Prudential Hotel

222 Nathan Road, Kowloon , Jordan, Hong Kong (Bekijk op kaart)

Prudential Hotel Hong Kong - Hotel exterieur Prudential Hotel Hong Kong - Entree Prudential Hotel Hong Kong - Lobby Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Suite Prudential Hotel Hong Kong - Suite Prudential Hotel Hong Kong - Badkamer
Prudential Hotel Hong Kong - Restaurant Prudential Hotel Hong Kong - Restaurant Prudential Hotel Hong Kong - Restaurant Prudential Hotel Hong Kong - Restaurant Prudential Hotel Hong Kong - Restaurant Prudential Hotel Hong Kong - Zwembad Prudential Hotel Hong Kong - Zwembad Prudential Hotel Hong Kong - Fitnessruimte Prudential Hotel Hong Kong - Business Center Prudential Hotel Hong Kong - Vergaderruimte Prudential Hotel Hong Kong - Balzaal Prudential Hotel Hong Kong - Balzaal
Gebied: Jordan Aantal kamers: 432

7,8

7,5
9,0
7,6
7,9
6,9
Vincent V. (Echt)paren Netherlands, 16 september 2011
Top lokatie met fijne kamers

Lokatie, dichtbij metro, donkere kamers
Het prudential is een fijn hotel op een top lokatie, vlakbij metro station Jordan. De renovatie is inmiddels afgerond. Het zwembad op het dak is ook prima, maar wel jammer het het ondiep is en al om half zeven dicht is. Je kan hier dus s ochtends gebruik van maken of moet dus op tijd weer terug zijn. Verder zijn de bedden erg hard, maar dat went wel en hebben volgens mij veel hotels in China. Wat ons betreft een aanrader. Visa voor China zijn trouwens ook makkelijk te regelen via de concierge. Tip is ook om op woensdagavond naar het paardenrennen te gaan in happy vally.
Tip: Tip is ook om op woensdagavond naar het paardenrennen te gaan in happy vally. Erg leuk om hier een gokje te wagen!
Willem K. Individuele reizigers Netherlands, 3 maart 2010
prudential hotel

locatie...service..prijs
het hotel heeft een pefecte ligging voor een businesstrip in hongkong want je zit bovenop mtr station Jordan.de service en behulpzaamheid van het personeel is meer dan voldoende want telkens was men bereid mij met kleine tips en raad terzijde te staan.de kamers zijn ruim en bieden alle basisgemakken.het onbijt was enigzins karig en daar mag wel iets meer keuze gemaakt kunnen worden
Restaurant tip: toto bene op knutsford terrace
Hilde N. Zakelijke reizigers Belgium, 27 januari 2010
mijn vaste stek in hong kong

Met stip: de ligging is een absoluut voordeel. Nathan Road is een zeer belangrijke verbindingsader en vlakbij zijn er allerlei interessante winkels, het grote Kowloon park enz... maar het meest interessante is dat je maar naar -2 hoeft te gaan en je hebt de MTR die aansluiting geeft op de hele regio en het railnetwerk.
Het Prudential is ideaal gelegen voor zaken en toerisme. Vlakbij alle mogelijke winkels en midden in een shopping mall. Op -2 bevindt zich het Jordan MTR station. Vandaar kan je met de MTR overal heen in HongKong en via het Hunghom station kan je de trein nemen (iedere 10min) naar de Chinese grens (LOWU)in Shenzen. Ongeloofelijk handig. De keuken is vooral een buffetgebeuren met geregeld nieuwe thema's. Niet echt topklasse, maar aanvaardbaar. Ik logeer er ook graag omwille van de kamers die, zoals alle kamers in HK heel klein zijn, maar uitgekiend ingericht. De ramen hebben schermen, geen gordijnen. Er is een flatscreen en een combimeubel als bureau & mini-bar + een zetel. Ik krijg er geen claustrofobie, de ruimte voelt fris en luchtig aan en alles functioneert. De badkamer is wat ouderwets, met een gordijntje en een piepklein bad. Verder dagelijks vers water en een kokertje met koffie en thee. WiFi in het hele hotel, allemaal prima in orde. Ik vergelijk voor ik vertrek ook steeds de prijzen en the Prudential geeft zeker waar voor je geld.
Winkel tip: rechtover het hotel vind je een Watsons, waar je nog goedkoop je parfumerie/schoonheidsartikelen kan kopen en recht daartegenover een Chinese specialiteiten winkel Yue Wah: ideaal voor je cadeautjes en souvenirs, parels en jade
Gregory S. (Echt)paren Netherlands, 7 januari 2010
Prudential Hotel Hong Kong

