Mijn account (inloggen)

Prudential Hotel

222 Nathan Road, Kowloon , Jordan, Hong Kong (Bekijk kaart)

Prudential Hotel Hong Kong - Hotel exterieur Prudential Hotel Hong Kong - Entree Prudential Hotel Hong Kong - Lobby Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer Prudential Hotel Hong Kong - Suite Prudential Hotel Hong Kong - Gastenkamer
Prudential Hotel Hong Kong - Badkamer Prudential Hotel Hong Kong - Zwembad Prudential Hotel Hong Kong - Zwembad Prudential Hotel Hong Kong - Zwembad Prudential Hotel Hong Kong - Fitnessruimte Prudential Hotel Hong Kong - Fitnessruimte Prudential Hotel Hong Kong - Hotel interieur Prudential Hotel Hong Kong - Recreatie-faciliteiten Prudential Hotel Hong Kong - Business Center Prudential Hotel Hong Kong - Vergaderruimte Prudential Hotel Hong Kong - Vergaderruimte Prudential Hotel Hong Kong - Vergaderruimte
Ligging: Jordan Aantal kamers: 432

7,8

7,6
9,0
7,6
7,9
6,9
Vincent V. (Echt)paren Netherlands, 16 september 2011
Top lokatie met fijne kamers

Lokatie, dichtbij metro, donkere kamers
Het prudential is een fijn hotel op een top lokatie, vlakbij metro station Jordan. De renovatie is inmiddels afgerond. Het zwembad op het dak is ook prima, maar wel jammer het het ondiep is en al om half zeven dicht is. Je kan hier dus s ochtends gebruik van maken of moet dus op tijd weer terug zijn. Verder zijn de bedden erg hard, maar dat went wel en hebben volgens mij veel hotels in China. Wat ons betreft een aanrader. Visa voor China zijn trouwens ook makkelijk te regelen via de concierge. Tip is ook om op woensdagavond naar het paardenrennen te gaan in happy vally.
Tip: Tip is ook om op woensdagavond naar het paardenrennen te gaan in happy vally. Erg leuk om hier een gokje te wagen!
Willem K. Individuele reizigers Netherlands, 3 maart 2010
prudential hotel

locatie...service..prijs
het hotel heeft een pefecte ligging voor een businesstrip in hongkong want je zit bovenop mtr station Jordan.de service en behulpzaamheid van het personeel is meer dan voldoende want telkens was men bereid mij met kleine tips en raad terzijde te staan.de kamers zijn ruim en bieden alle basisgemakken.het onbijt was enigzins karig en daar mag wel iets meer keuze gemaakt kunnen worden
Restaurant tip: toto bene op knutsford terrace
Hilde N. Zakelijke reizigers Belgium, 27 januari 2010
mijn vaste stek in hong kong

Met stip: de ligging is een absoluut voordeel. Nathan Road is een zeer belangrijke verbindingsader en vlakbij zijn er allerlei interessante winkels, het grote Kowloon park enz... maar het meest interessante is dat je maar naar -2 hoeft te gaan en je hebt de MTR die aansluiting geeft op de hele regio en het railnetwerk.
Het Prudential is ideaal gelegen voor zaken en toerisme. Vlakbij alle mogelijke winkels en midden in een shopping mall. Op -2 bevindt zich het Jordan MTR station. Vandaar kan je met de MTR overal heen in HongKong en via het Hunghom station kan je de trein nemen (iedere 10min) naar de Chinese grens (LOWU)in Shenzen. Ongeloofelijk handig. De keuken is vooral een buffetgebeuren met geregeld nieuwe thema's. Niet echt topklasse, maar aanvaardbaar. Ik logeer er ook graag omwille van de kamers die, zoals alle kamers in HK heel klein zijn, maar uitgekiend ingericht. De ramen hebben schermen, geen gordijnen. Er is een flatscreen en een combimeubel als bureau & mini-bar + een zetel. Ik krijg er geen claustrofobie, de ruimte voelt fris en luchtig aan en alles functioneert. De badkamer is wat ouderwets, met een gordijntje en een piepklein bad. Verder dagelijks vers water en een kokertje met koffie en thee. WiFi in het hele hotel, allemaal prima in orde. Ik vergelijk voor ik vertrek ook steeds de prijzen en the Prudential geeft zeker waar voor je geld.
Winkel tip: rechtover het hotel vind je een Watsons, waar je nog goedkoop je parfumerie/schoonheidsartikelen kan kopen en recht daartegenover een Chinese specialiteiten winkel Yue Wah: ideaal voor je cadeautjes en souvenirs, parels en jade
Gregory S. (Echt)paren Netherlands, 7 januari 2010
Prudential Hotel Hong Kong

