Pullman Dubai Deira City Centre

Adjacent to Deira City Shopping Centre, Dubai Creek, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten 61871 (Bekijk kaart)

Voorheen : Sofitel City Centre Hotel
Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel exterieur Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Omgeving Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Gastenkamer Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Gastenkamer Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Gastenkamer Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Gastenkamer Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Gastenkamer Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Badkamer Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Badkamer Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Restaurant Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Restaurant Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Restaurant Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Buffet Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Bar/Lounge Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Executive Lounge Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Executive Lounge
Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Bar/Lounge Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Bar/Lounge Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Lobby Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Lobby Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Lobby Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieur Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieur Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieur Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieur Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieur Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieur Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieur
Gebied: Dubai Creek Aantal kamers: 317

7,5
Gerrit J. Zakelijke reizigers Netherlands, 6 maart 2013
Goed 4 sterren hotel in Dubai

Service, bedden, restaurant
Het Pullman hotel is een goede veilige keuze om Dubai een paar dagen te verkennen. Hetzij voor business of prive. Het hotel kent een zeer gunstige locatie direct aan een groot winkelcentrum met veel shops en restaurants (Deira city Center Mall). Je kan ook vanuit het winkelcentrum naar het hotel. Het hotel zelf is goed, alleen zijn de kamers enigszins gehorig: je hoort regelmatig geluiden op de gang en van de autoweg buiten. Dit is echter niet enorm hinderlijk, maar voor lichte slapers zijn oordoppen aan te raden. Het restaurant is erg goed. Ook de service van de mensen die er werken in het hotel. Het is mijn eerste keer bij Pullman Hotels en zeker niet de laatste keer. Dit hotel krijgt van mij een 7,5 uit 10 punten en is zeker een goede 4 sterren waard.
Nadia L. (Echt)paren Netherlands, 21 januari 2013
Modern, schoon, top locatie, maar medewerkers nors

Hotelkamer, hygiëne, zeer modern ingericht.
We verbleven 7 nachten in het hotel. Bij aankomst werden onze spullen netjes naar ons kamer gebracht en hebben we ingecheckt. Helaas hebben we geen welkomsdrankje gekregen terwijl ze deze wel hanteren. De medewerkster aan de balie was niet erg vriendelijk en bleef wat ons betreft wat zakelijk. Ons hotelkamer zag er schoon uit, de badkamers was ruim en van alle gemakken voorzien. We hadden een kingsize bed waar we heerlijk op hebben geslapen. Het grote voordeel aan het hotel is dat het aan de Deira city centre is gelegen vanuit de tweede verdieping stap je vanuit de lift zo naar de shopping mall.. Ideaal als je in de avond nog even wat wil eten of drinken zonder de taxi te hoeven nemen. Winkels ook in overvloed dus genoeg te shoppen. We hadden ook ontbijt bij ons verblijf, het restaurant zag er zeer netjes uit en had een ruime keuze aan lekkernijen. Helaas hebben we ook hier ervaren dat de medewerkster niet vriendelijk was en er kon geen glimlach van af! Erg jammer want een glimlach geeft je toch dat extra welkoms gevoel. We hebben ook gebruik gemaakt van het zwembad waar op de 8 verdieping, er zijn lounge bedden en single bedjes heerlijk rustgevende muziek en ook hier was het schoon. Wanneer je het hotel wil verlaten en de stad in wil dan kun je gemakkelijk een taxi krijgen, de medewerker regelt deze voor je. Al met al hebben we een zeer prettig verblijf gehad, enige minpunten die wij hebben ervaren waren de wat minder vriendelijke medewerkers. Desondanks heeft dat de pret niet bedorven, want het hotel op zich was top!
Timothy S. (Echt)paren United States of America, 25 juli 2014
Nice Hotel, but high end price for services ofered

Great staff, Large tub and good location
Stay was very nice. Staff was very helpful. Being connected to a mall was VERY handy.
Hani A. Zakelijke reizigers Saudi Arabia, 16 juni 2014
It's was a very present stay & easy acess to mall

Easy acess to mall Clean room
Very nice, relaxing I would go there again. But the food wasn't good.
Khin H. Zakelijke reizigers Malaysia, 27 mei 2014
Wonderful hotel near Deira City Mall

Wonderful staffs! Wonderful Location! Wonderful Breakfast!
Stay was pleasant and staffs are really attentive and friendly. The price might be on higher side if you were to compare it to Novotel Deira who under same group umbrella. But somehow worth it.
Badulla N. (Echt)paren Mauritius, 24 mei 2014
Very gud hotel.in the deira city center .

