Safari Beach Hotel

136 Taweewong Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Bekijk op kaart)

Safari Beach Hotel Phuket - Zwembad Safari Beach Hotel Phuket - Tuin Safari Beach Hotel Phuket - Zwembad Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Badkamer Safari Beach Hotel Phuket - Badkamer Safari Beach Hotel Phuket - Badkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Badkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer
Safari Beach Hotel Phuket - Badkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Badkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer Safari Beach Hotel Phuket - Badkamer Safari Beach Hotel Phuket - Gastenkamer
Gebied: Patong Aantal kamers: 43

8,9
7,8
8,0
Paul V. Individuele reizigers Netherlands, 16 juni 2014
erg goed

dichtbij het strand en nachtleven, goed onbijt en prima zwembad
Geweldig
Jean-Pierre N. Individuele reizigers Netherlands, 4 december 2013
Prettig maar kwaliteit hotel ieder jaar minder.

Ontbijt , ligging , vriendelijkheid personeel
6,3
5de bezoek aan Safari Beach Hotel, moet nodig gerenoveerd worden , zwembad en kamers gedateerd , achterstallig onderhoud aan schilderwerk,zwembad,tuin. Safari kamers bgg ruiken muf, Ontbijt en bijbehorend restaurant zijn prima zo ook de medewerkers. Tegenwoordig gaan de bars en disco tot de vroege uurtjes door dat hoor je ook in de slaapkamers waardoor je nachtrust ernstig verstoord wordt.
Andre M. Individuele reizigers Netherlands, 9 oktober 2012
redelijk hotel nabij uitgaansleven en strand

locatie
1 wing zit pal achter een disco , letterlijk door de herry tillen voorwerpen in je kamer . normaal vind ik wat achtergrond geluid wel prettig , maar dit was té ..het personeel kon mij makkelijk in een ander kamer liggen in de andere vleugel . dit was ook een luxere kamer , dus compliment voor handelen en service .. ( noot het was wel laag seizoen ..) ontbijt ..redelijk er wordt in een keuken een boordje gemaakt met wat je wenst voor ei vleeswaren ..het personeel is heel behulpzaam .. eigenlijk iets te behulpzaam als je het mij vraagt het intbijt niet prettig als je weet dat er 2 mensen je incontinue in de gaten houden om je bordje op te ruimen als je klaar bent ..maar dat is persoonlijk denk ik .
Uitgaansleven tip: bangla road ik vind hot red altijd wel gezellig , met de beste muziek .
Ron P. Groepen Netherlands, 12 december 2011
Leuk hotel & service met een glimlach Patong Beach

Ligging, personeel en ontbijt
Hele leuke week gehad in dit hotel. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, de kamers zien er echt heel goed en schoon uit. Daarbij heeft het hotel een mooi zwembad (waar het wel rustig was overigens). Het ontbijt dat we erbij geboekt hebben was ook echt heel goed en je krijgt dus absoluut waar voor je geld. Het hotel ligt ongeveer 15 tot 20 om de bocht bij Bangla Road (uitgaansstraat) en ongeveer 50 mtr van het strand. Je hebt overigens helemaal last van het uitgaansleven, je hoort er niets van gelukkig.
Restaurant tip: Sabai Restaurant. Ongeveer in het midden van Patong Beach zit een strandtent (restaurant) dat Sabai heet. Hier hebben ze heerlijk eten (Thais en Europees) tegen een goede prijs. Meteen aan het strand kun je zitten op mooie houten banken. We zijn de laatste twee vakanties in Phuket hier geweest om te eten ('s ochtends, 's middags en 's avonds).
Hans W. (Echt)paren Netherlands, 14 maart 2011
Mooi, luxe hotel met gunstige ligging...

