Swan Inn

Jl. Monkey Forest, Ubud, Bali, Indonesië 80571 (Bekijk op kaart)

Swan Inn Bali - Tuin Swan Inn Bali - Balkon/Terras Swan Inn Bali - Gastenkamer Swan Inn Bali - Badkamer Swan Inn Bali - Faciliteiten Swan Inn Bali - Eten en drinken Swan Inn Bali - Gastenkamer Swan Inn Bali - Hotel exterieur Swan Inn Bali - Gastenkamer Swan Inn Bali - Hotel interieur Swan Inn Bali - Balkon/Terras Swan Inn Bali - Badkamer Swan Inn Bali - Gastenkamer Swan Inn Bali - Gastenkamer Swan Inn Bali - Entree Swan Inn Bali - Balkon/Terras
Swan Inn Bali - Badkamer Swan Inn Bali - Gastenkamer Swan Inn Bali - Tuin Swan Inn Bali - Balkon/Terras Swan Inn Bali - Balkon/Terras Swan Inn Bali - Hotel interieur Swan Inn Bali - Gastenkamer Swan Inn Bali - Hotel interieur Swan Inn Bali - Gastenkamer Swan Inn Bali - Tuin
Gebied: Ubud Aantal kamers: 9

6,9
6,8
Noortje N. (Echt)paren Netherlands, 27 september 2014
Prijs/kwaliteit verhouding erg goed

Vriendelijk personeel, centraal gelegen, gezellige intieme sfeer
We hebben hier twee nachten geslapen en waren tevreden over dit verblijf. Dit was ons goedkoopste guesthouse, en we mogen echt niet klagen. De medewerkers waren super vriendelijk en behulpzaam met tips wat we in de omgeving konden doen.
Lisette S. (Echt)paren Netherlands, 31 juli 2013
Sfeervol,vriendelijk personeel,niet zo hygiënisch

Leuke kamer met kleine veranda, vriendelijk en behulpzaam personeel, super goede ligging
Swan Inn is een sfeervol hotel (een complex met verschillende huisjes) en je kan er even lekker bijkomen vd drukte in Ubud. Het personeel us ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Verder hadden we een scooter gehuurd en de was laten doen; perfect geregeld! Ze hebben zelfs mijn ansichtkaarten gepost, omdat ik daar geen tijd meer voor had voor vertrek. Het ontbijt was erg lekker, alleen weinig (1 keuze per ontbijt). De hygiëne liet echter te wensen over...de badkamer was in geen tijden schoongemaakt, de handdoeken waren bij aanvang al smerig en het beddengoed rook ook niet ontzettend fris. En de kamers (wij hadden een standard room) zijn ongelofelijk gehorig, erg jammer als je luidruchtige buren hebt... Maar overall een prima verblijf! Met écht mijn complimenten voor het personeel, zij willen er oprecht voor zorgen dat je een aangenaam verblijf hebt daar.
Paul C. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 28 juli 2013
Een prima hotel met goede prijs/ kwaliteit.

Grote kamers, niet duur, vriendelijke behulpzaam personeel.
Een prima hotel in een mooie omgeving. Mooie tuin met uitzicht op de rijstvelden.
Michel G. (Echt)paren Netherlands, 21 juli 2013
Swan Inn was overbooked door Agoda

Swan Inn heeft geregeld dat we bij de buren terecht konden met dezelfde faciliteiten.
Omdar Swan Inn overbooked was door Agoda heeft Swann geregeld dat wij bij de buren terecht konden met dezelfde faciliteiten. Dit was een mooi hotel met mooie kamers en vriendelijk personeel.
Eric V. Groepen Netherlands, 17 december 2012
leuk hotel grote kamers

dicht bij het centrum
kamers ruim, somige hebben een keuken. nadeel is wel dat je langs het rijstveld ligt wat wel mooi is en rustgevend. maar de kikkers die zijn er genoeg en kunnen veel lawaai maken
Felix B. Zakelijke reizigers Indonesia, 21 januari 2015
Good stay

Reasonable price, good service, basic room
Fong Y. Individuele reizigers Hong Kong, 9 januari 2015
Nice staying

Good location; reasonable price; nice staff
Good location; reasonable price; nice staff. But a bit noisy during our stay.
Carolyn S. Individuele reizigers Singapore, 31 december 2014
awful. u need to be careful with reviews.
3,3
i booked for 4 days but wanted to leave immediately on arrival. i tolerated for 2 days and escaped to another property rated 3 stars but was actually 3 stars. u need to be careful with how you give out stars!! i would like a refund for the 2 days i did not use.
Tiew E. Gezinnen met oudere kinderen Malaysia, 22 december 2014
CHEAP Hotel can't expect too much!!!

Quiet, peaceful and Isolated hotel where you cannot find it!
5,7
A quiet, peaceful and isolated place where you will not find it, i'm sure about it! Dangerous street without light to the hotel. Poor staff who promised an airport transfer but no reply after that. Poor hotel hygiene, rasher developed after a night over there! After all, it is a cheap, nicely built room and near to attraction place such as Monkey Forest and Market. Experience it yourself?
Sally S. Individuele reizigers United Kingdom, 16 december 2014
A little shabby but convenient

Location, WIFI, breakfast
Reasonably quiet, there is construction near some rooms but no heavy machinery. I'm an early riser so nothing that bothered me. Easy to walk to most places and nice to be off the Main Street so quiet at night. Good wifi. Breakfast light but sufficient AND brought to your terrace. Excellent value for money.

Swan Inn BaliSwan Inn Bali - TuinSwan Inn Bali - Balkon/TerrasSwan Inn Bali - GastenkamerSwan Inn Bali - BadkamerSwan Inn Bali - FaciliteitenSwan Inn Bali - Eten en drinkenSwan Inn Bali - GastenkamerSwan Inn Bali - Hotel exterieurSwan Inn Bali - GastenkamerSwan Inn Bali - Hotel interieurSwan Inn Bali - Balkon/TerrasSwan Inn Bali - BadkamerSwan Inn Bali - GastenkamerSwan Inn Bali - GastenkamerSwan Inn Bali - EntreeSwan Inn Bali - Balkon/TerrasSwan Inn Bali - BadkamerSwan Inn Bali - GastenkamerSwan Inn Bali - TuinSwan Inn Bali - Balkon/TerrasSwan Inn Bali - Balkon/TerrasSwan Inn Bali - Hotel interieurSwan Inn Bali - GastenkamerSwan Inn Bali - Hotel interieurSwan Inn Bali - GastenkamerSwan Inn Bali - Tuin