Porcelain Hotel by JL Asia

48 Mosque Street, Chinatown, Singapore 059526 (Bekijk op kaart)

Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Tuin Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotel exterieur Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Lobby Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotel exterieur Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotel exterieur Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotel exterieur Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotel exterieur Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Receptie Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotel exterieur
Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Spa Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer Porcelain Hotel by JL Asia Singapore - Gastenkamer
Gebied: Chinatown Aantal kamers: 138

7,0
5,7
Patricius U. (Echt)paren Netherlands, 13 november 2015
Schandalig kleine kamer.

. Alleen de ligging midden in Chinatown is voor ons positief.
4,3
De kamer was bij ons eerste bezoek een half jaar geleden al heel erg klein, maar de kamer die we nu hadden was echt belachelijk klein. Nog nooit zoiets gezien. Dan kruipt het personeel kennelijk met zwarte schoenen over de witte lakens ( maar ja je kunt ook niet anders bij het bed komen ). Maar goed we hebben t maar zo gelaten. We gaan er toch niet meer terug naartoe. Er zijn giga veel hotels die veel betere kamers bieden in Singapore.
Bert J. (Echt)paren Netherlands, 1 november 2015
Prima in China Town

prima ligging, stille donkere kamer, schoon
Prima. op doorreis en goed geslapen ondanks jetlag, vanwege stille donkere kamer
Peerapat T. Groepen Thailand, 24 oktober 2015
โรงแรมที่ดี ราคาไม่แพงมาก แต่ห้องเล็ก

สะดวก ไกล้ MRT ห้องพักเล็กไป
ห้องเล็กไปหน่อย แต่เดินทางสะดวก ไกล้ MRT ถ้าไม่ติดเรื่องขนาดห้อง และห้องน้ำที่สว่างและกว้างกว่านี้
Patricius U. (Echt)paren Netherlands, 18 juni 2015
Te duur voor zo'n kleine kamer

De ligging van het hotel was voor ons heel gunstig, ons kamer was schoon, tijdstip om uit te checken is ook fijn ( 12.oo uur )
De kamer was schoon, maar veel te klein. Het was goed dat wij geen koffers bij ons hadden maar alleen handbagage, want die hadden wij echt niet kwijt gekund in deze kamer!! De ligging van dit hotel was voor ons prima. Het douchen was ook maar behelpen, want je staat bijna op de wc te douchen. Ook deze ruimte was belachelijk klein. Onze kamer was al door het hotel geüpgrade naar een andere luxere kamer!!!!!!
Uitstekend hotel op toplocatie

Lokatie, dichtbij metro, levendige buurt
Uitstekend verblijf in dit design hotel. Kamer klein, maar voldoende. Enige nadeel is geluid en warmte van alle airco's die uitkwamen op een soort binnenplaatsje onder mijn ramen. Lokatie is uitstekend, midden in Chinatown, met op loopafstand restaurants en bezienswaardigheden.
Shou L. Individuele reizigers Netherlands, 19 juli 2013
Prima verblijf in centraal gelegen hotel

Lokatie, dichtbij metro, vriendelijk personeel
Prima verblijf. Kamers klein, maar voldoen voor een bezoek aan deze stad. Indien men komt om de stad te bezichtigen, verblijft men in verhouding weinig op de kamer. Licht in de badkamer zou beter kunnen.
Aangenaam verblijf

Lokatie, dichtbij metrohalte, dichtbij lokale restaurants
Uitstekende uitvalsbasis om Singapore te bekijken. Metrohalte ligt vlakbij, op 5 minuten loopafstand. In de omgeving zijn voldoende restaurants. Maar ook andere gebeieden zijn makkelijk te voet te bereiken. Voor wat betreft de bezichtiging van de stad zijn ook weer de meeste bezienswaardigheden makkelijk te voet te bereiken. Kamers klein, maar ok. Mooi design.
Pieter D. (Echt)paren Netherlands, 2 februari 2013
Designhotel, superkleine kamers,

Slim ingedeeld
lekkere bedden goede douche heel klein best duur. het is een beetje kruip door sluipdoor maar naar het schijnt door een duitse binnenhuis architect slim practisch ingedeeld alles zit op goede plek maar door drukte in de straat kan raam niet open, echt alleen om te slapen
Uitgaansleven tip: Werkelijk midden in china town denk aan chinees nieuwjaar, veel dicht
Rexje J. (Echt)paren Netherlands, 19 januari 2013
Geweldige locatie maar kleine kamers

locatie
De kamer was iets te klein kon een normale koffer niet kwijt. En erg gehorig. De ligging is prima, de kamer is schoon incl de badkamer. De kamer gebruiken om alleen te gaan slapen is het prima, maar dan hopen dat je een rustige buren krijgt. Voor ontbijt moet je in de omgeving wat zoeken
Wieger V. Groepen Netherlands, 4 juni 2012
Goed hotel, perfecte ligging

mooi hotel, vriendelijk personeel, goede service.
wij verbleven twee nachten in het porcelain hotel in singapore. het hotel is erg goed gelegen in chinatown. als je cultuur wil zien van singapore moet je hier zijn. ook de metro is op 2 min loopafstand welke naar elke plek in singapore brengt. het hotel heeft ook een spa waar tegen korting als hotelverblijver gebruik van kunt maken. we kregen een upgrade toen we incheckten, maar de kamer was wel een beetje aan de kleine kant. de kamer was wel erg modern en modieus aangekleed. bed erg goed en de simpele voorzieningen op de kamer prima.
1 - 10 van 12 beoordelingen

Porcelain Hotel by JL Asia SingaporePorcelain Hotel by JL Asia Singapore - TuinPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotel exterieurPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - LobbyPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotel exterieurPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotel exterieurPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotel exterieurPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotel exterieurPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - ReceptiePorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotel exterieurPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - SpaPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - GastenkamerPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotel exterieurPorcelain Hotel by JL Asia Singapore - Hotel interieur

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.