Silka Seaview Hotel

268 Shanghai Street, Yaumatei, (Yau Ma Tei MTR Station - Exit C), Kowloon, Yau Ma Tei gebied, Hong Kong

6 beoordelingen in het Nederlands

7,4
8,4
7,1
7,6
7,1
6,3
Daniel B. Zakelijke reizigers Netherlands, 25 maart 2015
Net hotel, zeer acceptabel voor een HK hotel

schone redelijke kamer, netter badkamer, goed maar klein bed (normaal in HK)
ik ben er met plezier geweest, zonder problemen.
Yvonne V. (Echt)paren Netherlands, 3 februari 2011
Goede locatie, schoon en geweldige douche

locatie
prima hotel op een prima plek, een straat achter nathan road. kamers zijn zoals zoveel in azie klein, maar prima te doen met z'n tweeen. de douche vond ik geweldig! ook klein, maar de geweldige waterdruk en grote douchekop maakten het heerlijk wakker worden. prima service, dus niets te klagen.
Rob T. Zakelijke reizigers Netherlands, 21 oktober 2010
Geweldig centrum hotel

op loopafstand de mooiste HongKong plekjes
Het verblijf op de 12e etage was erg leuk, een mooie kamer voorzien van alle reizigersgemakken. Een dubbele lift per etage werkt erg prettig en je hoeft nooit op een lift lang te wachten. De frontdesk en hotelmanagers waren erg vriendelijk en behulpzaam.
Frederik V. Gezinnen met jonge kinderen Belgium, 4 augustus 2010
Zeer goed hotel

goeie ligging
De kamers in dit hotel zijn wel heel erg klein. Net groot genoeg voor 3 bedden en een kleine kast. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in de kamer. De ligging van het hotel is zeer goed, naast een leuke avondmarkt, op een paar 100 meter van een metrohalte. Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk, alleen de check-out verliep een beetje traag. Voor ons is dit een aanrader.
Hung K. Individuele reizigers Netherlands, 26 juni 2010
aanbiedingen en kortingen

locatie
Goed en prima locatie. Goedkoop
Johannes H. (Echt)paren Netherlands, 8 oktober 2009
Dorsett Seaview Hotel, Hongkong

Het hotel is pas gerenoveerd en de kamers zijn erg schoon en economisch ingedeeld, het is goed centraal gelegen en het openbaar vervoer is dichtbij (metro of bus)
Het is een hotel om terug te komen ik zou het dan ook altijd aan mijn vrienden of familie aanraden, de kamers zijn klein maar modern en economisch ingedeeld, het is erg centraal gelegen en de nachtmarkt is naast het hotel, als ik nog een keer in HongKong terug kom dan zal ik zeker weer dit hotel nemen om te overnachten
Sightseeing/attracties tip: vanuit het vliegveld is het een stukje lopen naar het busstation en daar bus A21 nemen kost 33HK$ van de busstop is het ongeveer 3 minuten lopen in de bus is aangeven de naam van het hotel om uit te stappen. De nachtmarkt is naast het hotel en de metrostations zijn dichtbij, het is aan te raden een kaart te kopen en deze op te laden dan hoef je niet steeds een kaartje te kopen, deze kaart kost 50HK$ en is heel gemakkelijk in gebruik, in de meeste winkels en restaurants kun je deze kaart ook gebruiken, ik heb hem alleen maar voor de bus en metro gebruikt
Lin W. Individuele reizigers Singapore, 29 mei 2016
HK trip
3,7
Location was good as it was walking distance to Yau Ma Tei MTR. I didn't get the cheapest price since the prices on agoda kept fluctuating. Felt that it could be cheaper. Hotel wasn't very clean, got many insects bites around my body. Apparently it's not mosquitoes bites and most probably from the bed. Hotel did provide a handy phone with wifi which was quite useful for hotspot to our own phone. Other than that hotel does not have any other facilities like gym or pool. Staff wasn't very friendly as expected. Overall, it was good for a 3-star hotel.
Edgardo A. Gezinnen met jonge kinderen Philippines, 26 mei 2016
Generally good
4,3
Near the shopping area
Chi W. (Echt)paren China, 26 mei 2016
Hygiene
3,7
Blanket , pillow and towel not white enough
Grace L. (Echt)paren United States of America, 25 mei 2016
Satisfied
5,3
We liked it because - maybe not the best but has all we wanted.
1 - 6 van 6 beoordelingen
Silka Seaview Hotel Hong KongSilka Seaview Hotel Hong Kong - ReceptieSilka Seaview Hotel Hong Kong - ReceptieSilka Seaview Hotel Hong Kong - LobbySilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurantSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurantSilka Seaview Hotel Hong Kong - Business Center Silka Seaview Hotel Hong Kong - GastenkamerSilka Seaview Hotel Hong Kong - GastenkamerSilka Seaview Hotel Hong Kong - GastenkamerSilka Seaview Hotel Hong Kong - GastenkamerSilka Seaview Hotel Hong Kong - BadkamerSilka Seaview Hotel Hong Kong - GastenkamerSilka Seaview Hotel Hong Kong - GastenkamerSilka Seaview Hotel Hong Kong - Nabij attractieSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurantSilka Seaview Hotel Hong Kong - GastenkamerSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurantSilka Seaview Hotel Hong Kong - ReceptieSilka Seaview Hotel Hong Kong - GastenkamerSilka Seaview Hotel Hong Kong - GastenkamerSilka Seaview Hotel Hong Kong - BadkamerSilka Seaview Hotel Hong Kong - GastenkamerSilka Seaview Hotel Hong Kong - GastenkamerSilka Seaview Hotel Hong Kong - Hotel exterieurSilka Seaview Hotel Hong Kong - LobbySilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurantSilka Seaview Hotel Hong Kong - RestaurantSilka Seaview Hotel Hong Kong - Nabij attractieSilka Seaview Hotel Hong Kong - EntreeSilka Seaview Hotel Hong Kong - GastenkamerSilka Seaview Hotel Hong Kong - GastenkamerSilka Seaview Hotel Hong Kong - Nabij openbaar vervoerSilka Seaview Hotel Hong Kong - Nabij openbaar vervoerSilka Seaview Hotel Hong Kong - FaciliteitenSilka Seaview Hotel Hong Kong - Nabij openbaar vervoerSilka Seaview Hotel Hong Kong - Nabij openbaar vervoer

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3B06