Uitstekende ligging, vlak boven MTR. Prima kamers, goede voorzieningen. Er werd niet moeilijk gedaan om later uit te checken, 14:00 uur uitchecken was geen probleem en koste niets extra.
Het Prudential Hotel werd door een vriend van ons gekenmerd als een echt hotel voor Asiaten, die zie je hier dan ook het meest. De ligging van het hotel is uitstekend, aan een doorgaande weg die bekend is bij vrijwel alle taxichauffeurs en vlak boven een MTR. Personeel van het hotel is vriendelijk en attend. Er werd niet moeilijk gedaan voor een late uitcheck en we hoefde daar niets extra voor te betalen. Buiten de lengte van de bedden, die was namelijk wat te kort, was de kamer prima. Niet groot, maar groot genoeg. De kamer was schoon toen we aankwamen en werd dagelijks goed schoon gemaakt. Hier komen we nog een keer terug.
Winkel tip: Nachtmarkt op loopafstand van het hotel.
Willy J. Zakelijke reizigers Netherlands, 19 maart 2009
Trip Asia HK

Ligging OK
Ben hier vaste kalnt en zal dit ook nog wel even blijven
Winkel tip: Directe verbinding met MTR satation & shopping centre
Cheng S. (Echt)paren Singapore, 21 april 2015
wonderful day

Location, clean room and friendly stafff
it make me a wonderful day during my visit. the room is clean. location is link to jordon MTR easily to food clean. the staff their is helpful and friendly.
Kristin A. Gezinnen met oudere kinderen Singapore, 20 april 2015
less than average

location is ok
Service staff at ground level needs to be more helpful and not just stand behind counter
Loh W. (Echt)paren Singapore, 20 april 2015
ok

location,comfortable,,direct mtr
Ok
Tsuan-Hao L. (Echt)paren Singapore, 20 april 2015
Location would be its only advantage

Location.
Below average. Certainly not impressed after our stay. Firstly met a receptionist who was curt and abrasive. Informed that we were allocated a twin sharing room as I had not indicated a choice of double bed in my booking. Later that night, the missus went to the reception and was fortunately met by another pleasant young later who promised to move us into a double bedded room the following day when available. Now that's service isn't it? Hotel corridor and rooms had stale tobacco smell even thought it was supposed to be a non smoking floor/room. Conveniently did not mention that renovation works was going on in the hotel, and right down our corridor no less. Many will be tempted by the fact that it is conveniently located above Jordan MTR station, but I'd rather look elsewhere in future.
Kamonrat H. Gezinnen met oudere kinderen Thailand, 18 april 2015
Tidy hotel with great location

Room Location Clean
It was a very wonderful time.

Prudential Hotel Hong KongPrudential Hotel Hong Kong - Hotel exterieurPrudential Hotel Hong Kong - EntreePrudential Hotel Hong Kong - LobbyPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - SuitePrudential Hotel Hong Kong - SuitePrudential Hotel Hong Kong - BadkamerPrudential Hotel Hong Kong - RestaurantPrudential Hotel Hong Kong - RestaurantPrudential Hotel Hong Kong - RestaurantPrudential Hotel Hong Kong - RestaurantPrudential Hotel Hong Kong - RestaurantPrudential Hotel Hong Kong - ZwembadPrudential Hotel Hong Kong - ZwembadPrudential Hotel Hong Kong - FitnessruimtePrudential Hotel Hong Kong - Business Center Prudential Hotel Hong Kong - VergaderruimtePrudential Hotel Hong Kong - BalzaalPrudential Hotel Hong Kong - BalzaalPrudential Hotel Hong Kong - FaciliteitenPrudential Hotel Hong Kong - VergaderruimtePrudential Hotel Hong Kong - BadkamerPrudential Hotel Hong Kong - BadkamerPrudential Hotel Hong Kong - BadkamerPrudential Hotel Hong Kong - SuitePrudential Hotel Hong Kong - FaciliteitenPrudential Hotel Hong Kong - FaciliteitenPrudential Hotel Hong Kong - ZwembadPrudential Hotel Hong Kong - VergaderruimtePrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - BadkamerPrudential Hotel Hong Kong - BadkamerPrudential Hotel Hong Kong - SuitePrudential Hotel Hong Kong - SuitePrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - FaciliteitenPrudential Hotel Hong Kong - FaciliteitenPrudential Hotel Hong Kong - FaciliteitenPrudential Hotel Hong Kong - Business Center Prudential Hotel Hong Kong - Business Center

AS-AGWEB-3B07