Quo Vadis Dive Resort

Panagsama Beach, Moalboal, Cebu-stad, Filipijnen 6032 (Bekijk op kaart)

Voorheen : Quo Vadis Beach Resort
Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Gastenkamer Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Sport en activiteiten Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Gastenkamer Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Badkamer Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Gastenkamer Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Omgeving Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Winkels Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Omgeving Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Restaurant Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Bar/Lounge Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Bar/Lounge Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Receptie Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Bar/Lounge Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Omgeving Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Winkels Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Omgeving
Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Winkels Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Bar/Lounge Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Zwembad Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Receptie Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Bar/Lounge Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Bar/Lounge Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Restaurant Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Restaurant Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Sport en activiteiten Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Nabij attractie Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Recreatie-faciliteiten Quo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Nabij attractie
Gebied: Moalboal Aantal kamers: 25

7,6
7,9
7,6
7,0
Gerardus C. (Echt)paren Netherlands, 18 december 2014
Mooie locatie en kamers

Ligging in de buurt van het "uitgaans centrum" maar toch rustig
Lekker duikcentrum voor de deur. Zwembad erbij helemaal okay. Het enige nadeel zijn de cock fight hanen in de buurt die de hele nacht doorkraaien
Christian Y. Individuele reizigers Netherlands, 4 april 2013
aangenaam

dichtbij duiklocaties, prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend, lokaal georiënteerd
de internet op de garden view kamers zijn versterkt met een repeater waardoor het niet bruikbaar was voor iphones maar wel voor laptop. dat was wel jammer.
Eelco D. (Echt)paren Netherlands, 8 februari 2013
leuk laid back resort, prima voor t duiken

duiktoko is prima, goed onderhouden spullen, zeer behulpzame mensen.
We zaten in n bungalow (nr 8) in de tuin, leuk voor n paar dagen, beetje veel omgevingsgeluiden 's nachts: hanen, airco's en generatoren, de hele nacht lang. De matrassen zouden wel wat dikker mogen, en de badkamer heeft wat onderhoud nodig,.... Duikschool is prima, aardig en behulpzaam. Goed onderhouden spullen. We hebben 4 leuke duiken gemaakt, waarvan 2 op Pescador. Heel fijn zwembad bij t resort. Het eigen restaurant is ook wel oke, bereiding en bediening zou wel iets sneller mogen,.... maar kwaliteit is oke. Uitzicht over t water is prachtig. Ophaalservice van t resort gebruikt om van Cebu airport naar resort te gaan op maandagavond. Helaas niet door de mooie auto die op hun eigen site staat, maar door een aftands busje. Dan is 3 uur door de avondspits van Cebu en door de bergen een lange rit.
Rene S. Individuele reizigers Netherlands, 23 november 2011
Mooie locatie voor duikers

Duiken, persoonlijke service
quo vadis is een goed resort met zo een 12 bungalows en verschillende prijsklasse. ik verbleef in een "standaard" bungalow met fan en ac. geen warm water, maar dat heb je hier ook niet nodig. ben je 's morgens gelijk goed wakker na het douchen. kamers zijn schoon en ruim genoeg. matrassen zijn erg dun. voor de locale bevolking goed, maar ja ik weeg geen 40 kilo.... aangezien ik alleen in de bungalow verbleef en er twee bedden zijn, heb ik ook twee matrassen gebruikt. zwembad is helemaal oke. alleen de bedden kunnen soms vollopen met insecten... dus niet te lang blijven liggen. restaurantjes genoeg en ook het restaurant van quo vadis is helemaal goed. en allemaal niet duur. bungalows zijn niet allemaal afgeschermd en staan voor een deel gewoon langs de doorgaande "weg" waar iedereen gebruik van kan maken. dus zeker weten dat je de deur altijd op slot hebt en de waardevolle spullen (geld en paspoort) altijd in de kluis bij de duikshop leggen! in panagsama is niet veel te beleven. maar voor duikers een paradijs, hoewel het koraal op veel plaatsen wel al dood is. maar waar het koraal nog goed is, is het dan ook extreem mooi. veel schildpadden en natuurlijk de sardines die er nog steeds zijn (20-11-2011). duiken bij quo vadis is ook goed geregeld en de prijs is oke. ik heb zonder meer te moeten betalen gebruik mogen maken van een 15 liter tank ipv 12. en de dive master luistert naar de duikers v.w.b. de duikplaatsen om te duiken.
Sightseeing/attracties tip: Duiken natuurlijk
Matthew F. Individuele reizigers United States of America, 21 mei 2015
Good for diving. That's the only reason to stay.

Diving, location, decent service
Meh
Wong M. (Echt)paren Malaysia, 19 mei 2015
Value for money

Clean,
6,3
We book a room with fan. It is very hot at night,change to air cond room in the end, just for sleeping. Maybe due to the hot weather. The room is clean n valuable. Worth for it.
Emma K. Individuele reizigers United Kingdom, 10 mei 2015
Lovely little dive resort

Dive shop, location and views of the sea, relaxation
We loved it here! We are backpackers so it was over our budget and we only stayed for 1 night but we came back everyday to use the pool and go diving! Our room was fully Booked so we were upgraded for free to a bungalow with sea views, air con, a tv and a minibar! It was a little piece of luxury for us for one night!
Crisanto B. Groepen Philippines, 10 mei 2015
Nice stay at this resort

Nice and spacious rooms, nice pool, fantastic view of the sea
Crisanto B. Groepen Philippines, 10 mei 2015
nice stay at this resort

nice and spacious rooms, nice pool, great view of the sea
Paul F. Individuele reizigers United States of America, 9 mei 2015
Nice little place and worth the price.

Good staff, good rooms, good scuba.
Very nice place to stay and for a great price.

Quo Vadis Dive Resort Cebu-stadQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - GastenkamerQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Sport en activiteitenQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - GastenkamerQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - BadkamerQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - GastenkamerQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - OmgevingQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - WinkelsQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - OmgevingQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - RestaurantQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Bar/LoungeQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Bar/LoungeQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - ReceptieQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Bar/LoungeQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - OmgevingQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - WinkelsQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - OmgevingQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - WinkelsQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Bar/LoungeQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - ZwembadQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - ReceptieQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Bar/LoungeQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Bar/LoungeQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - RestaurantQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - RestaurantQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Sport en activiteitenQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Nabij attractieQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Recreatie-faciliteitenQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Nabij attractieQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Sport en activiteitenQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - FaciliteitenQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Sport en activiteitenQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Hotel exterieurQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Balkon/TerrasQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - GastenkamerQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Hotel exterieurQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Hotel exterieurQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - OmgevingQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Sport en activiteitenQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Recreatie-faciliteitenQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - ReceptieQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Recreatie-faciliteitenQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - EntreeQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - OmgevingQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Sport en activiteitenQuo Vadis Dive Resort Cebu-stad - Sport en activiteiten

Beoordelingen door klanten - Quo Vadis Dive Resort, Cebu-stad

AS-AGWEB-3A06