Sana Berlin Hotel

Nuernberger Street 33/34, Wilmersdorf, Berlijn, Duitsland 10777 (Bekijk op kaart)

Sana Berlin Hotel Berlijn - Hotel exterieur Sana Berlin Hotel Berlijn - Zwembad Sana Berlin Hotel Berlijn - Gastenkamer Sana Berlin Hotel Berlijn - Fitnessruimte Sana Berlin Hotel Berlijn - Restaurant Sana Berlin Hotel Berlijn - Gastenkamer Sana Berlin Hotel Berlijn - Restaurant Sana Berlin Hotel Berlijn - Restaurant Sana Berlin Hotel Berlijn - Bar/Lounge Sana Berlin Hotel Berlijn - Buffet Sana Berlin Hotel Berlijn - Gastenkamer Sana Berlin Hotel Berlijn - Lobby Sana Berlin Hotel Berlijn - Gastenkamer Sana Berlin Hotel Berlijn - Hotel exterieur Sana Berlin Hotel Berlijn - Fitnessruimte Sana Berlin Hotel Berlijn - Vergaderruimte
Sana Berlin Hotel Berlijn - Restaurant Sana Berlin Hotel Berlijn - Bar/Lounge Sana Berlin Hotel Berlijn - Spa Sana Berlin Hotel Berlijn - Entree Sana Berlin Hotel Berlijn - Lobby Sana Berlin Hotel Berlijn - Gastenkamer Sana Berlin Hotel Berlijn - Vergaderruimte Sana Berlin Hotel Berlijn - Bar/Lounge Sana Berlin Hotel Berlijn - Gastenkamer Sana Berlin Hotel Berlijn - Bar/Lounge Sana Berlin Hotel Berlijn - Vergaderruimte Sana Berlin Hotel Berlijn - Bar/Lounge
Gebied: Wilmersdorf Aantal kamers: 208

Fantastisch
8,5
8,8
9,1
7,8
Rene W. (Echt)paren Netherlands, 29 juni 2015
Modern en comfortabel

Ruime kamer, mooi interieur, erg vriendelijk personeel
Perfect verblijf gehad in het SANA hotel tijdens CSD Berlin. We hadden een 2 kamer apartement geboekt. Mooie ruime en schone kamer met een prachtige badkamer. Er was zelfs een wasmachine, oven en magenetron aanwezig.
Saskia B. (Echt)paren Belgium, 1 februari 2015
Aangenaam hotel

comfort, gelegenheid tot zwemmen en sauna
Mark S. (Echt)paren Netherlands, 29 november 2013
Zeer goed verzorgd hotel met vriendelijk personeel

comfort, verzorging en behulpzaamheid personeel
Omdat we nogal vroeg aankwamen in het Sana Berlin Hotel (rond 10u s'ochtends) was onze kamer nog niet in orde. We kregen daarom de keuze om ofwel onze bagage in de luggageroom achter te laten totdat onze kamer vrij kwam ofwel kosteloos te upgraden naar een appartementkamer (met keuken en zithoek) waar we direct in konden. Wij hebben enthousiast voor de 2e optie gekozen en dit is ons enorm goed bevallen! Ook het achterlaten van de bagage op de laatste dag omdat we pas laat Berlijn verlieten was geen enkel probleem. Een pluim voor deze geweldige service en hulp!
Van V. (Echt)paren Netherlands, 13 augustus 2012
Trendy hotel maar weinig sfeer

Schoon, nieuw, ligging trendy
Mooi en nieuw hotel met een ideale ligging naast het centrum. Alles is wel met de voet te doen. Enigste nadeel vind ik dat je moet betaling voor wifi (16,- per dag) en hadden de kamers absoluut geen sfeer.
Hotel kenmerken tip: Houdt rekening dat je het hotel 16 per dag rekent voor wifi gebruik en 18 euro per dag voor parkeren.
Esther B. (Echt)paren Netherlands, 8 april 2012
Mooi hotel met goed kamers

Dichtbij de metro, schoon, goede faciliteiten
het hotel ziet er mooi, schoon en verzorgd uit. de kamers zijn ruim en het effect van de glazen wand tussen slaapkamer en badkamer is ruimtelijk. je hoort totaal geen geluid van andere mensen of van buiten. erg prettig. het ontbijtbuffet was uitgebreid, goed verzorgd en werd steeds aangevuld. ik vond het zelf erg warm in de kamer en het bed was hard, maar dat wende snel. verder vond ik het niet prettig dat het licht in de douche niet uit kon, zeker in combinatie met die glazen wand. het personeel is erg vriendelijk. al met al zeker een aanrader dit hotel, alleen al omdat het zo lekker dichtbij de metro (lijn 3) ligt en heel dichtbij de kurfurstendam!!!
Restaurant tip: Chai Yo is een superleuk Thais restaurantje. Wel ff reizen met de metro Zie ook allerlei handige tips op de site van Trip Advisor.
Sin T. Gezinnen met oudere kinderen Hong Kong, 29 juli 2015
We had a great time

staff friendliness, room is very clean and comfortable, price is reasonable
Claudia J. Individuele reizigers United States of America, 26 juli 2015
Beautiful hotel, great location!

Location, very modern, great value for your money
I stayed at the Sana Hotel before. Beautiful hotel, very modern, very friendly staff. Great location. Right off K'damm, 5 minutes walk to the Kadewe. I absolutely don't like the bathrooms, too dark and behind a glass wall! No privacy!
Salimu A. (Echt)paren Netherlands, 23 juli 2015
Perfect spot for shopping

Location, room, location.
department stores are walking distance. High street is walking distance, good food in the area. Room is comfortable.
Anne T. Gezinnen met jonge kinderen Norway, 13 juli 2015
Great base for a family holiday in Berlin

Location, cleanliness and space in appartment
9,7
Dr F. (Echt)paren Turkey, 8 juli 2015
Good location near shopping area of Ku'damm.

Near subway, near shopping area, modern decoration
Very comfortable bed and good isolation despite main street location. Walling distance to central places and touristic sightseeing buses
Rapporteer deze beoordeling

Sana Berlin Hotel BerlijnSana Berlin Hotel Berlijn - Hotel exterieurSana Berlin Hotel Berlijn - ZwembadSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - FitnessruimteSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - Bar/LoungeSana Berlin Hotel Berlijn - BuffetSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - LobbySana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - Hotel exterieurSana Berlin Hotel Berlijn - FitnessruimteSana Berlin Hotel Berlijn - VergaderruimteSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - Bar/LoungeSana Berlin Hotel Berlijn - SpaSana Berlin Hotel Berlijn - EntreeSana Berlin Hotel Berlijn - LobbySana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - VergaderruimteSana Berlin Hotel Berlijn - Bar/LoungeSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - Bar/LoungeSana Berlin Hotel Berlijn - VergaderruimteSana Berlin Hotel Berlijn - Bar/LoungeSana Berlin Hotel Berlijn - LobbySana Berlin Hotel Berlijn - Hotel exterieurSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - SpaSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - LobbySana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - Balkon/TerrasSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - Bar/LoungeSana Berlin Hotel Berlijn - BadkamerSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - LobbySana Berlin Hotel Berlijn - LobbySana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - BalzaalSana Berlin Hotel Berlijn - Balkon/TerrasSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - Badkamer

Beoordelingen door klanten - Sana Berlin Hotel, Berlijn

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A04