Suly Resort & Spa

Jalan Cok Rai Pudak Br. Yangloni, Peliatan, Ubud, Bali, Indonesië 80571 (Bekijk kaart)

Suly Resort & Spa Bali - Gastenkamer Suly Resort & Spa Bali - Gastenkamer Suly Resort & Spa Bali - Gastenkamer Suly Resort & Spa Bali - Receptie Suly Resort & Spa Bali - Zwembad Suly Resort & Spa Bali - Receptie Suly Resort & Spa Bali - Tuin Suly Resort & Spa Bali - Tuin Suly Resort & Spa Bali - Gastenkamer Suly Resort & Spa Bali - Zwembad Suly Resort & Spa Bali - Badkamer Suly Resort & Spa Bali - Badkamer Suly Resort & Spa Bali - Badkamer Suly Resort & Spa Bali - Hotel exterieur Suly Resort & Spa Bali - Tuin Suly Resort & Spa Bali - Hotel exterieur
Suly Resort & Spa Bali - Hotel exterieur Suly Resort & Spa Bali - Hotel exterieur Suly Resort & Spa Bali - Hotel exterieur Suly Resort & Spa Bali - Zwembad Suly Resort & Spa Bali - Tuin Suly Resort & Spa Bali - Hotel interieur Suly Resort & Spa Bali - Badkamer Suly Resort & Spa Bali - Gastenkamer Suly Resort & Spa Bali - Tuin Suly Resort & Spa Bali - Hotel exterieur Suly Resort & Spa Bali - Recreatie-faciliteiten Suly Resort & Spa Bali - Hotel interieur
Gebied: Ubud Aantal kamers: 67

7,4

7,8
6,8
8,0
Frederiek F. Individuele reizigers Netherlands, 28 september 2014
heerlijk

mooie rustige omgeving, superpersoneel en mooi sociaal project voor de kinderen
9,7
Heerlijk hotel, erg vriendelijk personeel. Geweldig project voor de studenten die er opleiding krijgen die hun ouders niet kunnen betalen.
Laura W. Individuele reizigers Netherlands, 21 augustus 2014
Suly augustus 2014

Personeel deed erg hun best, waren erg behulpzaam en er echt op uit om je een fijne tijd te geven. Suly Resort is verder ruim opgezet, ligt mooi tussen de rijstvelden.
6,3
Prima verblijf gehad. Hotel is aan te raden, minpunten; Personeel doet erg hun best maar je merkt dat ze jong en onervaren zijn, zitten constant op je lip (wat wel eens vervelend kan zijn), overigens met de beste bedoelingen. We hebben 2 prachtige tours geboekt; fietstocht en boottocht naar de Gilis maar hierin ging van alles mis en werden we 2x een uur te laat opgehaald.
Wies V. (Echt)paren Netherlands, 20 augustus 2014
Prima

Ontbijt, zwembad, mooie omgeving
I. J. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 6 augustus 2014
Prima hotel aan de rand van ubud

Rust, vriendelijkheid en service
Pascal T. (Echt)paren Netherlands, 24 augustus 2013
prima hotel in Ubud

ruime kamer, heerlijk zwembad, vriendelijk personeel
prima verblijf. Ubud gekozen als verblijf om van daaruit dagtrips te doen. Stad Ubud viel tegen door de enorme drukte en zeer slechte wegen/stoepen.
I.M.A. K. (Echt)paren Netherlands, 5 april 2013
redelijk verblijf

zwembad,rustig en laundry service
6,3
Het verblijf was redelijk, de kamers waren niet zoals afgebeeld op Agoda. De kamer was verder wel goed maar er was geen wifi zoals aangegeven. Ik heb hier niet een groot probleem van gemaakt omdat we maar 3 dagen bleven.Het ontbijt was erg wisselend.de eerste keer was er buffet maar dat leek meer van de dag ervoor.Daarna 2x keuze uit twee menus's.Mt het beleid daar ben ik het minste eens maar goed.het hotel bied kansarmen kinderen een kans dat vind ik goed.Echter mogen deze kinderen slechts 2x per jaar naar huis.de rest van de tijd moeten ze op de compound van het hotel blijven.naar mijn mening doe je dat niet met kinderen en niet in een cultuur waarbij familie centraal staat. Zwembad was goed maar helaas geen parasol. Alleen de gedachte dat ik arme kinderen help met mijn verblijf zal de reden zijn om terug te gaan.
Manon O. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 24 augustus 2012
Leuk opgezet hotel in indonesische stijl

