Rongratana Executive Residence

64, Soi Langsuan, Ploenchit Road, Lumpini, Pathumwan, Wireless, Bangkok, Thailand 10330 (Bekijk op kaart)

Rongratana Executive Residence Bangkok - Hotel interieur Rongratana Executive Residence Bangkok - Zwembad Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Hotel exterieur Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Fitnessruimte
Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Badkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Badkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Hotel interieur Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Gastenkamer Rongratana Executive Residence Bangkok - Zwembad Rongratana Executive Residence Bangkok - Nabij openbaar vervoer
Gebied: Wireless Aantal kamers: 24

Prima hotel appartment

Kamers.parkeerplaats,Dicht bij nederlandse Ambassade
Jean P. Groepen Malaysia, 4 maart 2013
Mooie en rustige locatie

Goede aandacht van de staf en zeer behulpzaam
Verblijf, locatie zijn ideaal voor een kleine groep personen. Hoe dan ook, Rongratana had mijn boeking niet ontvangen van Agoda hetgeen voor problemen zorgde voor de check in procedures (dit was een minpunt). Kamers zijn zeer net, veel ruimte, rustige omgeving en ideale ligging tussen Siam en Silom. Ideale verbindingen met de metro naar verschillende locaties. Ontbijt wordt dagelijks in de kamer gebracht op het gevraagde tijdstip.
Willem L. (Echt)paren Netherlands, 13 februari 2013
Verrassend goed

Zeer ruim appartement, goede ligging en bereikbaarheid
Het verblijf was verrassend. Een appartement, terwijl je een kamer verwacht. Heel handig vlak bij de Nederlandse ambassade. Kortom een aanrader.
Jurgen T. (Echt)paren Belgium, 18 oktober 2012
Klein gezellig hotel met prachtige kamers.

Mooi verzorgde kamers
kamers zijn mooi, klein zwembad op dak. enige nadelen zijn ontbijt betalend op de kamer (ik ben niet het type persoon dat vooraf al weet wat te volgende ochtend te eten), een rustige dure buurt. maar te voet ben je op 15 minuten in het drukke centrum.
Uitgaansleven tip: 15 min te voet, shopping centers op 15 min
Jos B. Groepen Netherlands, 12 oktober 2012
super uitzicht over lumpinipark vooral snachts

dichtbij patpong sky train metro sukhimvit top locatie
super grote kamers 100 m2 groot balkon wel hoog iet wat gedateerd meubilair. maar desal niet te min schoon super ontbijt. zeer vriendelijk personeel groot zwembad. lekker dichtbij alles wat bangkok leuk maakt. zeker zijn geld waard voor wat je krijgt,aanrader!!!
Sightseeing/attracties tip: lumpinipark op loopafstand patpong ook 10 min van sukhumvit. snel by skytrain en metro ligt bij elkaar.
Rober B. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 15 september 2012
geweldige locatie, geweldige suites

ruime kamers, uitstekende service
we hebben onze vakantie afgesloten in dit hotel. De suites zijn ruim, in uitstekende conditie en van alles voorzien. service is perfect.
Mark B. Individuele reizigers Netherlands, 12 april 2011
Mooie kamers, onderbezetting personeel

gunstige locatie, mooi ingerichte , grote kamers
Bij aankomst van deze serviced appartments word ik netjes opgevangen en behandeld. Al gauw blijkt een flinke onderbezetting van personeel, daar degene achter de balie ook mee moet om de koffers te brengen. De kamer is prachtig ingericht en van alle luxe voorzien. op een gegeven moment echter valt de internet verbinding uit en het duurt uiteindelijk bijna drie dagen voor hij weer behoorlijk werkt. Eenmaal van het ontbijt gebruik gemaakt, maar dat was niet goed. koud eten en eieren bijna rauw. Te weinig zorg aan besteed en geen vers fruit.
Winkel tip: op loopafstand zit Central, een mooie mall om van alles te kopen, inclusief eventueel vers eten, als er in de kamer gekookt wordt. Tevens Paragon mall binnen 10 min. bereikbaar
Silvia T. Gezinnen met oudere kinderen Hong Kong, 7 juli 2015
Average

Friendly
5,7
Kai F. Groepen China, 6 juli 2015
the best service apartment hotel of Bangkok

location / room size / services
we just stayed 3night at Rongratana Executive Residence and experienced a wonderful trip. 1) the location is really close to the main shopping area while we could walk to have thai massage or dinning or shopping 2) the apartment providing good kitchen, and we made a thai-style dinner during the trip 3) there is a park next to our hotel, and we had jogging in the morning to have good start of the day.
Wong P. (Echt)paren Hong Kong, 2 juli 2015
Nice place to stay

Good location, clean room, nice smile
We booked deluxe studio room with breakfast and we arrived at around 02:00am, the room is clean and breakfast was served in room, although there is not many choices from the breakfast menu but it's enough for me. Security guards will help to open the door for you every time when you come out / come in from the apartment.
Rapporteer deze beoordeling

Rongratana Executive Residence BangkokRongratana Executive Residence Bangkok - Hotel interieurRongratana Executive Residence Bangkok - ZwembadRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - Hotel exterieurRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - FitnessruimteRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - BadkamerRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - BadkamerRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - Hotel interieurRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - GastenkamerRongratana Executive Residence Bangkok - ZwembadRongratana Executive Residence Bangkok - Nabij openbaar vervoerRongratana Executive Residence Bangkok - Nabij attractieRongratana Executive Residence Bangkok - Nabij attractieRongratana Executive Residence Bangkok - Nabij attractie

Beoordelingen door klanten - Rongratana Executive Residence, Bangkok

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3B01