Taipa Square Hotel

Rua de Chaves, Taipa / Cotai, Macau (Bekijk op kaart)

Taipa Square Hotel Macau - Hotel exterieur Taipa Square Hotel Macau - Gastenkamer Taipa Square Hotel Macau - Gastenkamer Taipa Square Hotel Macau - Gastenkamer Taipa Square Hotel Macau - Badkamer Taipa Square Hotel Macau - Suite Taipa Square Hotel Macau - Gastenkamer Taipa Square Hotel Macau - Badkamer Taipa Square Hotel Macau - Gastenkamer Taipa Square Hotel Macau - Restaurant Taipa Square Hotel Macau - Lobby Taipa Square Hotel Macau - Business Center Taipa Square Hotel Macau - Bar/Lounge Taipa Square Hotel Macau - Zwembad Taipa Square Hotel Macau - Lobby Taipa Square Hotel Macau - Lobby
Taipa Square Hotel Macau - Restaurant Taipa Square Hotel Macau - Restaurant Taipa Square Hotel Macau - Bar/Lounge Taipa Square Hotel Macau - Hotel exterieur Taipa Square Hotel Macau - Hotel interieur Taipa Square Hotel Macau - Hotel interieur Taipa Square Hotel Macau - Restaurant Taipa Square Hotel Macau - Restaurant Taipa Square Hotel Macau - Restaurant Taipa Square Hotel Macau - Fitnessruimte Taipa Square Hotel Macau - Zwembad Taipa Square Hotel Macau - Gastenkamer
Gebied: Taipa / Cotai Aantal kamers: 406

7,1
7,1
6,9
7,2
6,4
Maurits V. (Echt)paren Netherlands, 12 juli 2012
Prima hotel met ruime kamers maar erg slecht bed

ruime kamer, vriendelijk personeel
6,3
Prima hotel met ruime kamers. Het enige nadeel vonden wij het slechte bed. Het matras is keihard en wij hadden het idee dat we op een houten plank lagen. Voor de prijs per nacht hadden we een beter bed verwacht.
Marc V. Individuele reizigers Belgium, 31 juli 2010
taipa square hotel

relatief dichtbij de venetian casino, ontbijt is verzorgd
Alles was in orde van het hotel. Desondanks dat vond ik het toch wel iets te duur voor een nachtje. Voordeel is wel dat er ook een casino in het hotel is en waarvoor je minimum bet veel lager is als in de grote casino's, dus als je gewoon voor plezier wil spelen zou ik dit casino aanraden.
Billy L. (Echt)paren South Africa, 24 juni 2015
Great location in Taipa

location bus stop right around the corner Clean room Free WiFi
It was great everything worked out there no complaints we asked for non smoking high floor and we got 18th floor 1811. The taxi drivers in Macau dont soeak English so before you go print out the Chinese name from the internet and show them when you checked in show thrm your room card
Boon K. Gezinnen met jonge kinderen Singapore, 20 juni 2015

Great location

Great location
Chun S. Zakelijke reizigers Hong Kong, 27 mei 2015
Normal. So so

not too expensive, good to have wifi at room
Lina L. Groepen Indonesia, 12 mei 2015
overall the performance of the hotel is quite good

clean, plenty of space, good reservation
good
Sharon L. (Echt)paren Malaysia, 29 april 2015
average

room space.free wifi.clean
Ling W. Groepen United Kingdom, 25 april 2015
Clean

Clean and Tidy
5,7
Good room condition with helpful services.
Albino F. Zakelijke reizigers Portugal, 17 april 2015
bad
bad

Taipa Square Hotel MacauTaipa Square Hotel Macau - Hotel exterieurTaipa Square Hotel Macau - GastenkamerTaipa Square Hotel Macau - GastenkamerTaipa Square Hotel Macau - GastenkamerTaipa Square Hotel Macau - BadkamerTaipa Square Hotel Macau - SuiteTaipa Square Hotel Macau - GastenkamerTaipa Square Hotel Macau - BadkamerTaipa Square Hotel Macau - GastenkamerTaipa Square Hotel Macau - RestaurantTaipa Square Hotel Macau - LobbyTaipa Square Hotel Macau - Business Center Taipa Square Hotel Macau - Bar/LoungeTaipa Square Hotel Macau - ZwembadTaipa Square Hotel Macau - LobbyTaipa Square Hotel Macau - LobbyTaipa Square Hotel Macau - RestaurantTaipa Square Hotel Macau - RestaurantTaipa Square Hotel Macau - Bar/LoungeTaipa Square Hotel Macau - Hotel exterieurTaipa Square Hotel Macau - Hotel interieurTaipa Square Hotel Macau - Hotel interieurTaipa Square Hotel Macau - RestaurantTaipa Square Hotel Macau - RestaurantTaipa Square Hotel Macau - RestaurantTaipa Square Hotel Macau - FitnessruimteTaipa Square Hotel Macau - ZwembadTaipa Square Hotel Macau - GastenkamerTaipa Square Hotel Macau - GastenkamerTaipa Square Hotel Macau - SuiteTaipa Square Hotel Macau - GastenkamerTaipa Square Hotel Macau - Gastenkamer

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3B08