Sanouva Saigon Hotel

177 Ly Tu Trong st, Ben Thanh Ward, District 1, District 1 Ben Thanh Market, Ho Chi Minh Stad, Vietnam (Bekijk op kaart)

Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Badkamer Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Restaurant Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Restaurant Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Restaurant
Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel exterieur Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Fitnessruimte Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Vergaderruimte Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Lobby Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Lobby Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Lobby Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Restaurant Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Gastenkamer Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Restaurant Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Restaurant Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Omgeving Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Omgeving
Gebied: District 1 Ben Thanh Market Aantal kamers: 53

Paul J. (Echt)paren Netherlands, 20 augustus 2015

Locatie. Prijs. Kwaliteit service
Ok
Tjoe L. Zakelijke reizigers Netherlands, 29 maart 2015
eenvoudig hotel voor deeenvoudige zakenreiziger

ligging: vlak bij Ben Than, rustig en gemoedelijk, ook de andere hotelgasten zijn rustig
twee jaar geleden ook geweest: een eenvoudig hotel goed voor rustige toeristen (gezinnen) en zakenreizigers die even genoeg hebben van de luxe vijf sterrenhotels en dan even in een niet pretentieus eenvoudig hotel willen zitten. Voor de zakenreiziger heeft het dan al het nodige: een redelijk snelle internetverbinding, een kluisje in de kamer waar essentiële of waardevolle dingen opgeborgen kunnen worden als men de stad in gaat voor zaken en een rustige, stille kamer en een comfortabel bed en wc/douche
Monique V. (Echt)paren Belgium, 13 januari 2015
goede keuze !

perfecte ligging, district 1, loopafstand van de market
goede prijs kwaliteitsverhouding, goede ligging, goede kamers, comfortabel, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel
Kirsten V. (Echt)paren Netherlands, 14 september 2014
Goedkoop hotel op goede locatie

Goede locatie, prijs is goed, redelijke service
Redelijk verblijft gehad in het hotel. We kozen voor het hotel ivm goede prijs en ligging. Service is matig en kamer is gehorig. Zelfs op 6e etage hoorden we de mensen op de straat goed. De kamer was klein maar had wel alle benodigdheden.
Peter K. (Echt)paren Netherlands, 8 september 2014
Prima verblijf

Nette kamers, goede locatie, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding
Als doorreizigers hadden we een overnachting geboekt in Ho Chi Minh. Sanouva beviel zo goed dat we er een deel van onze tassen hebben achtergelaten (kosteloos) en deze hebben we later weer opgepikt. Perfect dus. Vriendelijk personeel, het ontbijtzaaltje zat al wel snel vol.
Henk M. Zakelijke reizigers Netherlands, 28 mei 2012
Kleine kamers

Bij de receptie waren 2 Amerikaanse vrouwen die beweerden dat er bepaalde dingen verdwenen waren na het schoon maken van de kamer
Tjoe L. Zakelijke reizigers Netherlands, 5 april 2012
Leuk hotel met en service met een glimlach

goede ligging, betaalbaar en enthousiaste vriendelijke service
Ik zocht een goed maar eenvoudig centraal gelegen hotel dat ook rustige bezoekers had omdat ik voor zaken naar Ho Chi Minh City moest. Met het Sanouva had ik dat allemaal waarbij vooral de zeer enthousiaste service (receptie) mij opviel en ik op mijn soms zeer speciefieke vragen (boekenwinkels gespecialiseerd in een bepaald genre, specifieke kunstwinkels) die ze niet direct konden beantwoorden keurig bij mijn terugkeer in het hotel een brief op mijn kamer vond met alle uitgeprinte informatie: klasse voor zo'n eenvoudig hotel!
Gerda D. (Echt)paren Belgium, 25 december 2010
Aangenaam hotel en prima service

heritidge hotel, prima onderhouden, goede service, receptie sprak voldoende engels
Aangenaam verblijf. Goede centrale en vrij rustigeliging. Een hotel met standing, perfekt opgeleid personeel, vriendelijk, discreet en klantgericht. Uitgebreid ontbijt maar wel duur. Verwijzijng naar cafe de la poste - samenwerking - is een goede, kwaliteitsvolle samenwerking.
Jan W. Zakelijke reizigers Netherlands, 13 december 2010
Prima hotel

Schoon en super service
voor de zo veelste keer weer in het sanouve hotel verbleven. slechts een korte nacht gemaakt. hotel was weer in spic en span conditie. inchecken was snel geregeld. volgende morgen weer vroeg vertrokken. op speciaal verzoek werd er om 5:30 in de morgen een ontbijtje voor me geregeld, een dubbele boterham jam en verse koffie. personeel is altijd erg behulpzaam.
Ed H. (Echt)paren Netherlands, 13 december 2010
Leuk hotel met goede service.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Leuk hotel met een goede service op een redelijk rustige locatie en nabij de markt gelegen. Geen geluidsoverlast. Kamers zijn goed verzorgd, bedden zijn goed, ontbijtruimte wat klein. Het ontbijt is prima.Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Sightseeing/attracties tip: Goede uitvalsbasis voor diverse bezienswaardigheden. Saigon is wat je kan verwachten van een grote stad in Azie, druk, chaotisch en onoverzichtelijk.
Rapporteer deze beoordeling

Sanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh StadSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - BadkamerSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - RestaurantSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - RestaurantSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - RestaurantSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Hotel exterieurSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - FitnessruimteSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - VergaderruimteSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - LobbySanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - LobbySanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - LobbySanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - RestaurantSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - GastenkamerSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - RestaurantSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - RestaurantSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - OmgevingSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - OmgevingSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - OmgevingSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - OmgevingSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - OmgevingSanouva Saigon Hotel Ho Chi Minh Stad - Omgeving

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.