Phuket Graceland Resort & Spa

190 Thaweewong Road, Patong, Phuket, Thailand (Bekijk kaart)

Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Tuin Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Zwembad Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Zwembad Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Zwembad Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Zwembad Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Zwembad Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Hotel exterieur Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Hotel exterieur Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Zwembad Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Uitzicht Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Balkon/Terras Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Fitnessruimte Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Faciliteiten
Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Faciliteiten Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Faciliteiten Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Zwembad Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Faciliteiten Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Phuket Graceland Resort & Spa Phuket - Gastenkamer
Gebied: Patong Aantal kamers: 600

8,0
7,8
Samantha W. (Echt)paren Netherlands, 19 december 2012
Zeer mooi hotel

Mooie lobby, uitgebreid ontbijt, goede ligging.
Voor de 2e keer in dit hotel, vorig jaar wat langer. Kamers zijn ruim, schoon en netjes. Ontbijt buffet is zeer goed, groot en uitgebreid. Personeel achter balie spreekt wel heel slecht engels en is niet altijd even vriendelijk ( lag niet aan ons ) ;) Lobby is groot en mooi ingericht met aquarium met haaien en leuke kerstversiering. Prijs van het hotel vind ik persoonlijk iets te hoog, maar zeker aan te raden om via agoda of dergelijke te boeken, dit is goedkoper. Dichtbij het strand, 1 minuut lopen, en nette kamers.
Restaurant tip: Voor heerlijk eten moet je echt bij "kitchen" zijn aan het eind van de Bangla Road, niet aan de kant van het strand dus, en bij "austrian" zit 100 meter verder bij Kitchen.
Willem V. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 6 januari 2012
Nachtmerrie

Dit hotel heeft geen voordelen
Receptie Het personeel is buitengewoon onvriendelijk. Een onterechte rekening bij het uitccecken wilde ik niet betalen. Het eerste antwoord was met een glimlach: dan bellen we toch gewoon de politie en kunt u nog wat langer verblijven op Phuket. Dat is een regelrechte bedreiging. Zwembad en hotel Het hotel is verouderd en hard aan renovatie toe. Een aantal voorzieningen werken niet meer en worden ook niet gemaakt. De zeepaardjes zijn afgebladderd en sommige werken niet meer. De kamers zijn zeer gehorig. Beveiliging De beveiliging is een farce. Het ontbijt Het restaurant is smerig, de tafels zijn vettig en het eten is koud en hooguit lauw te noemen. Het strand Elke dag zijn tientallen toeristen slachtoffer van de maffiapraktijken. Bij terugkomst van het jetskieen komt het met regelmaat voor, dat toeristen minimaal EUR 250 moeten bijbetalen. Overall Gedateerd, crimineel en geen waar voor je geld. Mijn oprechte advies is: ga hier niet heen !
Usa V. (Echt)paren Netherlands, 30 mei 2009
prima hotel

ligt vlak bij world trade en andere bezienswaardigheden
9,7
Al direct bij onze aankomst was duidelijk, dat hier enthosiaste mensen aan het werk waren, we waren te vroeg voor de kamer en konden in de sportbar een drankje nemen. hier was het personeel ook al zo vriendelijk na een uurtje waren de kamers klaar en deze waren perfect, de prijs kwaliteit verhouding voor dit hotel is uitstekend. de volgende morgen was het ontbijtbuffet van klasse er was meer dan voldoende keus en er was zelfs keuze uit 3 soorten kaas. de koffie was te drinken en dat is niet in elk hotel het geval al met al een hotel waar we zeker zullen terugkomen wij kunnen dit hotel zonder overdrijving aan elke nederlandse gast aanbevelen.
Sightseeing/attracties tip: vlak bij is een toren met bovenop een restaurant/bar zeker de moeite waard om te bezoeken en te genieten van het uitzicht
Jane S. (Echt)paren United Kingdom, 14 oktober 2014
Graceland

Location, view, room
Fabulous great spot room was fantastic
Ricky C. Zakelijke reizigers Australia, 13 oktober 2014
Average in all the view

Facilities, breakfast, swimming pool
Rana E. Gezinnen met jonge kinderen United States of America, 8 oktober 2014
Great hotel

Sunset Restaurant was providing hala food, great breakfast and dinner
We enjoyed our stay, the kids like the playing area. The swimming pool was amazing with amazing view
Valerie K. Gezinnen met oudere kinderen Australia, 8 oktober 2014
My stay

Location - meals - helpful staff
Everything was great - bar the weather
Abdulmohsin A. Gezinnen met oudere kinderen Kuwait, 8 oktober 2014
Very bad uncooperative staff

Bowling
4,3
Staff not helpful
Joo C. (Echt)paren Malaysia, 7 oktober 2014
Unforgettable trip

Staff are friendly, Room very nice and clean, Environment good.
The room which the hotel reserve for me very romantic. Given me a very romantic honeymoon. Staffs are very friendly.
Francesco M. (Echt)paren Australia, 3 oktober 2014
client service

the fact it was near everything
4,7

Phuket Graceland Resort & Spa PhuketPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - TuinPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - ZwembadPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - ZwembadPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - ZwembadPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - ZwembadPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - ZwembadPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - Hotel exterieurPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - Hotel exterieurPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - ZwembadPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - UitzichtPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - Balkon/TerrasPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - FitnessruimtePhuket Graceland Resort & Spa Phuket - FaciliteitenPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - FaciliteitenPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - FaciliteitenPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - ZwembadPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - FaciliteitenPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - Hotel exterieurPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - Balkon/TerrasPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - GastenkamerPhuket Graceland Resort & Spa Phuket - Gastenkamer

Beoordelingen door klanten - Phuket Graceland Resort & Spa, Phuket