Regal Riverside Hotel

34-36 Tai Chung Kiu Road, Sha Tin, Hong Kong (Bekijk kaart)

Regal Riverside Hotel Hong Kong - Restaurant Regal Riverside Hotel Hong Kong - Restaurant Regal Riverside Hotel Hong Kong - Restaurant Regal Riverside Hotel Hong Kong - Bar/Lounge Regal Riverside Hotel Hong Kong - Restaurant Regal Riverside Hotel Hong Kong - Koffiehuis/Café Regal Riverside Hotel Hong Kong - Bar/Lounge Regal Riverside Hotel Hong Kong - Restaurant Regal Riverside Hotel Hong Kong - Restaurant Regal Riverside Hotel Hong Kong - Restaurant Regal Riverside Hotel Hong Kong - Gastenkamer Regal Riverside Hotel Hong Kong - Gastenkamer Regal Riverside Hotel Hong Kong - Gastenkamer Regal Riverside Hotel Hong Kong - Gastenkamer Regal Riverside Hotel Hong Kong - Gastenkamer Regal Riverside Hotel Hong Kong - Gastenkamer
Regal Riverside Hotel Hong Kong - Gastenkamer Regal Riverside Hotel Hong Kong - Executive Lounge Regal Riverside Hotel Hong Kong - Lobby Regal Riverside Hotel Hong Kong - Spa Regal Riverside Hotel Hong Kong - Zwembad Regal Riverside Hotel Hong Kong - Fitnessruimte Regal Riverside Hotel Hong Kong - Buffet Regal Riverside Hotel Hong Kong - Buffet
Gebied: Sha Tin Aantal kamers: 1138

7,4

7,0
7,5
7,8
7,5
6,8
Luc C. (Echt)paren Belgium, 27 december 2013
we hadden een mooie tijd met kerst

de ligging aan de rivier,een mooi groot bed,rustig gelegen
er waren enkele onaangenaamheden bij check inn,de ijskastdeur kon niet dicht of open,de verwarming was kapot en de doorspoeling/ flush van het toiletwater had te weinig druk en de kamervloer was vuil en niet met een natte dweil eens gekuist!ik heb daar 7 nachten geweest,en legde een brief met mijn aanklachtpuntjes neer bij manager en de staff van het hotel! de laatse drie nachten kregen we als compensatie een super deluxe kamer aangeboden,maar de receptie is overdruk en weet soms met weinig overzicht hoe de klanten vooraf bediend zijn,en dus soms heel verwarrend!maar eind goed alles was goed met kerst
Sau C. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 28 november 2013
Prima prijs/kwaliteit verhouding

Vriendelijk en service-minded medewerkers, dicht bij openbaar vervoer, voordelig en lekker restaurants in de buurt
Wij hebben een aangenaam verblijf gehad. Wij hebben de bus vanaf het vliegveld genomen en het stopte voor de deur. Medewerkers doen alles aan om de gasten naar hun zin te maken. Ook goede voorzieningen in de fitnesszaal, gratis sauna, Turks bad en jacucci, een adres om terug te komen:)
Jie S. (Echt)paren Netherlands, 19 maart 2013
schone en nette kamers. met prachtig uitzicht

schoon, netjes en vriendelijk
Ontspannend en enorm genoten van de uitzicht. Zeer vriendelijk personeel. Wij hebben ernorm genoten van ons verblijf.
Guy L. Individuele reizigers Belgium, 21 november 2012
luxueus hotel, goed bereikbaar, maar ver

alle voorzieningen, buiten de drukte van Hong Kong
groot hotel met alle voorzieningen voor een aangenaam verblijf. Makkelijk bereikbaar van en naar Hong Kong, met de bus, taxi of metro. Reistijden naar Hong Kong: rechtstreeks per bus: een uur. Met de metro met de nodige overstappen: goed half uur. Het hotel ligt aan het water. Om even uit de drukte van de stad te zijn kun je wandelen langs de rivier of in de vlakbij gelegen parken. Een fiets huren kan ook, goeie fietspaden. Lokale restaurantjes en supermarkten zijn vlakbij.
Ruthy R. (Echt)paren Netherlands, 27 oktober 2012
Goed Hotel

