Pattaya Discovery Beach Hotel

489 North Pattaya, Banglamung, Pattaya Strandweg, Pattaya, Thailand 20150 (Bekijk kaart)

Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Badkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Badkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Badkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer
Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Badkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Badkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Badkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Badkamer Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Gastenkamer
Gebied: Pattaya Strandweg Aantal kamers: 168

8,1
7,5
Pieter R. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 23 juni 2014
mooi verblijf

rustig strand zee en zon
mooi verblijf heerlijk genoten , 2 mooie zwembaden , mooie kamers en een ruim bad in de kamer. gunstige ligging voor strand zee en zon en ook voor de shop liefhebbers ruime keuze.
Bernardus K. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 15 januari 2014
gezellig en gemoedelijk verblijf

locatie,zwembad en personeel
we waren met de gehele familie daar en konden gezellig van kamer naar kamer gaan omdat ze alle kamers bij elkaar voor ons hadden geregeld.Kortom een gemakkelijk en onbezorgd verblijf.
Bernardus K. (Echt)paren Netherlands, 15 januari 2014
relaxed en gezellig

locatie,nieuwe vleugel,personeel
Ik en mijn vrouw sliepen in de chic tower wat een nieuwe gebouw is vlak achter het oude gedeelte aan de beachroad.Toch hadden we een prachtige seaview en was het maar 80 meter lopen naar de beachroad.We hadden ook een zwembad(zeer groot)bij de chic tower.Het oude gedeelte dient gerenoveerd te worden en dus zou ik nu voor de chic tower kiezen.
Peter D. Gezinnen met jonge kinderen Belgium, 25 december 2013
mooi aangenaam hotel

prijs ,ligging en gratis internet op de kamer
het was een kort maar aangenaam verblijf in dit hotel.
Petrus V. Individuele reizigers Netherlands, 13 december 2013
heel goed hotel!

hotel zwembad, schone kamers, goede bedden en douche
was gewoon zo het behoort te zijn bij n hotel!ben hier al meer dan 5 maal geweest, prima hotel alles bij elkaar!
Hanne P. (Echt)paren Belgium, 27 november 2013
de moeite

grote kamer, mooie kamer, rustig zwembad
we lagen in de chictower die nog maar 3m open was. het was een zeer mooie kamer en we hebben hier heel goed geslapen want het was zeer rustig ... lekker ontbijt!
Hendrik H. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 19 augustus 2013
Mooi schoon hotel , luxe en mooi zwembad

Zwembad , badkamer, ontbijt
We hebben ons prima vermaakt in dit hotel. Het heeft een mooi zwembad waar onze dochter zich prima in heeft vermaakt. Het hotel waar wij in zaten was pas 2 maanden open en erg luxe ingericht. Airco staat erg koud als je het het hotel binnen loopt, zou wel wat minder mogen.
Sandra D. Gezinnen met jonge kinderen Belgium, 2 augustus 2013
zwembad, zeer mooie ruim kamers alles nieuw sinds

zwembad, zeer mooie ruim kamers alles nieuw sinds juni 2013
zwembad is super leuk met kinderen, zeer mooie ruim kamers alles nieuw sinds juni 2013 inde chic tower waar wij verbleven.
Frank D. Individuele reizigers Belgium, 30 december 2012
Net hotel in een rustige soi.

Geen straatlawaai eens binnen het hotel.
Propere kamer(deluxe seaview),regendouche werkte niet maar werd onmiddellijk hersteld toen ik het vroeg bij de receptie. Leuk zwembad,net ver genoeg weg van het kabaal van Beach Road.Een eindje lopen naar Walking Street(moet je gezien hebben),maar voor 10baht neem je de taxi.Ook voldoende parkeergelegenheid op het domein.Prachtig en lekker ontbijtbuffet.
Supaporn C. Gezinnen met jonge kinderen Thailand, 10 oktober 2012
Leuke kamers en mooi zwembad voor de kinderen

zwembad
Ondanks ons kort verblijf (slechts één dag/nacht) hebben we genoten van de leuke kamers, het schitterende zwembad en een lekker ontbijt. Een aangename bediening was bovendien een mooi extraatje.
Uitgaansleven tip: Vlak in de buurt heel wat uitgangsmogelikheden

Pattaya Discovery Beach Hotel PattayaPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - BadkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - BadkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - BadkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - BadkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - BadkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - BadkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - BadkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - GastenkamerPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - ZwembadPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - ZwembadPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - ZwembadPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - ZwembadPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - ZwembadPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - ZwembadPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - ZwembadPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - ZwembadPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - ZwembadPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - RestaurantPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - RestaurantPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - RestaurantPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Koffiehuis/CaféPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Hotel interieurPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Hotel interieurPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Hotel interieurPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Hotel interieurPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Hotel interieurPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - RestaurantPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - ZwembadPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - FitnessruimtePattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - VergaderruimtePattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - VergaderruimtePattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - VergaderruimtePattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - VergaderruimtePattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - VergaderruimtePattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - VergaderruimtePattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - VergaderruimtePattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Business Center Pattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - LobbyPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - LobbyPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - LobbyPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - LobbyPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - LobbyPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - LobbyPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - LobbyPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - LobbyPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - LobbyPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - LobbyPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - LobbyPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - LobbyPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - LobbyPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - RestaurantPattaya Discovery Beach Hotel Pattaya - Hotel exterieur

AS-AGWEB-3A07