Royal View Hotel

7,5
8,0
6,5
Margriet S. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 22 december 2015
Prima hotel met busje naar metro

Mooie ligging, mrt z'n vieren op kamer
Het was maar voor een nacht en dat was prima! Voor een echte citytrip zou ik hotel in kowloon nemen
Jeffrey V. Individuele reizigers Netherlands, 9 juni 2015
Heel lang wachten op kamer

Room, shuttleservice, location
mijn verblijf was goed. De kamers zijn schoon, het hotel heeft een goeie ligging en de shuttleservice is goed. Het enige wat een nadeel aan de shuttleservice is, is dat hij naar mijn idee nog wel wat eerder en vooral ook later mag rijden. Vooral ook op zondag. Wat betreft het hotel. Ik heb van te voren (voordat ik boekte) telefonisch contact gehad met het hotel. Ik zou namelijk al om 8:00 's morgena arriveren. En ik wilde dan meteen mijn kamer in aangezien ik dan een reis van 30 uur had gehad. De vriendelijke meneer aan de telefoon zei dat dit absoluut geen probleem was. Eenmaal aangekomen in het hotel was dit wel een probleem en moest ik van 8:00 tot 12:30 op mijn kamer wachten in de lobby!!! Dit was een hele slechte service. Als ik dit had geweten, had ik niet geboekt
Dirk H. Groepen Netherlands, 29 december 2012
Leuk hotel alleen wel 30 minuten van centrum

24 uur gym is beschikbaar
Dichtbij disneyland vandaar de keuze. Schone kamers en 24 uur gym. Uitstekend uitzicht over hong kong. Ontbijt beperkt en prijzig kan beter ergens anders goedkoop en beter ontbijt nemen.
Sita R. (Echt)paren Netherlands, 30 april 2010
goed hotel

grote kamer. In verhouding tot de meeste hotelkamers in Hong Kong. Netjes ingericht. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant dus daar kunnen we niets over schrijven. Hotel heeft voor gasten met eigen laptop gratis internet op de kamer.
5,7
Chi L. (Echt)paren Hong Kong, 31 januari 2016
Reasonable price and good staff

Reasonable price, not crowdy, staff are friendly
Dhana W. Zakelijke reizigers Indonesia, 30 januari 2016
need more reception.Check out time needs 30 minut

need more staff. hotel with more than 400 bed rooms. only have 2 staff for check out.
3,3
Waiting to long for check in and out
Anthony T. Zakelijke reizigers Canada, 29 januari 2016
So rude! It's like they think they're doing you a
2,7
Everyone there was rude. Food was terrible.
Eric L. Individuele reizigers Australia, 27 januari 2016
••••

Great view, close to airport
The breakfast buffet is not good at all
Angel S. Gezinnen met oudere kinderen Australia, 13 januari 2016
Good service.

Good view. Good food. Good staffs.
Very good
Joseph L. (Echt)paren Singapore, 12 januari 2016
Hotel far city centre, no free shuttle bus out.

Quiet, good facilities, friendly and helpful staff
Overall, we are quite satisfied to stay here for 3 days.
1 - 4 van 4 beoordelingen
Royal View Hotel Hong KongRoyal View Hotel Hong Kong - SuiteRoyal View Hotel Hong Kong - SuiteRoyal View Hotel Hong Kong - SuiteRoyal View Hotel Hong Kong - SuiteRoyal View Hotel Hong Kong - GastenkamerRoyal View Hotel Hong Kong - GastenkamerRoyal View Hotel Hong Kong - GastenkamerRoyal View Hotel Hong Kong - GastenkamerRoyal View Hotel Hong Kong - GastenkamerRoyal View Hotel Hong Kong - GastenkamerRoyal View Hotel Hong Kong - EntreeRoyal View Hotel Hong Kong - LobbyRoyal View Hotel Hong Kong - KinderclubRoyal View Hotel Hong Kong - VergaderruimteRoyal View Hotel Hong Kong - ZwembadRoyal View Hotel Hong Kong - Hotel interieurRoyal View Hotel Hong Kong - StrandRoyal View Hotel Hong Kong - ZwembadRoyal View Hotel Hong Kong - UitzichtRoyal View Hotel Hong Kong - LobbyRoyal View Hotel Hong Kong - RestaurantRoyal View Hotel Hong Kong - RestaurantRoyal View Hotel Hong Kong - OmgevingRoyal View Hotel Hong Kong - StrandRoyal View Hotel Hong Kong - TuinRoyal View Hotel Hong Kong - RestaurantRoyal View Hotel Hong Kong - ZwembadRoyal View Hotel Hong Kong - OmgevingRoyal View Hotel Hong Kong - Recreatie-faciliteitenRoyal View Hotel Hong Kong - RestaurantRoyal View Hotel Hong Kong - SpaRoyal View Hotel Hong Kong - RestaurantRoyal View Hotel Hong Kong - LobbyRoyal View Hotel Hong Kong - Entree

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A07