Sana Berlin Hotel

Nuernberger Street 33/34, Wilmersdorf, Berlijn, Duitsland 10777 (Bekijk op kaart)

Sana Berlin Hotel Berlijn - Gastenkamer Sana Berlin Hotel Berlijn - Hotel interieur Sana Berlin Hotel Berlijn - Hotel interieur Sana Berlin Hotel Berlijn - Gastenkamer Sana Berlin Hotel Berlijn - Hotel interieur Sana Berlin Hotel Berlijn - Hotel interieur Sana Berlin Hotel Berlijn - Badkamer Sana Berlin Hotel Berlijn - Hotel interieur Sana Berlin Hotel Berlijn - Hotel exterieur Sana Berlin Hotel Berlijn - Zwembad Sana Berlin Hotel Berlijn - Gastenkamer Sana Berlin Hotel Berlijn - Fitnessruimte Sana Berlin Hotel Berlijn - Restaurant Sana Berlin Hotel Berlijn - Gastenkamer Sana Berlin Hotel Berlijn - Restaurant Sana Berlin Hotel Berlijn - Restaurant
Sana Berlin Hotel Berlijn - Bar/Lounge Sana Berlin Hotel Berlijn - Buffet Sana Berlin Hotel Berlijn - Gastenkamer Sana Berlin Hotel Berlijn - Lobby Sana Berlin Hotel Berlijn - Gastenkamer Sana Berlin Hotel Berlijn - Hotel exterieur Sana Berlin Hotel Berlijn - Fitnessruimte Sana Berlin Hotel Berlijn - Vergaderruimte Sana Berlin Hotel Berlijn - Restaurant Sana Berlin Hotel Berlijn - Bar/Lounge Sana Berlin Hotel Berlijn - Spa Sana Berlin Hotel Berlijn - Entree
Gebied: Wilmersdorf Aantal kamers: 208

Geweldig

8,5

6 beoordelingen in het Nederlands

8,4
9,0
7,9
Rob W. (Echt)paren Netherlands, 12 oktober 2015
Perfect hotel met prima service

Ontbijt in het weekend tot 14:00 uur!
Perfect
Rene W. (Echt)paren Netherlands, 29 juni 2015
Modern en comfortabel

Ruime kamer, mooi interieur, erg vriendelijk personeel
Perfect verblijf gehad in het SANA hotel tijdens CSD Berlin. We hadden een 2 kamer apartement geboekt. Mooie ruime en schone kamer met een prachtige badkamer. Er was zelfs een wasmachine, oven en magenetron aanwezig.
Saskia B. (Echt)paren Belgium, 1 februari 2015
Aangenaam hotel

comfort, gelegenheid tot zwemmen en sauna
Mark S. (Echt)paren Netherlands, 29 november 2013
Zeer goed verzorgd hotel met vriendelijk personeel

comfort, verzorging en behulpzaamheid personeel
Omdat we nogal vroeg aankwamen in het Sana Berlin Hotel (rond 10u s'ochtends) was onze kamer nog niet in orde. We kregen daarom de keuze om ofwel onze bagage in de luggageroom achter te laten totdat onze kamer vrij kwam ofwel kosteloos te upgraden naar een appartementkamer (met keuken en zithoek) waar we direct in konden. Wij hebben enthousiast voor de 2e optie gekozen en dit is ons enorm goed bevallen! Ook het achterlaten van de bagage op de laatste dag omdat we pas laat Berlijn verlieten was geen enkel probleem. Een pluim voor deze geweldige service en hulp!
Van V. (Echt)paren Netherlands, 13 augustus 2012
Trendy hotel maar weinig sfeer

Schoon, nieuw, ligging trendy
Mooi en nieuw hotel met een ideale ligging naast het centrum. Alles is wel met de voet te doen. Enigste nadeel vind ik dat je moet betaling voor wifi (16,- per dag) en hadden de kamers absoluut geen sfeer.
Hotel kenmerken tip: Houdt rekening dat je het hotel 16 per dag rekent voor wifi gebruik en 18 euro per dag voor parkeren.
Esther B. (Echt)paren Netherlands, 8 april 2012
Mooi hotel met goed kamers

