Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach

542/1 Patak Road, Karon, Phuket, Thailand 83100 (Bekijk op kaart)

Voorheen : Sugar Palm Resort - Karon Beach
Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotel interieur Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotel exterieur Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Lobby Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gastenkamer Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gastenkamer Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gastenkamer Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gastenkamer Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gastenkamer Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gastenkamer Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gastenkamer Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gastenkamer Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gastenkamer Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gastenkamer Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gastenkamer Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gastenkamer Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gastenkamer
Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gastenkamer Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gastenkamer Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurant Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurant Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurant Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurant Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Zwembad Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Speeltuin Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Speeltuin Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Faciliteiten Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Faciliteiten Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Fitnessruimte
Gebied: Karon Aantal kamers: 146

8,6
8,8
8,5
8,4
7,5
Helen W. (Echt)paren Netherlands, 20 maart 2010
Goed hotel

Mooie kamers, dichtbij het strand en winkels. Wifi-aansluiting op kamer.
We zijn tevreden over dit hotel; mooie kamer met prima badkamer. Prettig om wifi op de kamer te hebben. Jammer dat je niet bij het zwembad kunt zitten door het ontbreken van parasols. Ontbijt simpel maar wel redelijk. Prima ligging, vlakbij het strand en winkels.
Peter B. (Echt)paren Netherlands, 26 februari 2010
Goed Hotel

Goede en schone kamers Ruime badkamer en groot ligbad Goede service, personeel vriendelijk
Ons verblijf in het hotel was goed. We hebben eigenlijk geen nadelen kunnen vinden wel een een tekortkoming namenlijk dat er geen parasols bij het zwembad waren. Je was binnen 5 minuten bij het strand en de winkels. In 1 woord goed.
Hotel kenmerken tip: Goed hotel met alle faciliteiten aanwezig
Jolanda S. Groepen Netherlands, 16 mei 2009
Modern, mooi hotel

Modern hotel, welkomstdrankje, gratis onbeperkt internet, groot mooi zwembad
Het hotel is volgens mij vrij nieuw, het ziet er erg goed uit. Het zwembad is ontzettend groot! Wij hadden de goedkoopste kamer, en uitzicht hadden we niet, maar de kamer was wel erg mooi. Aparte douche en ligbad, iedere dag kwamen ze schoonmaken en we mochten dvd's lenen, die je op de kamer kon bekijken. De inchecktijd is duidelijk 14.00 uur, wij mochten er echt niet eerder in.
Ai L. Gezinnen met oudere kinderen Singapore, 3 september 2015
perfect for our mini break

location, staff and free mini bar
booked through agoda without hassle. hotel though is small and pool not impressive as stated but the location, free mini bar including coke, beer and snicker bar made them more than a 3 star hotel. would definitely stay here again in a heart beat. forget the big names this to me is the best.
Rapporteer deze beoordeling
Jenny L. Gezinnen met oudere kinderen United States of America, 24 augustus 2015
Great value

price, decor, comfortable room
9,7
unexpected suprise for the money. We stayed out late so couldn't verify dining experience.
Adam P. Gezinnen met jonge kinderen United Kingdom, 11 augustus 2015
Great hotel, perfect location close to everything.

Excellent value for money. Great Location. Pool was lovely.
9,7
Throuougly enjoyable - would return.
Punitha M. Groepen Malaysia, 3 augustus 2015
A Great Stay

Pool, Beach & Location
9,7
My friends and I stayed in Sugar Marina Art for 3 night and regretted for not staying here longer. We enjoyed every single thing in this hotel.We loved the pool and used it very well. The pool and room were so clean. Will recommend this hotel for everyone. A great stay and will be back again.
Daniel W. Individuele reizigers Sweden, 30 juli 2015
Good location, clean hotel

Friendly staff, clean, good breakfast
Giang T. Individuele reizigers Vietnam, 29 juli 2015
Beautiful hotel with wonderful swimming pool

Long swimming pool. Nice view. Comfortable bed.
Jerome S. (Echt)paren South Africa, 26 juli 2015
Underrated.

Location, Staff, Facilities.
Excellent, close proximity to the beach and all the Karon beach nightlife.
Rapporteer deze beoordeling

Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach PhuketSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotel interieurSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotel exterieurSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - LobbySugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GastenkamerSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GastenkamerSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GastenkamerSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GastenkamerSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GastenkamerSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GastenkamerSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GastenkamerSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GastenkamerSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GastenkamerSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GastenkamerSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GastenkamerSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GastenkamerSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GastenkamerSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GastenkamerSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GastenkamerSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurantSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurantSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurantSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurantSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - ZwembadSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - SpeeltuinSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - SpeeltuinSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FaciliteitenSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FaciliteitenSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FitnessruimteSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FaciliteitenSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FaciliteitenSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotel exterieurSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotel interieurSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotel interieurSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotel interieurSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotel interieurSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Hotel interieur

Beoordelingen door klanten - Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach, Phuket

AS-AGWEB-3A06