Sanouva Hotel

175-177 Ly Tu Trong st, Ben Thanh Ward, District 1, District 1 - Ben Thanh Market, Ho Chi Minh Stad, Vietnam (Bekijk kaart)

Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel interieur Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel interieur Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel interieur Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer
Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Restaurant Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Restaurant Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Restaurant Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Vergaderruimte Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Fitnessruimte Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer
Gebied: District 1 - Ben Thanh Market Aantal kamers: 53

uit 2060 beoordelingen

8,9
7,9
8,6
7,2
Alle beoordelingen (2060)
Kirsten V. (Echt)paren Netherlands, 14 september 2014
Goedkoop hotel op goede locatie

Goede locatie, prijs is goed, redelijke service
Redelijk verblijft gehad in het hotel. We kozen voor het hotel ivm goede prijs en ligging. Service is matig en kamer is gehorig. Zelfs op 6e etage hoorden we de mensen op de straat goed. De kamer was klein maar had wel alle benodigdheden.
Peter K. (Echt)paren Netherlands, 8 september 2014
Prima verblijf

Nette kamers, goede locatie, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding
Als doorreizigers hadden we een overnachting geboekt in Ho Chi Minh. Sanouva beviel zo goed dat we er een deel van onze tassen hebben achtergelaten (kosteloos) en deze hebben we later weer opgepikt. Perfect dus. Vriendelijk personeel, het ontbijtzaaltje zat al wel snel vol.
Henk M. Zakelijke reizigers Netherlands, 28 mei 2012
Kleine kamers

Bij de receptie waren 2 Amerikaanse vrouwen die beweerden dat er bepaalde dingen verdwenen waren na het schoon maken van de kamer
Tjoe L. Zakelijke reizigers Netherlands, 5 april 2012
Leuk hotel met en service met een glimlach

goede ligging, betaalbaar en enthousiaste vriendelijke service
Ik zocht een goed maar eenvoudig centraal gelegen hotel dat ook rustige bezoekers had omdat ik voor zaken naar Ho Chi Minh City moest. Met het Sanouva had ik dat allemaal waarbij vooral de zeer enthousiaste service (receptie) mij opviel en ik op mijn soms zeer speciefieke vragen (boekenwinkels gespecialiseerd in een bepaald genre, specifieke kunstwinkels) die ze niet direct konden beantwoorden keurig bij mijn terugkeer in het hotel een brief op mijn kamer vond met alle uitgeprinte informatie: klasse voor zo'n eenvoudig hotel!
Gerda D. (Echt)paren Belgium, 25 december 2010
Aangenaam hotel en prima service

heritidge hotel, prima onderhouden, goede service, receptie sprak voldoende engels
Aangenaam verblijf. Goede centrale en vrij rustigeliging. Een hotel met standing, perfekt opgeleid personeel, vriendelijk, discreet en klantgericht. Uitgebreid ontbijt maar wel duur. Verwijzijng naar cafe de la poste - samenwerking - is een goede, kwaliteitsvolle samenwerking.
Jan W. Zakelijke reizigers Netherlands, 13 december 2010
Prima hotel

Schoon en super service
voor de zo veelste keer weer in het sanouve hotel verbleven. slechts een korte nacht gemaakt. hotel was weer in spic en span conditie. inchecken was snel geregeld. volgende morgen weer vroeg vertrokken. op speciaal verzoek werd er om 5:30 in de morgen een ontbijtje voor me geregeld, een dubbele boterham jam en verse koffie. personeel is altijd erg behulpzaam.
Ed H. (Echt)paren Netherlands, 13 december 2010
Leuk hotel met goede service.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Leuk hotel met een goede service op een redelijk rustige locatie en nabij de markt gelegen. Geen geluidsoverlast. Kamers zijn goed verzorgd, bedden zijn goed, ontbijtruimte wat klein. Het ontbijt is prima.Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Sightseeing/attracties tip: Goede uitvalsbasis voor diverse bezienswaardigheden. Saigon is wat je kan verwachten van een grote stad in Azie, druk, chaotisch en onoverzichtelijk.
Johannes V. (Echt)paren Netherlands, 1 augustus 2010
goede prijs kwaliteid verhouding

zeer behulpzaam personeel
Goede prijs kwaliteit verhouding. wasserij zeer goed alles schoon en netjes gestreken en op hangers afgeleverd. personeel is erg geïnteresseerd in het welzijn van de hotelgast. security is zeer behulpzaam met het bestellen van een taxi en bij het vinden van interessant locaties in de stad Engels kan wat beter.
Jan W. Zakelijke reizigers Netherlands, 21 juli 2010
Prima hotel

Locatie en schoon
voor de zoveelste keer in het sanouve hotel verbleven. prima geschikt voor als je een nachtje in ho chi minh city over moet blijven. dicht bij vele shops en de benh thanh market. tevens vele restaurants in de omgeving. staff is erg behulpzaam en werkt effectief. ontbijt is eenvoudig maar goed. hotel properheid is altijd prima in order, erg schoon!
Maarten D. Groepen Netherlands, 3 juli 2010
Ho chi minh

Ligging, vriendelijk en behulpzaam personeel
Wij verbleven hier in de eerste week van juli. Het hotel is niet bijzonder maar gewoon goed voor een 3* hotel. Kamers zijn groot en schoon en er is gratis gebruik van internet. Verder ligt dit hotel midden in het toeristische gebied, zodat alles te voet bereikbaar is. We hebben in het hotel ook een excursie naar de cu chi tunnels geboekt en dit was naar volle tevredenheid. Als u dit ook wil doen raad ik u aan om met de saigon river express te gaan. Wij hadden een privetoer terwijl wij daar niet eens om gevraagd hadden. Dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen:)
Sightseeing/attracties tip: Saigon river express

Sanouva Hotel Ho Chi Minh StadSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel interieurSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel interieurSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel interieurSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - RestaurantSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - RestaurantSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - RestaurantSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - VergaderruimteSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - FitnessruimteSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - BadkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - BuffetSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - RestaurantSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel exterieurSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Vergaderruimte

AS-AGWEB-3B08