arrow-up-icon Verdien punten binnen uw premiepunten programma!
Terug naar hotelinformatie

• Ontbijt/maaltijden 7,4

Hanne P.
02 december 2013
de moeite
grote kamer, mooie kamer, rustig zwembad
we lagen in de chictower die nog maar 3m open was. het was een zeer mooie kamer en we hebben hier heel goed geslapen want het was zeer rustig ... lekker ontbijt!

Hendrik H.
Nederland
22 augustus 2013
Mooi schoon hotel , luxe en mooi zwembad
Zwembad , badkamer, ontbijt
We hebben ons prima vermaakt in dit hotel. Het heeft een mooi zwembad waar onze dochter zich prima in heeft vermaakt. Het hotel waar wij in zaten was pas 2 maanden open en erg luxe ingericht. Airco staat erg koud als je het het hotel binnen loopt, zou wel wat minder mogen.

15 augustus 2013
zwembad, zeer mooie ruim kamers alles nieuw sinds
zwembad, zeer mooie ruim kamers alles nieuw sinds juni 2013
zwembad is super leuk met kinderen, zeer mooie ruim kamers alles nieuw sinds juni 2013 inde chic tower waar wij verbleven.

Frank P.
02 januari 2013
Net hotel in een rustige soi.
Geen straatlawaai eens binnen het hotel.
Propere kamer(deluxe seaview),regendouche werkte niet maar werd onmiddellijk hersteld toen ik het vroeg bij de receptie. Leuk zwembad,net ver genoeg weg van het kabaal van Beach Road.Een eindje lopen naar Walking Street(moet je gezien hebben),maar voor 10baht neem je de taxi.Ook voldoende parkeergelegenheid op het domein.Prachtig en lekker ontbijtbuffet.

andre M.
Nederland
19 oktober 2012
goed keurig hotel
ontbijt balkon
gewoon een goed hotel aan de beach road .. lekker zwembad ook leuk voor kinderen . ontbijt goed kamers schoon , en ik had een geweldig uitzicht op het strand / richting jomtien ..

SUPAPORN C.
Thailand
13 oktober 2012
Leuke kamers en mooi zwembad voor de kinderen
zwembad
Ondanks ons kort verblijf (slechts één dag/nacht) hebben we genoten van de leuke kamers, het schitterende zwembad en een lekker ontbijt. Een aangename bediening was bovendien een mooi extraatje.

SUPAPORN C.
Thailand
13 oktober 2012
Leuk hotel met aangename kamers
mooi zwenbad
Het bruisend nachtleven in de buurt vormde geen echte belemmering voor de aangename sfeer in het hotel.

29 augustus 2012
heel leuk hotel met super zwembad
zwembad en ontbijt
Mooie kamer deluxe. ontbijt zeer uitgebreid en zwembad ook groot met glijbaan voor kinderen! Lief personeel

rosette K.
21 augustus 2012
prima hotel.
de service
het hotel is goed gelegen. zat in het bijgebouwtje. prachtige grote kamer met mooi zeezicht.heel proper en en vriendelijk personeel. is in verhouding vd prijs goeie deal. kom hier zeker nog terug.

17 augustus 2012
leuk hotel met uitgebreid ontbijt en groot zwembad
goed ontbijt, zwembad met glijbaan, goed gelegen
Heel vriendelijk personeel, lekker uitgebreid ontbijt, ruime deluxe kamer met mooi uitzicht op baai van pattaya. wel wat duur in vergelijking met de rest van Thailand maar alles is duur in Pattaya