekend Amsterdam. Hoewel het niet de charme heeft van andere meer in het centrum gelegen hotels is dit een prima hotel. De kamer is netjes, maar niet luxe. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Tegenover het hotel is een ondergronds parkeerterrein.
Jan W. (Echt)paren Netherlands, 19 december 2013
Prima ervaring ,om nog eens terug te komen

Ligging . Mooie kamer erg stil ondanks dat we aan de CS zijde sliepen. Vriendelijke en attente ober bij het ontbijt
Gewoon goed hotel waar weinig op valt af te dingen
Klaas K. (Echt)paren Netherlands, 12 augustus 2011
Na jarenlang lagsfietsen eindelijk naar binnen

Een gastvrij en vriendelijk hotel waar de gast zich als gast behandeld weet
Na jarenlang langsfietsen als student droomde ik er van eens in het Victoriahotel te slapen. Mijn fantasie ne portemonnee liepen niet gelijk op in die tijd. Maar nu méér dan 45 jaar later kwam het er dan toch eindleijk van. Twee dagen amsterdam en dan logeren in het Voctoria. En het was het wachten waard. Een mooi hotel zoals ik mij had gedroomd. Klassieke , maar ruime en comfortabele kamer met toilet en bad. en dan: uitzicht op het Centraal Station. Daar kwam ik 5 jaar j]lang aan met de trein, pakte mijn fiets ( of als hij weer eens gestolen was) die van een ander, en reed de stad in. Vanaf het station keek ik dan naar het Vicoria hotel. En nu keek ik precies anders om. Mijn droom was uitgekomen.
Tip: Op loopafstand met je koffer vanaf het centraal. Direkt de stad (lopen of tram) En wil je nog een dagje de stad in: je kofers blijven keurig verorgd op je wachten.
Philip N. Zakelijke reizigers United Kingdom, 12 november 2015
Great hotel

Location
Very comfortable room in this well-known hotel directly opposite the main railway station, with easy access to all the sights. Friendly staff and pleasant ambience; I would definitely recommend this hotel.
Philip N. Zakelijke reizigers United Kingdom, 9 november 2015
Greta location

Location
Located a stone's throw from the Central Station, this is a great hotel for business or pleasure. Comfortable rooms and friendly and helpful staff, this is a perfect base for the city with easy access to all the main sights. No cpmplaints at all - would definitely recommend.
Khamphon Y. Zakelijke reizigers Thailand, 7 november 2015
The best location in amsterdam.

Location, staff and room

fantastic

parking, staff and counter
Philip B. (Echt)paren Australia, 7 oktober 2015
location it's best feature

location, the gymnasium, friendliness of service staff
reception staff wooden, unhelpful. Reservation requested upper floor room, told 'all gone' but 2 hours later saw 2 couples get 5th floor rooms. 2nd floor corridor carpet an ugly 3 tone brown mixture ans was the filthiest carpet I have even seen in a hotel. A disgrace- Mattress on bed so old there were body depressions either side of midline. Reservation requested solf mattress covering - none provided until asked for 2nd day- The worst first night's(no)sleep ever in a hotel. Fitness centre down one lift, cross lobby in sports gear, up another life, short walk, down another lift to basement. Pool good size but needed 3-4 degree warmer, sauna good size but mistook itself as a blast furnace. 20 degrees above boiling point ? Departing told to pay bill - said prepaid - 'oh I check, yes, ok' - no apology. Short changed 20 euro on state room tax - again, no apöogy. Window faced a wall of windows - no sunlight, no priovacy, and defintely no view.
1 - 4 van 4 beoordelingen

Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel AmsterdamPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - SpaPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Balkon/TerrasPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Balkon/TerrasPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - ZwembadPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - GastenkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - LobbyPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - ZwembadPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - VergaderruimtePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - VergaderruimtePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - SpaPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - GastenkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel interieurPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel exterieurPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel exterieurPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - VergaderruimtePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - ZwembadPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - VergaderruimtePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel interieurPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel interieurPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - RestaurantPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - GastenkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - GastenkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel interieurPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - GastenkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - BadkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - FitnessruimtePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - RestaurantPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Restaurant

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.