Dichtbij centrum en sigtseeings
Leuk hotel. Een zwembad was in gebruik, ander zwembad had algen maar dit waren ze aan het oplossen. Ontbijt was redelijk. Veel vliegen buiten, waarschijnlijk door de rijstvelden. Wij zaten in het nieuwbouw gedeelte en de kamer was schoon en ruim. Jammergenoeg zat er een raam boven de deur en daardoor scheen het felle licht van de gang (tip de aan/uit knop zit bij de trap). Er zijn gratis pendeldiensten naar het centrum ubud.
Sightseeing/attracties tip: Vanuit hier is de Tirta Empul, Tirta Kawi, tangalagan rijstvelden en olifantentempel goed te bereiken met een scooter!
Ron C. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 9 augustus 2012
Leuk hotel voor een paar nachten

Opzet van het hotel is leuk, kansarme jongeren krijgen een kans om te studeren en te werken in het hotel.
6,3
Leuk verblijf voor een paar nachten. Kamers zijn wat gedateerd, maar voor zoals bij ons 2 nachten goed. Leuk en groot zwembad en heel aardig personeel.Hotel is leuke uitvalbasis om wat excursies te doen. Alle excursies(raften, mountainbiken, olifantentocht etc. ligt in de nabije omgeving van Ubud.
Johannes M. (Echt)paren Netherlands, 3 augustus 2012
Gedateerd hotel, vriendelijk personeel.

Goede service
4,7
Het hotel word gerund door heel jong personeel, jongelui die in opleiding zijn. Zijn wel erg vriendelijk. Het oudere gedeelte van het hotel is erg gedateerd, kamer was erg donker en muf. In de badkamer hing een constante lucht! De vloer word waarschijnlijk wel geveegd maar niet gedweild. Na beklag te hebben gedaan kregen we een andere kamer in het nieuwe gebouw. Die was keurig, fris en licht. Het enige minpuntje was de lekkende kraan van de wastafel in de badkamer. De kraan zat los op de wastafel en niet goed aangesloten op de waterleiding. Ze weten het wel maar doen er niets aan, jammer. Het ontbijt in de buitenlucht zou heel prettig zijn geweest als er niet zoveel vliegen op je tafel, bord en eten zaten! Heel vervelend.
Emmy V. Individuele reizigers Netherlands, 22 juli 2012
mooie lokatie, rustig, biologisch eten

minimarktje en dansvoorstelling op zaterdag, leuke sfeer, jongeren worden hier opgeleid om in hotel wereld te werken
mooie rustige omgeving, yoga lessen in de ochtend, 2 zwembaden, zeer relaxte sfeer. shuttle busje naar centrum 3x per dag. Handig om eigen scooter te huren.
Hotel kenmerken tip: hotel heeft eten tuin waarin groente wordt verbouwd

Suly Resort & Spa BaliSuly Resort & Spa Bali - GastenkamerSuly Resort & Spa Bali - GastenkamerSuly Resort & Spa Bali - GastenkamerSuly Resort & Spa Bali - ReceptieSuly Resort & Spa Bali - ZwembadSuly Resort & Spa Bali - ReceptieSuly Resort & Spa Bali - TuinSuly Resort & Spa Bali - TuinSuly Resort & Spa Bali - GastenkamerSuly Resort & Spa Bali - ZwembadSuly Resort & Spa Bali - BadkamerSuly Resort & Spa Bali - BadkamerSuly Resort & Spa Bali - BadkamerSuly Resort & Spa Bali - Hotel exterieurSuly Resort & Spa Bali - TuinSuly Resort & Spa Bali - Hotel exterieurSuly Resort & Spa Bali - Hotel exterieurSuly Resort & Spa Bali - Hotel exterieurSuly Resort & Spa Bali - Hotel exterieurSuly Resort & Spa Bali - ZwembadSuly Resort & Spa Bali - TuinSuly Resort & Spa Bali - Hotel interieurSuly Resort & Spa Bali - BadkamerSuly Resort & Spa Bali - GastenkamerSuly Resort & Spa Bali - TuinSuly Resort & Spa Bali - Hotel exterieurSuly Resort & Spa Bali - Recreatie-faciliteitenSuly Resort & Spa Bali - Hotel interieurSuly Resort & Spa Bali - GastenkamerSuly Resort & Spa Bali - Hotel exterieurSuly Resort & Spa Bali - ReceptieSuly Resort & Spa Bali - GastenkamerSuly Resort & Spa Bali - TuinSuly Resort & Spa Bali - GastenkamerSuly Resort & Spa Bali - GastenkamerSuly Resort & Spa Bali - GastenkamerSuly Resort & Spa Bali - TuinSuly Resort & Spa Bali - GastenkamerSuly Resort & Spa Bali - Omgeving

AS-AGWEB-3B03