Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen

25 Trengganu Street (near to Temple/Smith Street), Chinatown / Tiong Bahru, Singapore 058476 (Bekijk kaart)

Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Gastenkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Gastenkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Gastenkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Gastenkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Gastenkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Gastenkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Gastenkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Gastenkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Gastenkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Gastenkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Gastenkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Gastenkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Gastenkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Gastenkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Gastenkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Badkamer
Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Badkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Badkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Badkamer Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel exterieur Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel exterieur Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Entree Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Entree Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel interieur Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel interieur Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel interieur Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel interieur Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel interieur
Gebied: Chinatown / Tiong Bahru Aantal kamers: 80

7,2

6,9
6,8
7,4
7,1
6,0
Lisa B. (Echt)paren Belgium, 9 augustus 2014
erg mooi hotel dat goed gelegen is, wel slecht bed

locatie, erg mooi, proper
bed was ongelooflijk slecht! ik voelde de hele tijd de veren in mijn lichaam drukken. daarnaast werden we s ochtends steeds wakker door de mensen die de eetkraampjes aan het klaarzetten waren. de locatie is dus super maar zorgt voor overlast.
Stephanie D. (Echt)paren Netherlands, 2 augustus 2014
Prima hotel om te overnachten

Ligging hartje chinatown, service,
6,3
we zijn 1 nacht in dit hotel verbleven. Kwamen laat aan en gingen vroeg weg. De reistijd naar het vliegveld bedraagt 30min. We gingen naar een skybar. Van deze bar hadden ze nog nooit gehoord en konden bij navraag vertellen dat we met openbaar vervoer naar marine bay moesten. wij kozen de taxi. Het was de verkeerde plek. Toen we weer terug gingen naar het hotel. Bleek dat we ook wel hadden kunnen lopen. Ze proberen je wel goed te helpen en zijn heel vriendelijk. De wifi in het hotel is slecht. Zorg dat je van te voren goed opzoekt waar je naartoe wil in de omgeving. Kamer was klein. we waren op een vrijdagavond en het was erg luidruchtig. Het leek of de markt op onze kamer was en dat is zonder te overdrijven. Het hotel voldeed aan onze verwachtingen.
Cynthia T. (Echt)paren Netherlands, 12 juni 2013
Prima hotel. Metro in de buurt. China Town

Metro in de buurt, Prima Service. Uitstekend om puur te overnachten.
Hotel is gelegen in het centrum van China Town. Metrostation China Town is op 300 meter. Het hotel is echt om te overnachten. Prima kamers met prima internet. Verder niet veel bijzonder. Wanneer je niet te veel eisen stelt aan het ontbijt is daar ook niks mis. Wij hebben er genoten en heerlijk geslapen. Helaas hebben de kamers geen ramen.
Paulus M. Individuele reizigers Netherlands, 23 januari 2013
Adembenemend grote lobby adembenemend kleine kamer

Locatie, lobby, snelle wifi
De locatie van dit hotel is grandioos: midden in Chinatown met foodstreet pal voor de deur. Wat wil je nog meer? Nou, een lekkere ruime kamer. Helaas, die krijg je hier niet. Niet dat dit hotel slecht is in de zin dat het geen niveau heeft of bemand zou zijn door horkerig personeel, integendeel. Het punt is dat de kamers véél te klein zijn. En geen ramen hebben! Tja, dan kun je er een fraai ogende badkamer in aanbrengen, luxe materialen gebruiken en gratis goede wifi aanbieden, maar hoeveel heb je daarvan nodig om een kamer maatje telefooncel zonder ramen aangenaam te maken. Precies, dat lukt niet. Als je nauwelijks plaats hebt voor je bagage, je gevoel voor dag en nacht volledig kwijt raakt en je ontbijt in het eveneens piepkleine hotelcafé in de spits staand moet nuttigen, dan wil je alleen maar weg. Jammer. De ambiance van dit voormalige theatergebouw is magistraal, maar wekt helaas een verwachting die bij lange na niet wordt ingelost.
Henricus H. (Echt)paren Netherlands, 9 januari 2013
prima hotel, zeer apart en traditioneel

goede sfeer, prima ligging, gezellige buurt, midden in Singapore
Verassende sfeer, een beetje gedateerd maar alles in sfeervol traditioneel rode Chinese setting. Ontbijt sober maar prijs kwalikeit goed. Kamers op de tweede verdieping wat klien en mijn bed was ietsje te kort. Gewoon een heerlijk kort verblijf gehad op een geweldige lokatie.
Uitgaansleven tip: direct bij de metro, midden in het hartje Chinatown.
Mieke D. (Echt)paren Belgium, 22 juli 2012
hotel in oud Chinees theater

perfecte ligging om heel Singapore te bezoeken
Zeer goed ligging. Wij hebben heel Singapore te voet bezocht. Gemakkelijk te bereiken met de metro. Onze kamer was wel aan de kleine kant. Het ontbijt vonden we voor die prijs niet echt goed. Je moest in een bar ontbijten, die veel te klein was, waardoor er veel mensen gewoon moesten blijven rechtstaan. Na het ontbijt, werd deze plaats dan een café. Het presoneel was vriendelijk en behulpzaam.
Ng S. Gezinnen met jonge kinderen Malaysia, 16 september 2014
Dining Convinient,Good Location,For travellers

Dining,Location,Souviners shopping
GREAT
Rene J. Zakelijke reizigers Australia, 14 september 2014
pleasant stay

location value for money quite
David M. Individuele reizigers Spain, 14 september 2014
review

location
Tiny room.without a window. Staff at the reception not very welcoming.
Hao N. Individuele reizigers Vietnam, 13 september 2014
Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen

location, service, room standard

Santa Grand Hotel Lai Chun Yuen SingaporeSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - GastenkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - GastenkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - GastenkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - GastenkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - GastenkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - GastenkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - GastenkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - GastenkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - GastenkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - GastenkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - GastenkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - GastenkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - GastenkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - GastenkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - GastenkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - BadkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - BadkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - BadkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - BadkamerSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel exterieurSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel exterieurSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - EntreeSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - EntreeSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel interieurSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel interieurSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel interieurSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel interieurSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel interieurSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel interieurSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel interieurSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel interieurSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Hotel interieurSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Balkon/TerrasSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Bar/LoungeSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Bar/LoungeSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Bar/LoungeSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Bar/LoungeSanta Grand Hotel Lai Chun Yuen Singapore - Bar/Lounge

AS-AGWEB-3B01