Royal Falcon Hotel

Salahuddin Street Al Mureena, Deira, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten (Bekijk kaart)

Voorheen : Royal Falcon Hotel

Royal Falcon Hotel Dubai - Receptie Royal Falcon Hotel Dubai - Lobby Royal Falcon Hotel Dubai - Restaurant Royal Falcon Hotel Dubai - Bar/Lounge Royal Falcon Hotel Dubai - Restaurant Royal Falcon Hotel Dubai - Hotel interieur Royal Falcon Hotel Dubai - Hotel exterieur Royal Falcon Hotel Dubai - Hotel exterieur Royal Falcon Hotel Dubai - Receptie Royal Falcon Hotel Dubai - Lobby Royal Falcon Hotel Dubai - Lobby Royal Falcon Hotel Dubai - Gastenkamer Royal Falcon Hotel Dubai - Gastenkamer Royal Falcon Hotel Dubai - Gastenkamer Royal Falcon Hotel Dubai - Gastenkamer Royal Falcon Hotel Dubai - Gastenkamer
Royal Falcon Hotel Dubai - Gastenkamer Royal Falcon Hotel Dubai - Gastenkamer Royal Falcon Hotel Dubai - Gastenkamer Royal Falcon Hotel Dubai - Gastenkamer Royal Falcon Hotel Dubai - Badkamer
Gebied: Deira Aantal kamers: 84

5,5
Moahammad A. Individuele reizigers Netherlands, 25 april 2014
uitstekend lokatie

lokatie-restaurant-shopping malls
goed verblijf,redelijk prijs,schoon en personeel is uitstekend. ik zou zeker mensen aanraden voor deze hotel,als de prijs ook laag blijft zou ik zeker voor deze hotel kiezen.
Fatma H. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 25 augustus 2013
Niet slecht

personeel waren vriendelijk, openbaar vervoer in de beurt en centraal gelegen
5,3
Ik was niet tevreden over mijn kamer, want het was erg klein. Later kreeg ik een grote kamer. Het plafond van de douche was aan het lekken. Ze hebben het opgelost maar een paar dagen voor het vertrek ging het weer lekken. Een van de lampen ging de hele tijd knipperen. Het duurde drie dagen tot het gemaakt werd. De lakens van het bed wordt een keer in de drie dagen verschoond. Het is geen familiehotel. Wij verbleven op de vierde verdieping en hoorden soms alsnog harde muziek.
Sally A. (Echt)paren Netherlands, 21 januari 2013
leuk hotel en locatie

prima locatie
6,3
Bij ons 8-daags verblijf hebben we echt genoten van de service en de kwliteit van dit hotel. De uitbater deed er, ondanks zijn drukke werkzaamheden, alles aan om de gasten het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Informatie geven, uitleggen waar men heen kan, kortom, op alles wat men vroeg had men een antwoord - oplossing voor. En dit in verschillende talen
Daan V. (Echt)paren Netherlands, 28 januari 2012
OK

Vriendelijk personeel
Wel rumoerig snachts vanwege inpandige discotheek.
Daan V. (Echt)paren Netherlands, 22 januari 2012
royal falcon hotel

vriendelijk personeel
rumoerig tot 3 uur snachts vanwege disco in gebouw
Daan V. (Echt)paren Netherlands, 20 januari 2012
Ok

Vriendelijk personeel
Rumoerig tot 3 uur snachts vanwege disco in gebouw
Daan V. (Echt)paren Netherlands, 17 januari 2012
Royal Falcon Hotel

Vriendelijk personeel
Rumoerig tot 3 uur snachts vanwege disco in gebouw
Michelle S. (Echt)paren Netherlands, 30 oktober 2010
Kort verblijf

dicht bij vliegveld
wij hebben daar 1 nacht geboekt omdat we s nachts aankwamen en voor die paar uurtjes een goedkoop hotel wilden hebben voor een lage prijs. Hotel is niet ver vanaf het vliegveld verwijderd dus dat was ideaal. Naast het hotel is een discotheeek dus ik kan me voorstellen dat je daar in bepaalde kamers last van kan hebben, wij hebben daar niet veel last van gehad.
Kim V. (Echt)paren Netherlands, 20 augustus 2010
prima hotel

vlakbij het vliegveld
Wij hebben hier 2 nacht geslapen tussen 2 vluchten door. Daar was het prima voor. Het leek me geen hotel om voor langere tijd te zitten.
Rahim K. Zakelijke reizigers Netherlands, 16 juni 2010
omdat ik vaak aan het reizen ben

presentatie, schoon (hygiene)
jammer van de ligging terwijl het hotel best comfort en leuk uitziet.

Royal Falcon Hotel DubaiRoyal Falcon Hotel Dubai - ReceptieRoyal Falcon Hotel Dubai - LobbyRoyal Falcon Hotel Dubai - RestaurantRoyal Falcon Hotel Dubai - Bar/LoungeRoyal Falcon Hotel Dubai - RestaurantRoyal Falcon Hotel Dubai - Hotel interieurRoyal Falcon Hotel Dubai - Hotel exterieurRoyal Falcon Hotel Dubai - Hotel exterieurRoyal Falcon Hotel Dubai - ReceptieRoyal Falcon Hotel Dubai - LobbyRoyal Falcon Hotel Dubai - LobbyRoyal Falcon Hotel Dubai - GastenkamerRoyal Falcon Hotel Dubai - GastenkamerRoyal Falcon Hotel Dubai - GastenkamerRoyal Falcon Hotel Dubai - GastenkamerRoyal Falcon Hotel Dubai - GastenkamerRoyal Falcon Hotel Dubai - GastenkamerRoyal Falcon Hotel Dubai - GastenkamerRoyal Falcon Hotel Dubai - GastenkamerRoyal Falcon Hotel Dubai - GastenkamerRoyal Falcon Hotel Dubai - Badkamer

Beoordelingen door klanten - Royal Falcon Hotel, Dubai

AS-AGWEB-3B08