Gunstige ligging in het drukke uitgaanscentrum van Patong. Mooi zwembad. Goed restaurant.
goed hotel met gunstige ligging in het drukke uitgaanscentrum van patong. op 2 minuten loopafstand van strand, winkels en bangla street... ruime, schone kamers met uitzicht op schitterende tropische tuin met mooi zwembad en zeer goed specialiteit vis restaurant... veel mogelijkheden voor dagtrips, excursies, winkelen en uitgaan... personeel zeer klantvriendelijk...
Arthur V. Groepen Netherlands, 4 februari 2011
Mooi hotel. Gehorige kamer

Beach view room is erg mooi
5,3
in eerste instantie hadden we een kamer in het grootste gedeelte van het hotel. de achterkant van onzekamer lag tegen de disco aan dus extreem gehorig. dit duurde tot 05:00 en daarna keerde de rust terug. het ontbijt is minimaal. daar kunnen ze wel wat meer aandacht aan besteden. de staff is wel vriendelijk en correct. we zijn de volgende dag verhuisd naar de beach room. deze was aan het strand en zeer luxe en mooi. kostte dan ook een behoorlijke bijbetaling maar dan had je ook wat. het diner in de avond is ook geen aanrader. prijs kwaliteit en bediening kan veel beter. ik zou er niet nog een keer zo snel boeken.
Uitgaansleven tip: Je kan rollend naar huis na het stappen en je moet van massatoerisme houden.
Jelle C. Individuele reizigers Belgium, 8 november 2010
zeer goed hotel met geweldige locatie

goede locatie, prijs-kwaliteit uitstekend
9,7
heb contemporary thai deluxe geboekt, maar kreeg bij aankomst gratis een betere kamer, nl safari deluxe voor de volledige 2 weken van verblijf. Goeie propere kamer, goede locatie. Ik had alles wat ik nodig had. Zeer vriendelijk personeel. Volgende keer boek ik een safari deluxe. Aangezien contemporary thai deluxe dichterbij disco hollywood ligt, en mss te veel nachtlawaai geeft. bij safari deluxe niet te veel lawaai. een aanrader !!
Uitgaansleven tip: bar seadragon op bangla road Tiger disco op bangla road
Law C. Individuele reizigers Singapore, 4 augustus 2015
Good location

Good location, big room, helpful staff
Overall ok but a bit old. Bathroom hot and cold water very hard to control, must keep turning the knob to control it being too hot or too cold. Swimming don't look clean to me. Location is good, very near to beach and Bangla road. Shopping centre within walking distance too.
Chong K. (Echt)paren Malaysia, 29 juli 2015
The hotel condition is not well maintained

Location
We spent 3 nights here. The first night there is some water leaking problem in the room. We requested to change the room next morning. But the second room also gave us water heater issue. We can't take shower properly due to very hot water. The hotel maintenance really need to take note of all these.
Sohel S. Individuele reizigers India, 25 juli 2015
Good hotel

Potang beach, market lane, walking street.
Good. i think may not be great for traveler's seeking peaceful vacation. I like active noisy areas and i had good time.
Rapporteer deze beoordeling

Safari Beach Hotel PhuketSafari Beach Hotel Phuket - ZwembadSafari Beach Hotel Phuket - TuinSafari Beach Hotel Phuket - ZwembadSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - BadkamerSafari Beach Hotel Phuket - BadkamerSafari Beach Hotel Phuket - BadkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - BadkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - BadkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - BadkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - BadkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - GastenkamerSafari Beach Hotel Phuket - ZwembadSafari Beach Hotel Phuket - ZwembadSafari Beach Hotel Phuket - ZwembadSafari Beach Hotel Phuket - TuinSafari Beach Hotel Phuket - OmgevingSafari Beach Hotel Phuket - LobbySafari Beach Hotel Phuket - OmgevingSafari Beach Hotel Phuket - Eten en drinkenSafari Beach Hotel Phuket - LobbySafari Beach Hotel Phuket - Eten en drinken

Beoordelingen door klanten - Safari Beach Hotel, Phuket

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A04