Location.food.room
Very gud hotel.room very clean.food very gud only for check in have to wait too long.we arrived at the hotel at 6 am n have to wait till 11:30 am to get the room
M A. Individuele reizigers Pakistan, 23 mei 2014
Satisfied

Location, Cleanliness, Shopping
It was good, and as per my expectations except for timings and untrained reception staff
Mark M. Zakelijke reizigers United States of America, 19 mei 2014
Restful between flights

Speed of check-in-check-out, massage, cleanliness.
Easy, restful and convenient.
Fahmi A. (Echt)paren Oman, 16 mei 2014
very nice and comfortable

location, clean & service
Rabeea M. Groepen Pakistan, 9 april 2014
wonderful and relaxing

location ,service, affordable
Very good and entertaining.

Pullman Dubai Deira City Centre DubaiPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel exterieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - OmgevingPullman Dubai Deira City Centre Dubai - GastenkamerPullman Dubai Deira City Centre Dubai - GastenkamerPullman Dubai Deira City Centre Dubai - GastenkamerPullman Dubai Deira City Centre Dubai - GastenkamerPullman Dubai Deira City Centre Dubai - GastenkamerPullman Dubai Deira City Centre Dubai - BadkamerPullman Dubai Deira City Centre Dubai - BadkamerPullman Dubai Deira City Centre Dubai - RestaurantPullman Dubai Deira City Centre Dubai - RestaurantPullman Dubai Deira City Centre Dubai - RestaurantPullman Dubai Deira City Centre Dubai - BuffetPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Bar/LoungePullman Dubai Deira City Centre Dubai - Executive LoungePullman Dubai Deira City Centre Dubai - Executive LoungePullman Dubai Deira City Centre Dubai - Bar/LoungePullman Dubai Deira City Centre Dubai - Bar/LoungePullman Dubai Deira City Centre Dubai - LobbyPullman Dubai Deira City Centre Dubai - LobbyPullman Dubai Deira City Centre Dubai - LobbyPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Business Center Pullman Dubai Deira City Centre Dubai - SpaPullman Dubai Deira City Centre Dubai - UitzichtPullman Dubai Deira City Centre Dubai - ZwembadPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel exterieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel exterieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel interieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - GastenkamerPullman Dubai Deira City Centre Dubai - LobbyPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Bar/LoungePullman Dubai Deira City Centre Dubai - Koffiehuis/CaféPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Bar/LoungePullman Dubai Deira City Centre Dubai - LobbyPullman Dubai Deira City Centre Dubai - ZwembadPullman Dubai Deira City Centre Dubai - VergaderruimtePullman Dubai Deira City Centre Dubai - GastenkamerPullman Dubai Deira City Centre Dubai - RestaurantPullman Dubai Deira City Centre Dubai - LobbyPullman Dubai Deira City Centre Dubai - VergaderruimtePullman Dubai Deira City Centre Dubai - Bar/LoungePullman Dubai Deira City Centre Dubai - Bar/LoungePullman Dubai Deira City Centre Dubai - GastenkamerPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Bar/LoungePullman Dubai Deira City Centre Dubai - VergaderruimtePullman Dubai Deira City Centre Dubai - Bar/LoungePullman Dubai Deira City Centre Dubai - LobbyPullman Dubai Deira City Centre Dubai - BalzaalPullman Dubai Deira City Centre Dubai - ZwembadPullman Dubai Deira City Centre Dubai - VergaderruimtePullman Dubai Deira City Centre Dubai - Hotel exterieurPullman Dubai Deira City Centre Dubai - FitnessruimtePullman Dubai Deira City Centre Dubai - GastenkamerPullman Dubai Deira City Centre Dubai - BalzaalPullman Dubai Deira City Centre Dubai - GastenkamerPullman Dubai Deira City Centre Dubai - Buffet

Beoordelingen door klanten - Pullman Dubai Deira City Centre, Dubai

AS-AGWEB-3A05