Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel

Damrak 1-5, Amsterdam centrum, Amsterdam, Nederland 1012 LG (Bekijk op kaart)

Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel exterieur Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Gastenkamer Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Vergaderruimte Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Restaurant Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Restaurant Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Restaurant Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel exterieur Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Suite Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel exterieur Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Gastenkamer Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Badkamer Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Restaurant Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Gastenkamer Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Receptie Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Vergaderruimte Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Golfbaan
Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Restaurant Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Bar/Lounge Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Zwembad Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Fitnessruimte Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Spa Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Balkon/Terras Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Balkon/Terras Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Zwembad Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Gastenkamer Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Lobby Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Zwembad Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Vergaderruimte
Gebied: Amsterdam centrum Aantal kamers: 306

7,0
9,1
7,5
7,5
7,0
Joost D. (Echt)paren Netherlands, 1 augustus 2015
Kippehok in het centrum, kies het juiste kamertype

Lokatie bij CS, het ontbijt en bed waren super, de rest niet de moeite waard
5,7
Nou ik vond het voor het bedrag van 2,5 x mijn normale budget erg eenvoudig. De kamer was werkelijk klein, ik kon net om het bed heen lopen. Maar omdat onze drie koffers ook ergens een plekje moesten krijgen was er geen ruimte meer over. Er was geen kofferrek en de inrichting was benauwd en oudbollig. Dat vind ik op zich niet erg als ik 100 euro of minder betaal. Maar bij dit budget....wat een afgang. Ik kreeg na mijn beklag bij de receptie nog wel een ruimere kamer aangeboden in de Urban wing, maar dat was met twee enkele bedden. En een heel verhuis van 3 liften in en uit. Daar hadden we dus geen zin in. Mocht je hier willen verblijven, boek dan in de Urban wing, daar is de inrichting en ruimte van de kamer op een beter nivau. Vervolgens zag ik ook dat de autorisatie op mijn CC een echte charge was en mijn hele verblijf ook nog eens op mijn kaart is afgeschreven. Dit word vast verholpen omdat ik al via een voucher had betaald, maar toch. Ik dacht speciaal indruk te maken op mijn vriendin met dit Hotel en dure prijs. Maar dat is met dit hotel dus niet gelukt. Lichtpuntje aan deze tunnel...ontbijt, bed en locatie was wel prima.
Peter D. (Echt)paren Netherlands, 27 januari 2014
Prima hotel voor weekendje Amsterdam

Lokatie, lokatie, lokatie
Gelegen tegenover het Centraal Station is dit een prima hotel voor een weekend Amsterdam. Hoewel het niet de charme heeft van andere meer in het centrum gelegen hotels is dit een prima hotel. De kamer is netjes, maar niet luxe. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Tegenover het hotel is een ondergronds parkeerterrein.
Jan W. (Echt)paren Netherlands, 19 december 2013
Prima ervaring ,om nog eens terug te komen

Ligging . Mooie kamer erg stil ondanks dat we aan de CS zijde sliepen. Vriendelijke en attente ober bij het ontbijt
Gewoon goed hotel waar weinig op valt af te dingen
Klaas K. (Echt)paren Netherlands, 12 augustus 2011
Na jarenlang lagsfietsen eindelijk naar binnen

Een gastvrij en vriendelijk hotel waar de gast zich als gast behandeld weet
Na jarenlang langsfietsen als student droomde ik er van eens in het Victoriahotel te slapen. Mijn fantasie ne portemonnee liepen niet gelijk op in die tijd. Maar nu méér dan 45 jaar later kwam het er dan toch eindleijk van. Twee dagen amsterdam en dan logeren in het Voctoria. En het was het wachten waard. Een mooi hotel zoals ik mij had gedroomd. Klassieke , maar ruime en comfortabele kamer met toilet en bad. en dan: uitzicht op het Centraal Station. Daar kwam ik 5 jaar j]lang aan met de trein, pakte mijn fiets ( of als hij weer eens gestolen was) die van een ander, en reed de stad in. Vanaf het station keek ik dan naar het Vicoria hotel. En nu keek ik precies anders om. Mijn droom was uitgekomen.
Tip: Op loopafstand met je koffer vanaf het centraal. Direkt de stad (lopen of tram) En wil je nog een dagje de stad in: je kofers blijven keurig verorgd op je wachten.
Risyad B. Gezinnen met jonge kinderen Indonesia, 31 juli 2015
Excellent Location

Location, Friendly Staff, Comfy bed
We had amazing stay at Park Plaza Victoria hotel. Check in was quick and easy, staff was super friendly, excellent location only 200m from Ams Centraal train station. Bed was super comfy. We stayed at Urban Wing suite room, very spacious. would stay again.
Malcolm R. Zakelijke reizigers United Kingdom, 27 juli 2015
Good Location, beautiful Swimming pool!

Location, Swimming pool, good service.
No issues, only thing being a Carlson Club members is I don't get points when booking via Agoda. Also, most of my flights are 11 hours long, meaning when I arrive it's normally around 09:00 am in the morning, which means too early to book in. In most cases the staff are very understanding and accommodating and are able to provide me with a room but not at the standard which I would normally get if I were to wait till 13:00 as per normal check-in time. All in all, great hotel, will stay there again no problem.
Nicole V. (Echt)paren United States of America, 24 juli 2015
Location

Location
Great location, but expensive- still can't beat the lication
Tim A. Individuele reizigers Australia, 19 juli 2015

Home away from Home

Staff, facilities, location
Robin C. Individuele reizigers Canada, 25 juni 2015
Great location!

Short walk from Central Station, very accommodating.
Great!
Rapporteer deze beoordeling

Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel AmsterdamPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel exterieurPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - GastenkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - VergaderruimtePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - RestaurantPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - RestaurantPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - RestaurantPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel exterieurPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - SuitePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel exterieurPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - GastenkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - BadkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - RestaurantPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - GastenkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - ReceptiePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - VergaderruimtePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - GolfbaanPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - RestaurantPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Bar/LoungePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - ZwembadPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - FitnessruimtePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - SpaPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Balkon/TerrasPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Balkon/TerrasPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - ZwembadPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - GastenkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - LobbyPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - ZwembadPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - VergaderruimtePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - VergaderruimtePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - SpaPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - GastenkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel interieurPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel exterieurPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel exterieurPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - VergaderruimtePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - ZwembadPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - VergaderruimtePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel interieurPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel interieurPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - RestaurantPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - GastenkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - GastenkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Hotel interieurPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - GastenkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - BadkamerPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - FitnessruimtePark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - RestaurantPark Plaza Victoria Amsterdam Hotel Amsterdam - Restaurant

Beoordelingen door klanten - Park Plaza Victoria Amsterdam Hotel, Amsterdam

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A06