arrow-up-icon Verdien punten binnen uw premiepunten programma!
Terug naar hotelinformatie

• Ontbijt/maaltijden 6,1

6 Dirk H.
24 februari 2014
goed hotel
centraal gelegen, nette kamer, goed ontbijt

7,3 Anthony B.
19 januari 2014
Dichtbij de luchthaven
zwembad , prijs/kwaliteit & ligging
kort verblijf. Manilla is niet de moeite. zwembad bied mooi zich op de skyline van de stad

7 Benito B.
12 januari 2014
Geen warm water om te douchen.
Wifi,teras op het dak en zwembad en een bar.
Goed. Want we gaan `smorgens weg en `savonds weer terug.

3 Maria P.
10 januari 2014
Zeer Slecht.
Vriendelijk personeel
Mooie foto's op de site en klink aantrekkelijk maar viel heel erg tegen. De kamer was groot genoeg voor een klein 2 persoonsbed, behoorlijk stinkt en douche was kapot. Klacht ingediend dus we kregen iets grotere kamer met een raam en iets betere douche. Als je niet erg vindt om je avond maaltijd 's morgens te eten dan 't ontbijt is wel redelijk. De muziek in de eetzaal is zo hard alsof je in de bar of discotheek bevindt. De laatste week van ons vakantie hebben we dus in een ander hotel doorgebracht.

4,3 Vincent R.
28 maart 2013
Goede prijs-kwaliteit, dichtbij luchthaven
Zwembad op dak, dichtbij luchthaven, prijs

7 Stefanus S.
25 februari 2013
Hotel met gunstige prijs-kwaliteit verhouding
Prijs-kwaliteit, faciliteiten
dit hotel is van binnen redelijk netjes maar is toch meer voor de budget reiziger. de faciliteiten en het personeel zijn in orde, maar de ligging kent voor het gevoel een zeer chaotische en misschien onveilige buurt. voor een paar nachten is het prima, maar hou je van luxe en gemak of voel je je gauw onveilig dan kun je beter iets anders boeken. het ontbijt is wel goed met warme en koude gerechten en ongelimiteerd opscheppen.

8 Hendrik B.
19 december 2012
leuk hotel
restaurant en zwembad
Deze keer was het hotel erg leuk, had in ieder geval een kamer met raam het personeel was ook behulpzaam, en, omdat de eerste kamer naar rook reuk, kreeg ik zonder probleem een andere kamer.

7,7 Katherine J.
Filipijnen
01 december 2012
Prettig Hotel met vriendelijk personeel
Netjes, verzorgd. Makkelijk om bij MOA, Makati etc te komen.
Wij hebben 7 dagen in dit hotel overnacht. Het personeel is vriendelijk, het hotel is verder netjes en verzorgd. De prijs-kwaliteit verhouding is prima.

8 andreas B.
19 augustus 2012
Goed hotel
Dicht bij het vliegveld
goed hotel,dicht bij het vliegveld,op een druk punt in pasay, winkelcentrum om de hoek. ga alleen niet naar de kapper die onder het hotel zit.... slechte ervaringen mee

8,7 Martine H.
04 april 2012
Super friendly hotel personel & small rooms
Rooftop restaurant
We've stayed just for one knight as a transfer to the airport. It is really just 15 min drive so therefor à perfect location. Staff was very helpfull. The rooms are small but clean.