Salem Domestic Guesthouse

7,0
5,9
Jelmer U. (Echt)paren Netherlands, 14 november 2015
Slechte service en contact
De nacht voor aankomst onze boeking proberen te annuleren. Ik zat vast op de luchthaven van Bali en heb moeten wachten op een nieuwe vlucht. Het hotel heeft niet eens gereageerd op mijn aanvraag om de reservering te annuleren.
Steven L. Individuele reizigers Belgium, 16 april 2015
Goed voor 1 nacht

Dicht bij luchthaven
5,7
Proper, dicht bij luchthaven maar veel lawaai
Yves H. Individuele reizigers Belgium, 30 juli 2014

Dicht bij luchthaven, proper hotelleke.
De kamer was heel proper, badkamer op de gang ook. Prachtig voor één of twee nachten.
Dirk D. Individuele reizigers Belgium, 7 juni 2013
eenvoudig proper dicht bij luchthaven

eenvoudig proper dicht bij luchthaven
goed, eenvoudig proper goedkoop hotel vlakbij zowel internationale luchthaven als domestic luchthaven. Mogelijkheden voor lunch in directe omgeving.
Eric S. Individuele reizigers Belgium, 22 oktober 2012
Goedkoop hotel dichtbij de luchthaven

goede locatie dichtbij de luchthaven
het hotel is gelegen op een afgeschermd complex,met enkele winkels, en restaurants die 24u open zijn. het wordt vooral gebruikt door luchthaven personeel, stewardessen, en reizigers die dichtbij de luchthaven willen zitten. Alles is vrij basic, maar dat maakt niet uit als je toch maar overnight verblijft. wel airco, tv, en gedeelde comfort room. Voor langere periodes is er niet veel te beleven, het is geen "holiday" hotel. Prijs was 1 van de laagste die je in die buurt vind.
Cherry B. Individuele reizigers Philippines, 21 mei 2016
Great stay
Front desk are very friendly and helpful. I have issue with my booking in Agoda but they try to accomodate my request.
John H. (Echt)paren Malaysia, 16 mei 2016
Did the trick
We needed a place to stay for a long stopover in Manila. It's located on walking distance from domestic terminal 3. Neither the amenities nor the room is anything special but we had a shower and a sleep which was exactly what we needed.
Jennifer H. Individuele reizigers France, 14 mei 2016
Average
5,3
Location was good, not even 5 min. walk to Domestic Terminal 4.
Jonas B. (Echt)paren Sweden, 9 mei 2016
Good place for stay overnight!
5,7
Great place to stay for switching flights near the airport. Good staff and easy living, good showers! Thanks to Kevin villamor for being helpfull at this place. Would go here again!
Xuan H. (Echt)paren Vietnam, 6 mei 2016
Good location
3,7
Hotel for one night
1 - 6 van 6 beoordelingen
Salem Domestic Guesthouse ManilaSalem Domestic Guesthouse Manila - UitzichtSalem Domestic Guesthouse Manila - UitzichtSalem Domestic Guesthouse Manila - Sport en activiteitenSalem Domestic Guesthouse Manila - Sport en activiteitenSalem Domestic Guesthouse Manila - EntreeSalem Domestic Guesthouse Manila - OmgevingSalem Domestic Guesthouse Manila - Hotel interieurSalem Domestic Guesthouse Manila - Hotel exterieurSalem Domestic Guesthouse Manila - GastenkamerSalem Domestic Guesthouse Manila - GastenkamerSalem Domestic Guesthouse Manila - Recreatie-faciliteitenSalem Domestic Guesthouse Manila - GastenkamerSalem Domestic Guesthouse Manila - GastenkamerSalem Domestic Guesthouse Manila - GastenkamerSalem Domestic Guesthouse Manila - EntreeSalem Domestic Guesthouse Manila - EntreeSalem Domestic Guesthouse Manila - Entree

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A04