arrow-up-icon Selecteer uw loyaliteitsprogramma om meer punten te bekijken
Terug naar hotelinformatie

7 Maria J.
24 januari 2012
Goed hotel, goede service
dichtbij strand, centrum / uitgaansleven
Hotel is prima, goed verzorgde kamers. De ligging is dichtbij strand en centrum maar veroorzaakt geen overlast. Het hotel ligt vrij rustig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is goed maar niet uitzonderlijk.

9 Dennis B.
29 december 2011
Een oase van rust in een bruisend Patong
Schoon, Ruime Kamers, Goed Ontbijt, Prima Ligging
Dit hotel ligt eigenlijk middenin het bruisende nachtleven van Patong maar daar merk je pas iets van als je het straatje uitloopt. Erg fijn hotel met een heerlijk zwembad, vriendelijk personeel, mooie nieuw kamers, een heerlijk groot bed en een heerlijk ontbijt! Tijdens mijn rondreis waar ik verschillende hotels in Phuket heb geprobeert blijft dit mijn prijs/kwaliteit topper!!!

9,7 Wim L.
07 oktober 2011
Fantastisch hotel
Dicht bij het nachtleven maar er niet middenin, uitstekende service, vriendelijk personeel, mooie ruime kamer met mooie badkamer, mooi zwembad, goede massages in de health spa (wel prijzig)
Dit hotel is waarschijnlijk het mooiste in heel Patong city. De locatie is gunstig - op loopafstand van het mooie en levendige Patong beach - maar op het complex word je niet geconfronteerd met alle drukte. De kamers zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De badkamer is ook erg mooi met een uitstekend ruim bad en een regendouche. De service is er ook heel goed: elke dag gratis water en thee op de kamer en handdoeken voor zwembad / strand worden gratis verstrekt bij de receptie. Het personeel is uiterst vriendelijk (zelfs een militair saluut bij binnenkomst) en dienstbaar. Het eten (zowel ontbijt als roomservice) is er ook uitstekend en doet zeker niet onder voor de vele restaurants die Patong city rijk is. De health spa is ook erg goed (ik had een after sun massage die zeker hielp) en ook hier is het personeel vriendelijk. Geen enkele klacht, zeker een aanrader voor mensen die luxueus in Patong beach willen zitten!

5 Lars D.
23 augustus 2011
Onder onze verwachtingen
centrale ligging (Patong)
Wij hebben twee nachten in dit hotel geslapen en het eerste wat opviel was dat het een stuk minder was dan hoe het er op de foto's uitzag! Het was ouder, niet goed afgewerkt en erg gehorig. De bedden waren erg hard en we zijn 's nachts een paar keer van de buren wakker geworden, het feit dat er tegels in de gang lagen hielp ook niet echt mee. Mede door de hoge score op agoda leek dit ons een goede keuze maar het is ons erg tegen gevallen. De mini bar was alleen gevuld met water wat erg tegen viel, room service was tot 23.00 te bestellen.

10 Herman A.
Belgium
14 maart 2011
goed gelegen , nieuw en vooral een goed hotel
in het centrum van Patong en toch rustig
Voor de 4de maal in Patong en echt wel het beste hotel dat we reeds hadden . Alles op wandelafstand . Massage , restaurant , wasserij , bars ... Kamers heel modern en proper . Het ontbijt goed en vers . Het personeel was vriendelijk en behulpzaam . Mooi zwembad en heel net. Een aanrader

8 William M.
08 juni 2011
grote kamer en balcon
winkels uitgaan strand op loop afstand
wij hebben een plezierige tijd gehad in het r mar resort. mooi grote kamers en badkamer , stevig bed , groot balcon, vlekkeloos schoon , vriendelijk personeel, goed ontbijt. allles op loop afstand winkels , uitgaan , strand. nadeel veel muggen bij het zwembad, hotel is een beetje saai er is niets te doen. maar over het alhgemeen goed hotel.

8,7 Marcel W.
05 mei 2010
Mooi hotel
Mooi, deels nieuw gebouwd en gerestoureerd hotel. Mooie en schone kamers die allen modern zijn ingericht. Mooi en schoon zwembad met een bar.
Het hotel ligt niet op een mooie lokatie. 5-10 minuten lopen naar walking street en het strand.
Dit is een zeer goed en mooi hotel en zeker aan te bevelen. De bewakers bij de ingang begroeten je op een heel leuke en aparte manier. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

8,7 Zeshan R.
18 december 2009
Geweldig Hotel
Mooie ruime kamers superior, mooie badkamer, groot balkon, airco, aardig personeel,
wij keken op een bouwput ze waren een nieuw hotel aan het bouwen, dus het uitzicht was minder mooi.
R mar Resort is een geweldig hotel voor een goede prijs, echt een vier sterren waard. De kamers zijn heel groot indien je een superior kamer reserveerd, groot bed, mooie badkamer met ligbad en douche in bad, airco op de kamer werkt fantastisch en afstandbediening voor de verlichting. Elke dag gratis water op de kamer ook prima geregeld. Het balkon is ook prima je kunt er met z'n tweeen heerlijk vertoeven. Het zwembad van het hotel is ook prima. De sauna facilliteiten was helaas gesloten dus wij hebben hiervan niet kunnen proeven, maar buiten het hotel zijn er volop massage mogelijkheden voor een hele goedkope prijs. Echt heerlijk een warme olie massage vlakbij het hotel is een goed massage tent deze is echt proffesioneel een echte aanrader dus. Het personeel is ook prima heel aardig en enthousiast, alleen het vrouwtje van de tours is een beetje sneaky veel te hoge prijzen en boek geen taxi bij haar dit is gewoon een illegale taxi! en je betaalt veels te veel! Kortom het hotel was heel goed ik ben er erg over te spreken vond het jammer dat wij weer naar huis moesten!

10 Ryan K.
United States of America
24 mei 2016
Great Place in Phuket
Very friendly staff. Perfect location - right by main street, but just off of it enough to escape the chaos when you want to.

9,6 Joost V.
Singapore
21 mei 2016
Beatiful
I had the best time here, it is quiet but central.