Sugar Palm Grand Hillside Hotel

1 Coktanote soi 3, Kata Road, Muang, Kata, Phuket, Thailand 83100 (Bekijk kaart)

Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieur Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieur Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieur Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Zwembad Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Zwembad Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieur Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieur Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieur Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieur Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieur Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Eten en drinken Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Gastenkamer Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Gastenkamer Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Gastenkamer Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Gastenkamer Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Gastenkamer
Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Gastenkamer Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Gastenkamer Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Gastenkamer Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Gastenkamer Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Gastenkamer Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Gastenkamer Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Gastenkamer Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Gastenkamer Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Gastenkamer Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Lobby Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Lobby Sugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Restaurant
Ligging: Kata Aantal kamers: 106

8,2

8,6
8,5
8,1
Jan S. (Echt)paren Netherlands, 17 juli 2013
Bijna perfect

Zeer goede service,goede kamers,perfect ontbijt,niet bij het wilde nachtleven
Fijne service, professioneel, altijd bereid te helpen, goede massage in het hotel, goede prijs/kwaliteit, heerlijke badkamer
Thomas V. (Echt)paren Netherlands, 24 mei 2013
Goed hotel op een goede locatie.

Locatie, zwembad, ontbijt
Goed hotel met uitzicht op zee! Ik zou de volgende keer ook weer dit hotel nemen.
Jamie S. (Echt)paren Netherlands, 31 oktober 2012
Top Hotel, perfecte lokatie

op 10 minuten lopen naar kata beach
wat een super mooi hotel is dit, heerlijk rustig gelegen in de bergen wel heel erg stijl als je in 1 van de bovenste kamers zit, neem een kamer met een zwembad is echt heerlijk. 1 min puntje is het ontbijt, hebben we maar 1 keer gedaan van de 7 dagen, is niet erg veel keuze, maar de kamer is genoeg voor 2 personen ruim ligbad grote douche en je hebt een apple pc op je tv geïnstalleerd dus je kan gewoon internetten op je tv.
Sightseeing/attracties tip: phi phi islands, ga naar de sunset dat is een kleine half uur rijden met de motor die je kan huren in het hotel, ook zeker met de motor naar patong beach gaan!
Rens S. (Echt)paren Netherlands, 22 augustus 2012
zeer tevreden

mooi, ruim, lux
We hadden de grand jacuzi, door een fout waren die niet meer beschikbaar en kregen we een upgrade naar een direct pool acces kamer wat goed beviel. Hierbij kan je vanuit je balkon direct het zwembad in springen. + kata beach en restaurants op een paar minuten lopen + mooi ingericht, schoon, groot bad, goede airco + naast wifi staat er een minimac met muis/toetsenbord in de kamer + mooi zwembad - weinig te beleven in kata al met al een van de betere hotels die we hebben meegemaakt in Thailand!
Uitgaansleven tip: qua uitgaan weinig te beleven in Kata. voor wie wat meer actie wilt is patong een betere optie
Ronald S. (Echt)paren Netherlands, 13 februari 2012
Lekker uit de drukte en heerlijke luxe kamers

Vanuit het drukke Kata Beach slecht 10 minuten naar oase van rust
Een prachtig resort op loopafstand van het heerlijke strand van Kata Beach Gelegen tegen een heuvel dus wel een klein klimmetje Voordat je in de heerlijke luxe kamers komt wel een fikse wandeling afgewisseld door 2 liften als je net als wij helemaal bovenin zit Dus niet vergeten dan de koffers bij vertrek op te laten halen
Hotel kenmerken tip: Als je niet teveel wilt lopn/klimmen vraag dan een kamer op de lagere verdiepingen
Luc H. Groepen Belgium, 11 augustus 2011
Leuk

