Rush Inn Hotel

Khalid Bin Waleed Road, Bur Dubai, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten 44099 (Bekijk kaart)

Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer
Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Gastenkamer Rush Inn Hotel Dubai - Restaurant Rush Inn Hotel Dubai - Restaurant Rush Inn Hotel Dubai - Restaurant Rush Inn Hotel Dubai - Vergaderruimte Rush Inn Hotel Dubai - Lobby Rush Inn Hotel Dubai - Hotel exterieur
Gebied: Bur Dubai Aantal kamers: 120

6,1
5,3
Roland L. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 18 februari 2013
Hotel met twee gezichten

Perfecte lokatie naast metro al fahidi
6,3
Wij kregen eerst een hele slechte kamer met badkamer vol schimmel maar na dát we hier iets van gezegd hadden krijgen wij een hele mooie kamer . Vriendelijke mensen heel behulpzaam. Ligging van het hotel is perfect alles in de buurt.
Sytske T. Individuele reizigers Netherlands, 5 december 2012
Voor mij alleen een prima kamer met eigen badkamer

Bus v.a.vliegveld stopt voor de deur
Er was lekkage in badkamer maar dat heb ik gemeld en ze konden er wel wat aan doen. Toen ik het meldde kwam er vrij snel iemand langs. Ze boden een andere kamer aan maar dat wilde ik niet voor de laatste nacht. Maar wel prima service. Ik had zelf een probleempje met een stekker, ook daar kwam iemand voor langs. Goede service dus.
Tip: Het is een centraal gelegen hotel, de stuks e.d. Zijn dichtbij en plaatsen waar je goedkoop kunt eten zijn er genoeg. Ik heb zelf vanaf 2 t/m 5 euro per maaltijd kunnen eten. Ook de boot naar Deira is dichtbij
Edwin H. Individuele reizigers Netherlands, 30 november 2012
Rumourig maar strategisch

strategische ligging
Strategisch gelegen bij metro, bus, restaurantjes en bars/clubs. 's Avonds daarentegen behoorlijk rumourig, vanwege de disco's op de 1e verdieping.
Annabelle W. (Echt)paren Netherlands, 8 februari 2011
Personeel is vriendelijk, maar dat is alles.

Aardig personeel
3,7
Het hotel is oud en bijna vergaan. Gordijnen kapot, douchgordijn ontbrak, bed is doorgezakt, vloerbedekking is vies. Veel lawaai zowel buiten van bouwwerkzaamheden als binnen van de mensen in de kamers (10 Indiers op 1 kamer??)en van de Afrikaanse discotheek onder het hotel. Het hotel wordt gerund door Indiers en bijna alle gasten zijn ook Indiaase mensen. Ontbijt is alleen Indiaas eten. Op de kamer zou een TV en een fohne aanwezig zijn, die waren er niet. Personeel is heel aardig en behulpzaam maar het hotel zelf is slecht. Volgende keer dan toch maar hotel Atlantis!
Djagdies R. Individuele reizigers Netherlands, 20 januari 2011
goedkoop voor dubai, goede restaurants in de buurt

goedkoop, dichtbij restaurants en winkels
het hotel was goedkoop en er was inderdaad een bushalte vlak voor de deur. twee nachtclubs aanwezig, ik heb ze beiden bezocht, maar niet echt iets voor mij. mannen die zitten te drinken en te roken en vrouwen die dansen op het podium (de indiase nachrclub), africana was leeg toen ik er kwam. ondanks het dubbelle glas in de slaapkamer kon je heel duidelijk het verkeer horen. in mijn kamer op de vijfde verdieping hoorde je nauwelijks iets van de nachtclubs. de kamers werden wel elke dag schoongemaakt en voorzien van zeep en shampoo. ik heb er niet ontbeten of gegeten, hoewel her er best goed uitzag. ik haalde mijn koffie bij de supermarkt enkele meters van dit hotel voor 1 dirham en lekkere croisants bij weer een andere supermarkt voor nog geed drie dirham. de supermarkten hebben soms hele lekkere verse broodjes en andre warme gerechten. vond ik leuker om te doen dan ontbijten in het hotel. geen onaangenaam verblijf, ik heb veel slechter gehad. minpuntje was het "warme" water wat niet echt warm was en niet regelbaar.
Restaurant tip: wie heel lekker en niet duur wil eten moet zeker in deze buurt rondkijken. zi heb ik heerlijk indiaas gegegeten, butter chicken 13 dirham, een roti 1 dirham, krab voor. het was lang geleden dat ik zulk lekkere gekruid krab had geproefd. in de buurt zit ook een kleine winkelcentrum, ze hebben allemaal wel een foodcourt waar je voor heel weinig lekker kunt eten, van indiaas tot chinees, en thais.
Ahmad M. Individuele reizigers Netherlands, 30 januari 2010
Leuke Vakantie

Ligt tegenover een winkel centruk " Meena Bazaar" Bushalte is precies voor de duer. Min lopen naar metro halte. Kort om ideale ligging. Heel vriendelijk personeel. Discotheek in de hotel aanwezig.
Ik heb een heel leuk verblijf gehad in deze hotel. Ik heb mij goed kunnen verplaatsen in Dubai met het openbaar vervoer. Dit kost echt niets en je ziet veel meer van de stad. Je kan ook uitgebruid informatie krijgen in het hotel over de bezienswaardigheden en je kan er ook excirsies boeken.En op klachten/ verzoeken word er direct gereageerd. Is zeker een aarader deze hotel.
Winkel tip: Er bevind zich aan de overkant van het hotel een leuke winkel centra. Je kan hier gezellig winkelen en lekker eten.
Ahmad M. Zakelijke reizigers Netherlands, 29 januari 2010
Korte vakantie

Aardig personeel
Ik heb een prima verblijf gehad. De personeel was heel aardig en behulpzaam. De ligging van het hotel was zeer gunstig. Bushalte voor de deur. Metro halte op 1 min loop afstand. Winkel centrum schijn aan de overkant. Discotheek beneden in het Hotel. Kamer waren goed voor het prijs. Zeker een aanrader.Goed voor een gezin zonder kinderen of voor reizigers diee alleen zijn / zaken reizigers.
Restaurant tip: Goed pakistaans eten voor weinig geld kan bij "Karachie Darbaar".Is op loop afstand van het hotel.
Corinne C. (Echt)paren Australia, 17 juni 2014
nothing, filthy hotel 1st night i had dirty sheets
I would not recommend this hotel at all
Ranganathan V. Zakelijke reizigers India, 11 mei 2014
centrally located but no non-smoking room is avail

Not good for business or pleasure trip
Not all that great as everywhere people smoke inside hotel
Vijesh V. Zakelijke reizigers India, 7 mei 2014
Average Hotel

Less price, near to Metro station, Near to shopping centres

Rush Inn Hotel DubaiRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - GastenkamerRush Inn Hotel Dubai - RestaurantRush Inn Hotel Dubai - RestaurantRush Inn Hotel Dubai - RestaurantRush Inn Hotel Dubai - VergaderruimteRush Inn Hotel Dubai - LobbyRush Inn Hotel Dubai - Hotel exterieur

AS-AGWEB-3A06