Dichtbij de metro, schoon, goede faciliteiten
het hotel ziet er mooi, schoon en verzorgd uit. de kamers zijn ruim en het effect van de glazen wand tussen slaapkamer en badkamer is ruimtelijk. je hoort totaal geen geluid van andere mensen of van buiten. erg prettig. het ontbijtbuffet was uitgebreid, goed verzorgd en werd steeds aangevuld. ik vond het zelf erg warm in de kamer en het bed was hard, maar dat wende snel. verder vond ik het niet prettig dat het licht in de douche niet uit kon, zeker in combinatie met die glazen wand. het personeel is erg vriendelijk. al met al zeker een aanrader dit hotel, alleen al omdat het zo lekker dichtbij de metro (lijn 3) ligt en heel dichtbij de kurfurstendam!!!
Restaurant tip: Chai Yo is een superleuk Thais restaurantje. Wel ff reizen met de metro Zie ook allerlei handige tips op de site van Trip Advisor.
Emily B. (Echt)paren United Kingdom, 17 december 2015
berlin

Comfort, staff performance and easy accessibility
9,7
The stay in the hotel was very comfortable with a good sized room for two people, with a comfy bed. The staff were all very polite and spoke very good English. Overall a great stay in Berlin and would stay in this hotel again!
Adrian R. (Echt)paren United Kingdom, 4 november 2015
november holiday

the amazing bed, sauna and gym facilities, central locatiomn
9,7
Very relaxing
Gordon R. (Echt)paren United Kingdom, 28 oktober 2015
Great location

Quiet, location, service
Perfect in every way. Polite helpful, knowledgeable staff and great location with underground system on doorstep.
Danielle R. (Echt)paren United Kingdom, 18 oktober 2015
Very modern, clean hotel

Room design, breakfast, staff
Very good stay, only negative is that although very close to 2 ubahn stations it takes 3 changes to get to the historical centre.
1 - 6 van 6 beoordelingen

Sana Berlin Hotel BerlijnSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - Hotel interieurSana Berlin Hotel Berlijn - Hotel interieurSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - Hotel interieurSana Berlin Hotel Berlijn - Hotel interieurSana Berlin Hotel Berlijn - BadkamerSana Berlin Hotel Berlijn - Hotel interieurSana Berlin Hotel Berlijn - Hotel exterieurSana Berlin Hotel Berlijn - ZwembadSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - FitnessruimteSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - Bar/LoungeSana Berlin Hotel Berlijn - BuffetSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - LobbySana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - Hotel exterieurSana Berlin Hotel Berlijn - FitnessruimteSana Berlin Hotel Berlijn - VergaderruimteSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - Bar/LoungeSana Berlin Hotel Berlijn - SpaSana Berlin Hotel Berlijn - EntreeSana Berlin Hotel Berlijn - LobbySana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - VergaderruimteSana Berlin Hotel Berlijn - Bar/LoungeSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - Bar/LoungeSana Berlin Hotel Berlijn - VergaderruimteSana Berlin Hotel Berlijn - Bar/LoungeSana Berlin Hotel Berlijn - LobbySana Berlin Hotel Berlijn - Hotel exterieurSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - SpaSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - LobbySana Berlin Hotel Berlijn - Bar/LoungeSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - Balkon/TerrasSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - Bar/LoungeSana Berlin Hotel Berlijn - BadkamerSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - LobbySana Berlin Hotel Berlijn - LobbySana Berlin Hotel Berlijn - RestaurantSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - BalzaalSana Berlin Hotel Berlijn - Balkon/TerrasSana Berlin Hotel Berlijn - GastenkamerSana Berlin Hotel Berlijn - Badkamer

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A03