Rustige ligging
Op heuvel en dicht bij de zee en gezellige restaurantjes. Prachtige zwembaden en gratis sauna en fitness. Vriendelijk personeel. Ontbijt erg duur!
Tip: Brommer huren en het eiland verkennen en zeker een bootuitstapje doen!
Arno M. Individuele reizigers Netherlands, 2 juli 2011
Het is net een tropische iPod ervaring :)

relaxed, luxe, comfort, ligging, rustig
Ik zou hier maar een paar dagen verblijven, maar heb m'n verblijf nog een paar keer verlengt. Heerlijk rustgevend hotel met optie op je prive zwembad als je mazzel hebt. Je deelt het vaak met 1 of 2 andere kamers, maar die zijn soms niet bezet. Personeel is vriendelijk, hotel heeft een relaxte sfeer, netjes, stylish en comfortabel. Je hebt zelfs een mooi breedbeeldscherm met een miniMac. Zijn meegaand bij evt. wensen die je hebt. Puntjes van kritiek: - De vloer lijkt op de foto's wel marmer, dit is echter meer beton. Geeft wel een soort beach house effect. Maar komt toch wat kill over. - Ontbijt / restaurant staat er wel, maar wordt volgens mij niet gebruikt. Hotel ernaast is ok voor een klein hapje en drankje, maar is kwalitatief niet 't beste. - De ligging is super, alleen wel op een heuvel, waardoor je best een pittig stukje omhoog hebt. Dus wellicht minder comfortabel voor de meer oudere of gehandicapte persoon. Ik heb heel wat mensen zien zweten in de lift :)
Restaurant tip: Pak een restaurant ergens onderaan de heuvel. Gezelliger en betere kwaliteit.
Maurice C. Groepen Netherlands, 18 februari 2011
Erg Mooi!

Mooie ruime kamers, modern en schoon
dit hotel is ons zeer goed bevallen. de kamers zijn mooi en modern ingericht en erg ruim, het balkon is ook ruim en de badkamer is voorzien van regendouche en keurig schoon sanitair. verder een grote flatscreen tv op de kamer, een apart buro en een grote koelkast. in ons geval hadden we extra geluk dat we een upgrade kregen naar een kamer met een jacuzzi op ons balkon. de receptie is ook erg mooi en de medewerkers zijn echt leuk en goed in hun werk. ontbijtruimte is semi open en sfeervol, kwaliteit van het ontbijt is prima. kortom, niks aan te merken op dit fijne hotel
Anita V. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 22 juli 2010
Mooie kamers

It's just wat people from europa look for. It looks good, a nice pool, good bed.
Het is een fijn hotel met luxe voorzieningen. Ruime moderne kamers. Echt waar voor je geld. Nadeel we moesten telkens die heuvel op en af lopen, zwaar hoor. Als je slecht ter been bent kun je hier niets doen.
Restaurant tip: Lunchen bij de buurman van moms tree. Aan de zee, top !!!
Jan K. (Echt)paren Netherlands, 1 februari 2010
Goed Hotel

Iets aparts voor een betaalbare prijs!
Mijn vrouw en ik waren rond uit tevreden met de keuze van dit hotel en kunnen het warm aanbevelen! Waar voor je geld en ruime kamers.Heel individueel aan gelegt met verschillende kamers opties,zoals zwembad toegang van uit kamer,whirlpool,zeezicht.Door dat hotel traps gewijs is aangelecht heeft iedereen een andere blik winkel over het geheel,Geweldig!
Restaurant tip: Orchidee

Sugar Palm Grand Hillside Hotel PhuketSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieurSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieurSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieurSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - ZwembadSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - ZwembadSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieurSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieurSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieurSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieurSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Hotel exterieurSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Eten en drinkenSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - LobbySugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - LobbySugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - RestaurantSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - RestaurantSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - SpaSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - SpaSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - SpaSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - FitnessruimteSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - LobbySugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - OmgevingSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - RestaurantSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - SpaSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - FitnessruimteSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - LobbySugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - ZwembadSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - SpaSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - GastenkamerSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - TuinSugar Palm Grand Hillside Hotel Phuket - Gastenkamer

AS-AGWEB-3A04