Sanouva Hotel

175-177 Ly Tu Trong st, Ben Thanh Ward, District 1, District 1 - Ben Thanh Market, Ho Chi Minh Stad, Vietnam (Bekijk kaart)

Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel interieur Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel interieur Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel interieur Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer
Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Restaurant Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Restaurant Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Restaurant Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Vergaderruimte Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Fitnessruimte Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer
Gebied: District 1 - Ben Thanh Market Aantal kamers: 53

uit 2037 beoordelingen

8,9
7,9
8,6
Alle beoordelingen (2037)
Henk M. Zakelijke reizigers Netherlands, 28 mei 2012
Kleine kamers

Bij de receptie waren 2 Amerikaanse vrouwen die beweerden dat er bepaalde dingen verdwenen waren na het schoon maken van de kamer
Tjoe L. Zakelijke reizigers Netherlands, 5 april 2012
Leuk hotel met en service met een glimlach

goede ligging, betaalbaar en enthousiaste vriendelijke service
Ik zocht een goed maar eenvoudig centraal gelegen hotel dat ook rustige bezoekers had omdat ik voor zaken naar Ho Chi Minh City moest. Met het Sanouva had ik dat allemaal waarbij vooral de zeer enthousiaste service (receptie) mij opviel en ik op mijn soms zeer speciefieke vragen (boekenwinkels gespecialiseerd in een bepaald genre, specifieke kunstwinkels) die ze niet direct konden beantwoorden keurig bij mijn terugkeer in het hotel een brief op mijn kamer vond met alle uitgeprinte informatie: klasse voor zo'n eenvoudig hotel!
Gerda D. (Echt)paren Belgium, 25 december 2010
Aangenaam hotel en prima service

heritidge hotel, prima onderhouden, goede service, receptie sprak voldoende engels
Aangenaam verblijf. Goede centrale en vrij rustigeliging. Een hotel met standing, perfekt opgeleid personeel, vriendelijk, discreet en klantgericht. Uitgebreid ontbijt maar wel duur. Verwijzijng naar cafe de la poste - samenwerking - is een goede, kwaliteitsvolle samenwerking.
Jan W. Zakelijke reizigers Netherlands, 13 december 2010
Prima hotel

Schoon en super service
voor de zo veelste keer weer in het sanouve hotel verbleven. slechts een korte nacht gemaakt. hotel was weer in spic en span conditie. inchecken was snel geregeld. volgende morgen weer vroeg vertrokken. op speciaal verzoek werd er om 5:30 in de morgen een ontbijtje voor me geregeld, een dubbele boterham jam en verse koffie. personeel is altijd erg behulpzaam.
Ed H. (Echt)paren Netherlands, 13 december 2010
Leuk hotel met goede service.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Leuk hotel met een goede service op een redelijk rustige locatie en nabij de markt gelegen. Geen geluidsoverlast. Kamers zijn goed verzorgd, bedden zijn goed, ontbijtruimte wat klein. Het ontbijt is prima.Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Sightseeing/attracties tip: Goede uitvalsbasis voor diverse bezienswaardigheden. Saigon is wat je kan verwachten van een grote stad in Azie, druk, chaotisch en onoverzichtelijk.
Johannes V. (Echt)paren Netherlands, 1 augustus 2010
goede prijs kwaliteid verhouding

zeer behulpzaam personeel
Goede prijs kwaliteit verhouding. wasserij zeer goed alles schoon en netjes gestreken en op hangers afgeleverd. personeel is erg geïnteresseerd in het welzijn van de hotelgast. security is zeer behulpzaam met het bestellen van een taxi en bij het vinden van interessant locaties in de stad Engels kan wat beter.
Jan W. Zakelijke reizigers Netherlands, 21 juli 2010
Prima hotel

Locatie en schoon
voor de zoveelste keer in het sanouve hotel verbleven. prima geschikt voor als je een nachtje in ho chi minh city over moet blijven. dicht bij vele shops en de benh thanh market. tevens vele restaurants in de omgeving. staff is erg behulpzaam en werkt effectief. ontbijt is eenvoudig maar goed. hotel properheid is altijd prima in order, erg schoon!
Maarten D. Groepen Netherlands, 3 juli 2010
Ho chi minh

Ligging, vriendelijk en behulpzaam personeel
Wij verbleven hier in de eerste week van juli. Het hotel is niet bijzonder maar gewoon goed voor een 3* hotel. Kamers zijn groot en schoon en er is gratis gebruik van internet. Verder ligt dit hotel midden in het toeristische gebied, zodat alles te voet bereikbaar is. We hebben in het hotel ook een excursie naar de cu chi tunnels geboekt en dit was naar volle tevredenheid. Als u dit ook wil doen raad ik u aan om met de saigon river express te gaan. Wij hadden een privetoer terwijl wij daar niet eens om gevraagd hadden. Dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen:)
Sightseeing/attracties tip: Saigon river express
Bas S. (Echt)paren Netherlands, 3 mei 2010
2 de bezoek Sanouva hotel

ligging, prijs/kwaliteit verhouding, receptie
Na ons eerste bezoek, werden wij ook nu niet teleurgesteld. Het hotel voldeed nog in alle opzichten aan onze verwachtingen. Behulpzame portiers die je echt je eigen koffer niet laten dragen, ander receptieperoneel, die even vriendelijk en behulpzaam bleek te zijn. De kamer, nu op de 9de verdieping bleek anders ingedeeld, maar even schoon en comfortabel. Alleen het ontbijtbufet, blijft behelpen, maar als je vroeg bent is een tafeltje geen probleem. Alles is aanwezig, maar zou iets uitgebreider kunnen. Ligging is niet veranderd, wat betekend dat alles nog steeds op loopafstand is. Voor restaurants rechts af de deur uit en 4 straat aan je linker hand, prima eten in diverse resaurants waar veel Vietnamezen ook zitten, tot laat.
Tip: Restaurants in de buurt, rechts de deur uit, 4de straat links.
Bas S. (Echt)paren Netherlands, 28 april 2010
Sanouva Hotel 1ste bezoek

Zeer centrale ligging,modern, schoon,zeer behulpzame receptie
Sanouva |Hotel, centraal gelegen. Modern hotel, met goede prijskwaliteit verhouding. Recptiepersoneel zeer behulpzaam, wilde je graag helpen met taxi's, excursies, kaartjes, stadplattegrond en sprak zeer redelijk Engels. Kamer aan achterkant gelegen, moders schoon en zeer goede badkamer. Naast het hotel was een restaurant gelegen die begrafenisgasten ontvangt en hiervandaan vertrekken ook rouwstoeten, kompleet met New Oreans orkest, dit kan al om 05.30 beginnen.
Tip: Ideale ligging, vanuit het hotel is alles te belopen.

Sanouva Hotel Ho Chi Minh StadSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel interieurSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel interieurSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel interieurSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - RestaurantSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - RestaurantSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - RestaurantSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - VergaderruimteSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - FitnessruimteSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - BadkamerSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - BuffetSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - RestaurantSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel exterieurSanouva Hotel Ho Chi Minh Stad - Vergaderruimte