Mooie kamers
We zaten op de 17de verdieping en hadden een prachtig uitzicht over de rivier. De kamer was echt top en met een heerlijk bed. Het personeel is vriendelijk en we werden goed geholpen, ook met vragen kan je goed bij ze terecht. Als we weer naar Hong Kong gaan dan boeken we weer een kamer bij het Regal Riverside Hotel.
Tip: Het ligt buiten het centrum maar met het openbaar vervoer is het prima te doen.
Natalie C. (Echt)paren Netherlands, 4 oktober 2012
Luxe hotel

Grote kamers
Mooi, luxe hotel. Shuttle service naar New town plaza is handig. MTR is daar makkelijk te pakken.
H B. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 28 juli 2012
leuk hotel met grote kamers

ontbijt is goed
Goed hotel ,schone kamers maar ligt een eindje weg van centrum hebben een shuttlebus naar regalknowloon dan ligt centrum op loopafstand.
Sightseeing/attracties tip: Maak gebruik van de shuttlebus ideaal.
Stefan D. (Echt)paren Netherlands, 7 maart 2012
Mooi hotel met mooie kamer

Mooie kamers
6,3
Wij hebben hier in totaal 4 nachtjes geslapen. Prima hotel, alleen geen gratis wifi (18 euro per dag). Ligt nogal ver van het centrum.
Bart M. Groepen Netherlands, 25 oktober 2010
Top hotel met heel luxe kamers!

Gratis sauna en fitnissruimte
Hebben hier een heerlijk verblijf gehad om het drukke HK te ontsnappen en zelf weer op te zoeken met de metro als we daar zin in hadden. Groot winkelcentrum erbij waar je jezelf ook nog kunt vermaken als je het niet meer warm genoeg vindt in de sauna
Tip: Winkelcentrum even verderop bezoeken en een dagje rondlopen en lekker eten
Sesilia T. Gezinnen met jonge kinderen Indonesia, 6 juli 2014
bed service

Regal Riverside Hotel
3,7
was horrible ,the toilet in the room was stink . and cannot use the swimming pool because they said goverment warning about the thunder , in fact the weather was clearly , sunny day and no rain at all.

Regal Riverside Hotel Hong KongRegal Riverside Hotel Hong Kong - RestaurantRegal Riverside Hotel Hong Kong - RestaurantRegal Riverside Hotel Hong Kong - RestaurantRegal Riverside Hotel Hong Kong - Bar/LoungeRegal Riverside Hotel Hong Kong - RestaurantRegal Riverside Hotel Hong Kong - Koffiehuis/CaféRegal Riverside Hotel Hong Kong - Bar/LoungeRegal Riverside Hotel Hong Kong - RestaurantRegal Riverside Hotel Hong Kong - RestaurantRegal Riverside Hotel Hong Kong - RestaurantRegal Riverside Hotel Hong Kong - GastenkamerRegal Riverside Hotel Hong Kong - GastenkamerRegal Riverside Hotel Hong Kong - GastenkamerRegal Riverside Hotel Hong Kong - GastenkamerRegal Riverside Hotel Hong Kong - GastenkamerRegal Riverside Hotel Hong Kong - GastenkamerRegal Riverside Hotel Hong Kong - GastenkamerRegal Riverside Hotel Hong Kong - Executive LoungeRegal Riverside Hotel Hong Kong - LobbyRegal Riverside Hotel Hong Kong - SpaRegal Riverside Hotel Hong Kong - ZwembadRegal Riverside Hotel Hong Kong - FitnessruimteRegal Riverside Hotel Hong Kong - BuffetRegal Riverside Hotel Hong Kong - Buffet

AS-AGWEB-3A02