Uitstekende ligging, vlak boven MTR. Prima kamers, goede voorzieningen. Er werd niet moeilijk gedaan om later uit te checken, 14:00 uur uitchecken was geen probleem en koste niets extra.
Het Prudential Hotel werd door een vriend van ons gekenmerd als een echt hotel voor Asiaten, die zie je hier dan ook het meest. De ligging van het hotel is uitstekend, aan een doorgaande weg die bekend is bij vrijwel alle taxichauffeurs en vlak boven een MTR. Personeel van het hotel is vriendelijk en attend. Er werd niet moeilijk gedaan voor een late uitcheck en we hoefde daar niets extra voor te betalen. Buiten de lengte van de bedden, die was namelijk wat te kort, was de kamer prima. Niet groot, maar groot genoeg. De kamer was schoon toen we aankwamen en werd dagelijks goed schoon gemaakt. Hier komen we nog een keer terug.
Winkel tip: Nachtmarkt op loopafstand van het hotel.
Willy J. Zakelijke reizigers Netherlands, 19 maart 2009
Trip Asia HK

Ligging OK
Ben hier vaste kalnt en zal dit ook nog wel even blijven
Winkel tip: Directe verbinding met MTR satation & shopping centre
Supadej S. (Echt)paren Thailand, 16 april 2014
Centrally located

Centrally locate , easy access to airport , free wifi at lobby
The room is quite small , free wifi only at lobby ,only 2 from 4 lift work, no complimentary water for quest in room , the good thing is centrally located , near temple market and subway
Huiyan C. Zakelijke reizigers Singapore, 12 april 2014
A hotel that I will always return to

Clean, on top of MTR, easy access to airport express shuttle bus
Stay was pleasant.
Ng T. Zakelijke reizigers Singapore, 11 april 2014
Clean, Comfortable and near tranaport

Clean, comfort, good location
The hotel is centrally located and is easily accessible to public transportation. The rooms are clean and comfortable making my stay a wonderful one
Chui F. Gezinnen met oudere kinderen Singapore, 10 april 2014
Easy accessible to good food, good location

good service, good location, value for money
Enjoyable, clean and spacious room, very accessible to MTR, friendly services. The only setback is no free wifi in room.
Jittinant C. Groepen Thailand, 9 april 2014
Easy access to MTR although room is too old

Good location, affordable price convenient to public transportation
Overall room is cleaned with comfortable sofa, although decoration is too old. Bed is only 3 ft, not even normal 3.5 single bed size. Location of hotel is superb, just walk out of Jordan station and there you are. Also located in the heart of Nathan rd., famous shopping area. Transportation from airport is convenient.

Prudential Hotel Hong KongPrudential Hotel Hong Kong - Hotel exterieurPrudential Hotel Hong Kong - EntreePrudential Hotel Hong Kong - LobbyPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - SuitePrudential Hotel Hong Kong - GastenkamerPrudential Hotel Hong Kong - BadkamerPrudential Hotel Hong Kong - ZwembadPrudential Hotel Hong Kong - ZwembadPrudential Hotel Hong Kong - ZwembadPrudential Hotel Hong Kong - FitnessruimtePrudential Hotel Hong Kong - FitnessruimtePrudential Hotel Hong Kong - Hotel interieurPrudential Hotel Hong Kong - Recreatie-faciliteitenPrudential Hotel Hong Kong - Business Center Prudential Hotel Hong Kong - VergaderruimtePrudential Hotel Hong Kong - VergaderruimtePrudential Hotel Hong Kong - VergaderruimtePrudential Hotel Hong Kong - VergaderruimtePrudential Hotel Hong Kong - BalzaalPrudential Hotel Hong Kong - BalzaalPrudential Hotel Hong Kong - Badkamer