Suly Resort & Spa

7,8
7,2
7,9
Kim V. (Echt)paren Netherlands, 10 september 2015
Het is een top hotel aardig personeel

Mooie ligging vriendelijk personeel prijs kwaliteit super
Mij verblijf was super het is een helemooie omgeving en personeel erg hulpvaardig.
Cornelia V. (Echt)paren Netherlands, 10 augustus 2015
Geweldige plaats

Personeel, service, ontbijt, luxe
Het was een heerlijk verblijf!
Sabine D. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 14 januari 2015
wat verouderd, maar prachtig hotel in een mooie

zwembad uitzicht
Heerlijk
Edward H. Individuele reizigers Netherlands, 4 oktober 2014
Prettig verblijf

Bediening is zeer vriendelijk, mooi opgezet, prima kamer
Zeer prettig.
Frederiek F. Individuele reizigers Netherlands, 28 september 2014
heerlijk

mooie rustige omgeving, superpersoneel en mooi sociaal project voor de kinderen
9,7
Heerlijk hotel, erg vriendelijk personeel. Geweldig project voor de studenten die er opleiding krijgen die hun ouders niet kunnen betalen.
Laura W. Individuele reizigers Netherlands, 21 augustus 2014
Suly augustus 2014

Personeel deed erg hun best, waren erg behulpzaam en er echt op uit om je een fijne tijd te geven. Suly Resort is verder ruim opgezet, ligt mooi tussen de rijstvelden.
6,3
Prima verblijf gehad. Hotel is aan te raden, minpunten; Personeel doet erg hun best maar je merkt dat ze jong en onervaren zijn, zitten constant op je lip (wat wel eens vervelend kan zijn), overigens met de beste bedoelingen. We hebben 2 prachtige tours geboekt; fietstocht en boottocht naar de Gilis maar hierin ging van alles mis en werden we 2x een uur te laat opgehaald.
Wies V. (Echt)paren Netherlands, 20 augustus 2014
Prima

Ontbijt, zwembad, mooie omgeving
I. J. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 6 augustus 2014
Prima hotel aan de rand van ubud

Rust, vriendelijkheid en service
Pascal T. (Echt)paren Netherlands, 24 augustus 2013
prima hotel in Ubud

ruime kamer, heerlijk zwembad, vriendelijk personeel
prima verblijf. Ubud gekozen als verblijf om van daaruit dagtrips te doen. Stad Ubud viel tegen door de enorme drukte en zeer slechte wegen/stoepen.
I.M.A. K. (Echt)paren Netherlands, 5 april 2013
redelijk verblijf

zwembad,rustig en laundry service
6,3
Het verblijf was redelijk, de kamers waren niet zoals afgebeeld op Agoda. De kamer was verder wel goed maar er was geen wifi zoals aangegeven. Ik heb hier niet een groot probleem van gemaakt omdat we maar 3 dagen bleven.Het ontbijt was erg wisselend.de eerste keer was er buffet maar dat leek meer van de dag ervoor.Daarna 2x keuze uit twee menus's.Mt het beleid daar ben ik het minste eens maar goed.het hotel bied kansarmen kinderen een kans dat vind ik goed.Echter mogen deze kinderen slechts 2x per jaar naar huis.de rest van de tijd moeten ze op de compound van het hotel blijven.naar mijn mening doe je dat niet met kinderen en niet in een cultuur waarbij familie centraal staat. Zwembad was goed maar helaas geen parasol. Alleen de gedachte dat ik arme kinderen help met mijn verblijf zal de reden zijn om terug te gaan.
1 - 10 van 17 beoordelingen
Suly Resort & Spa BaliSuly Resort & Spa Bali - ZwembadSuly Resort & Spa Bali - Bar/LoungeSuly Resort & Spa Bali - Recreatie-faciliteitenSuly Resort & Spa Bali - ReceptieSuly Resort & Spa Bali - ZwembadSuly Resort & Spa Bali - FaciliteitenSuly Resort & Spa Bali - FaciliteitenSuly Resort & Spa Bali - OmgevingSuly Resort & Spa Bali - ZwembadSuly Resort & Spa Bali - LobbySuly Resort & Spa Bali - ZwembadSuly Resort & Spa Bali - LobbySuly Resort & Spa Bali - FaciliteitenSuly Resort & Spa Bali - OmgevingSuly Resort & Spa Bali - Recreatie-faciliteitenSuly Resort & Spa Bali - Recreatie-faciliteitenSuly Resort & Spa Bali - Recreatie-faciliteitenSuly Resort & Spa Bali - Hotel exterieurSuly Resort & Spa Bali - Hotel interieurSuly Resort & Spa Bali - OmgevingSuly Resort & Spa Bali - RestaurantSuly Resort & Spa Bali - OmgevingSuly Resort & Spa Bali - OmgevingSuly Resort & Spa Bali - Recreatie-faciliteiten

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A02