Royal Panerai Hotel Chiangmai

3/9 Assdathorn Road, Sriphoom District, Chang Moi, Chiang Mai, Thailand (Bekijk op kaart)

Voorheen : FX Hotel Royal Panerai
Royal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - Hotel exterieur Royal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - Receptie Royal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - Tuin Royal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - Gastenkamer Royal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - Gastenkamer Royal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - Gastenkamer Royal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - Gastenkamer Royal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - Gastenkamer Royal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - Gastenkamer Royal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - Lobby Royal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - Hotel exterieur
Gebied: Chang Moi Aantal kamers: 135

7,9
7,5
6,0
Theet S. (Echt)paren Netherlands, 24 juli 2015
luxe in oude stijl

super grote kamer, veel gemak zoals de mogelijkheid om koffie en thee te maken, op loop afstand van het oude centrum
prima, erg genoten en zeker de moeite waard, het enig min puntje, er wordt in dit hotel geen ontbijt geserveerd, wel in het parter-hotel 5 minuten lopen van dit hotel.
Kevin N. (Echt)paren Netherlands, 15 juli 2015
Geweldig!

Ligging, prijs, ruimheid, schoon!
9,7
Een ruime schone kamer met WiFi en airco. Gratis water en douchespullen. Personeel is geweldig behulpzaam en met 50 meter lopen ben je in de oude stad.
Robert V. Zakelijke reizigers Netherlands, 27 april 2015
Prettig verblijf in Chiang Mai

Ligging, vriendelijkheid, grote kamers
royal panerai is van hetzelfde bedrijf als royal peninsula, welk hotel ik vaker heb bezocht en op 3 minuten afstand lopen ligt aan dezelfde weg. Beide hotels voldoen aan alle wensen zonder een luxe hotel genoemd te hoeven worden. Personeel zeer vriendelijk, behulpzaam en attent. Hotel ligt op 10 minuten lopen van de oude stad met vele gezellige winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Chiang Mai is een van mijn favoriete bestemmingen gedurende mijn zakenreizen vanwege de relaxte sfeer en de vele bezienswaardigheden.
Michael D. (Echt)paren Netherlands, 28 augustus 2014
Prima hotel voor die prijs (€11.50 per nacht)

Prijs, ligging aan de "ringweg" van het centrum en ruime en schone kamer en douche.
Wij komen hier zeker nog terug.
Athita S. Individuele reizigers Thailand, 19 juli 2014
Geweldig

Het uiterlijk Ligging Schoon
Rene R. (Echt)paren Netherlands, 16 juli 2014
Prettig

Snelle check,in Ruime kamer Vriendelijk personeel
6,3
Prettig en rustig WiFi werkte niet altijd even goed
Ingrid V. (Echt)paren Netherlands, 23 januari 2013
Hotel op een rustige plaats

Ideale uitvalsbasis
hoewel de kamers en het hotel best wat verouderd is, hebben wij deze plek als erg fijn ervaren. het is eenvoudig om dagtrips te doen vanuit het hotel en de nightmarket is natuurlijk the place to be in de avond. binnen no time ben je hier en samen in een tuktuk is nog een romantische ervaring ook!
Winkel tip: Nightmarket
Ingrid V. (Echt)paren Netherlands, 22 januari 2013
Prima hotel op een goede locatie

Locatie en prijs/kwaliteitsverhouding
dit hotel ligt aan de rand van het oude centrum en is een goede uitvalsbasis. rondom het hotel is het lekker rustig. hoewel de kamers enigszins verouderd zijn was het verblijf uitstekend. met een tuktuk was je voor bath op de nightmarket (bath terug) en ook naar het oude centrum met de vele tempels is het een korte trip. de shared transfers zijn overigens ook een goede optie. het hotel heeft een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en ik zou er zeker nogmaals voor kiezen.
Restaurant tip: Ga naar Lemongrass. Een fantastisch restaurant in de buurt van de Night Market. Bij de straat van de MacDonalds inlopen en dan is het links achteraan. Het heeft geen geweldige view of iets dergelijks, maar het eten is het meest fantastische van Chiang Mai en wijde omgeving. Ook erg fijne bediening.
Sjors V. (Echt)paren Netherlands, 2 november 2012
Mooie ruime kamers voor mooie prijs!

Net buiten het gebied van de avond markt
We hebben hier twee nachten geslapen en dat beviel ons prima. We zaten niet ver van de avond markt, deze was met 5 minuten te bereiken met de tuk tuk! Heen weg voor 40 bath en de terug weg voor 60 bath (terug is duurder want ze hebben in Chiang mai veel eenrichtings wegen en dan moeten ze toch een stukje om rijden).
Patrick L. Groepen Netherlands, 30 mei 2011
Groot netjes hotel maar uit het centrum

Schoon, vriendelijk personeel
Royal Panerai is een groot hotel met schone kamers. Voor het ontbijt word je met een minibus naar een nabij gelegen hotel gebracht. Het ontbijtbuffet is standaard, niet veel bijzonders. Een nadeel van het hotel is de locatie, het ligt op ongeveer 20 minuten lopen van de oude stad.
Rapporteer deze beoordeling

Royal Panerai Hotel Chiangmai Chiang MaiRoyal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - Hotel exterieurRoyal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - ReceptieRoyal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - TuinRoyal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - GastenkamerRoyal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - GastenkamerRoyal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - GastenkamerRoyal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - GastenkamerRoyal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - GastenkamerRoyal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - GastenkamerRoyal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - LobbyRoyal Panerai Hotel Chiangmai Chiang Mai - Hotel exterieur

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A07