Royal Plaza Hotel

7,5
Arie D. Individuele reizigers Netherlands, 20 mei 2016
Prima
6,3
Als je van luxe houdt en je hebt het geld ervoor over is het een prima verblijf. Ook in mijn eentje (60 plus) voelde ik me er welkom en veilig. Misschien al minpuntje dat je om te douchen in het bad moet klimmen. Maar indien dat niet zou lukken zijn er bij het zwembad en de fitness (beiden heel goed) gewone douches. Ligging is goed bij OV en parkjes, maar misschien is Hongkong Island meer "the place to be". net wat je zoekt.
Daniel D. Zakelijke reizigers Netherlands, 25 april 2014
Gewelidg

kamers zwembad en fitness
Hermann J. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 23 juli 2013
prima kamer, lobby en zwembad in de verbouwing

double double is ideaal voor gezinnen met kinderen
6,3
Het verblijf in het Royal was prima. De kamer heeft 2 queensize bedden en is daarmee ideaal voor gezinnen met 2 jonge kinderen. De ligging is strategisch tussen Lantau en Hong Kong island, maar de metro is toch een flink stuk lopen, al kan dit wel volledig opverdekt. De lobby en het zwembad werden verbouwd tijdens ons verblijf waardoor de rest van het hotel er wat armoedig uitzag.
Hong K. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 5 mei 2013
tegenvallen wegens verbouwing

grote kamer
Erik D. Zakelijke reizigers Netherlands, 22 oktober 2012
Zakelijk net hotel

Goede prijs kwaliteits verhouding
Goed personeel, schoon, goed ontbijt, gezellige bar met uitzicht over de stad
Hotel kenmerken tip: Zwembad en fitness ook voor changing room te gebruiken met douche
Marco G. Zakelijke reizigers Netherlands, 26 mei 2012
Bij inchecken kregen wij complementair oordoppen

Hotel staat in Hong Kong
4,7
hotel was in verbouwing, en ze hadden ons op de bovenste verdieping gezet. Bij het inchecken kregen wij oordoppen vanwege de verbouwing, Herrie en stank, geen aanrader. Verbouwing is pas volgend jaar klaar. Zou dan pas gaan
Wai J. (Echt)paren Netherlands, 4 april 2012
Mooie hotel , super locatie, en staff zeer goed

Meteen aan de mall en gelijk ook de metro halte
Door de verbouwing was het even zoeken geweest naar de ingang. Normaal heb je een ingang van t hotel in de mall. Maar er waren overal pijltjes , dus kon het wel vinden. Er is verbouwing t/m volgend jaar. Wie wilt uitslapen raad ik niet aan. Wij waren ochtends al op stap en avonds pas terug. Heb vrij weinig gemerkt van de verbouwing gelukkig! Locatie is top. Zeker een aanrader!
Restaurant tip: schijnt een sushi bar in de mall te zitten, na 22.00 avonds is alles half prijs! veel locale mensen gaan dan daar al staan wachten, ik wou het proberen, helaas hoorde ik het pas toen ik weg was.
Ursula H. Individuele reizigers 6 januari 2012
goed hotel met goede service,ruim kamer

hotel heeft een goede accomodatie en zirt in een goede locatie
een vijf sterren hotel met een vijf sterren service, personeel waren vriendelijk en behulpzaam. hotel heeft een goeie zwembad en sauna. hotel zit aan een winkel centrum en dat is gunstig voor de "shopping".
Richard O. Individuele reizigers Netherlands, 27 juli 2011
service was slecht

dichtblij plaza
Had meer service verwacht, kamer was wel ruim.. Irritant was dat er in de avond altijd iemand bij de lift staat en vraag in welk kamer je logeert. Ligging van hotel is wel goed te bereiken. De plaza naast de hotel is wel een pluspunt, alles ligt in handbereik.
Uitgaansleven tip: LKF district
Eline V. Individuele reizigers Netherlands, 16 februari 2011
Prachtig en klantgericht hotel

Prettige, ruime kamer, goed georganiseerde balie, prima personeel
Op de kamer vind je rust en ruimte, via het hotel is er een ingang naar een luxueuze mall met winkels en restaurants. Wil je in het hotel eten, dan kan dat natuurlijk ook in hun eigen restaurant. Er is veel aandacht besteed aan security: alleen met je kamersleutel kan je de lift bedienen, zonder sleutel word je niet naar boven gebracht. Soms is er een security-check en vraagt een officer van het hotel naar je legitimatie en je kamernummer.
1 - 10 van 16 beoordelingen
Royal Plaza Hotel Hong KongRoyal Plaza Hotel Hong Kong - Hotel interieurRoyal Plaza Hotel Hong Kong - FitnessruimteRoyal Plaza Hotel Hong Kong - Hotel interieurRoyal Plaza Hotel Hong Kong - Hotel exterieurRoyal Plaza Hotel Hong Kong - LobbyRoyal Plaza Hotel Hong Kong - ZwembadRoyal Plaza Hotel Hong Kong - GastenkamerRoyal Plaza Hotel Hong Kong - GastenkamerRoyal Plaza Hotel Hong Kong - Bar/LoungeRoyal Plaza Hotel Hong Kong - GastenkamerRoyal Plaza Hotel Hong Kong - BalzaalRoyal Plaza Hotel Hong Kong - GastenkamerRoyal Plaza Hotel Hong Kong - GastenkamerRoyal Plaza Hotel Hong Kong - GastenkamerRoyal Plaza Hotel Hong Kong - GastenkamerRoyal Plaza Hotel Hong Kong - GastenkamerRoyal Plaza Hotel Hong Kong - Bar/LoungeRoyal Plaza Hotel Hong Kong - Bar/LoungeRoyal Plaza Hotel Hong Kong - VergaderruimteRoyal Plaza Hotel Hong Kong - VergaderruimteRoyal Plaza Hotel Hong Kong - LobbyRoyal Plaza Hotel Hong Kong - Hotel interieurRoyal Plaza Hotel Hong Kong - BalzaalRoyal Plaza Hotel Hong Kong - BalzaalRoyal Plaza Hotel Hong Kong - VergaderruimteRoyal Plaza Hotel Hong Kong - ZwembadRoyal Plaza Hotel Hong Kong - VergaderruimteRoyal Plaza Hotel Hong Kong - Gastenkamer

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.