Thaison Palace Hotel

9 Hang Voi Street, BEST LOCATION in Central Old- Quarter, 100 m from Hoan Kiem Lake and Water Puppet Theater. HIGHLY RECOMMENDED!, Hoan Kiem District - Hoan Kiem Meer, Hanoi, Vietnam +84-4 (Bekijk kaart)

Voorheen : Thaison Hotel 1 (Asia Paradise Hotel)
Thaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinken Thaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinken Thaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinken Thaison Palace Hotel Hanoi - Gastenkamer Thaison Palace Hotel Hanoi - Gastenkamer Thaison Palace Hotel Hanoi - Gastenkamer Thaison Palace Hotel Hanoi - Badkamer Thaison Palace Hotel Hanoi - Faciliteiten Thaison Palace Hotel Hanoi - Restaurant Thaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinken Thaison Palace Hotel Hanoi - Gastenkamer Thaison Palace Hotel Hanoi - Gastenkamer Thaison Palace Hotel Hanoi - Hotel interieur Thaison Palace Hotel Hanoi - Gastenkamer Thaison Palace Hotel Hanoi - Gastenkamer Thaison Palace Hotel Hanoi - Gastenkamer
Thaison Palace Hotel Hanoi - Gastenkamer Thaison Palace Hotel Hanoi - Entree Thaison Palace Hotel Hanoi - Hotel interieur Thaison Palace Hotel Hanoi - Recreatie-faciliteiten Thaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinken Thaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinken Thaison Palace Hotel Hanoi - Gastenkamer Thaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinken Thaison Palace Hotel Hanoi - Gastenkamer Thaison Palace Hotel Hanoi - Badkamer Thaison Palace Hotel Hanoi - Gastenkamer Thaison Palace Hotel Hanoi - Gastenkamer
Gebied: Hoan Kiem District - Hoan Kiem Meer Aantal kamers: 35

7,6
Laurens K. (Echt)paren Netherlands, 29 juni 2014
Goede service

personeel, groot bed, locatie
Na het lezen van de postieve reviews gekozen voor het Thaison Palace Hotel. We zouden pas om 8 uur 's avonds landen met het vliegtuig en belden 's ochtends om te controleren of onze reservering door was gekomen, dat was zo. Bij aankomst werden we gelijk met onze namen begroet en wilde ons graag helpen met onze reis plannen. Iedere keer als we langs de balie liepen wilden het personeel excursies voor onze reis plannen, maar toen we zeiden dat we hier geen behoefte aan hadden hielden ze op. De deluxe kamer had een king size bed en sliep heerlijk. Badkamer was klein, maar bevatte een goede stortdouche. Na de overnachtingen namen we de nachttrein naar Sapa. Netjes om 12u uitgecheckt en de bagage achtergelaten terwijl wij de stad in gingen. Toen we 's avonds (tijdens een regenbui) aankwamen mochten we in een andere kamer om te douchen en de kamer behouden tot zij voor ons eens taxi zouden bellen. Perfecte service dus! Ook de locatie is goed, vlak bij het Hoan Kiem Lake.
Doei J. (Echt)paren Netherlands, 23 april 2014
tevreden

ligging, goed bereik wifi, vriendelijk personeel
Ontbijt is voor verbetering vatbaar. Koude koffie en sommige producten op het menu was om 9.00 uur niet meer verkrijgbaar
Paul W. (Echt)paren Netherlands, 23 juli 2013
schoon, in het centrum, behulpzaam personeel

goede locatie, vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding
Paul W. (Echt)paren Netherlands, 22 juli 2013
Goed gelegen in het centrum

Vriendelijk personeel, behulpzaam en schone kamers
Ons verblijf in het hotel was prima. De kamers waren schoon en groot genoeg voor met zn tweeen. Wij hebben in het hotel een trip naar Sapa en Halong Bay geboekt. Dit is netjes geregeld. We hebben wel te veel betaald, maar daar was achteraf niks meer aan te veranderen. De douche waarvan je gebruik kan maken als je terug komt van een trip en geen kamer meer hebt is erg vies. Hier hebben wij daarom ook geen gebruik van gemaakt. Er werd tegen ons gezegd dat we altijd konden douche als we terug kwamen en als er een kamer vrij was we daarin mochten douche. Een kamer was na halong bay niet vrij en na sapa hebben we eerst uren in het restaurant moeten zitten tot dat we konden douche in een kamer. Het hotel was toen echt vol (denk ik).
Maxime V. (Echt)paren Netherlands, 23 maart 2013
prettig hotel, aardige medewerkers,

redelijk goed gelegen tov het oude centrum, schone, ruime kamer, aardige medewerkers
5,3
verblijf was prima. wij hadden na een onderbreking van 2 dagen nogmaals geboekt en betaald. bij terugkomst bleek de kamer niet vrij en werden wij in een ander, minder prettig hotel geplaatst. geen nette manier van werken, er was ons beloofd dat zij een kamer zouden vrijhouden als we betaalden.
Thomas V. (Echt)paren Belgium, 18 september 2012
Leuk hotel en service met een glimlach

Uitstekende prijskwaliteit met ruime kamers en vriendelijke staff
UItstekende uitvalbasis om Ha Noi te verkennen, uitstekende ligging in het Hoan Kiem District.
Onno S. (Echt)paren Netherlands, 8 januari 2012
Sympathiek hotel met vriendelijk personeel

Zeer centraal gelegen hotel
hotel ligt in hartje hanoi. veel attracties op loopafstand. buiten erg lawaaiig echter op kamer geen last van. grote kamers met een eenvoudige badkamer. ontbijt is goed verzorgd en je kunt veel extra's bestellen. personeel probeert engels te spreken en vaak komen we er wel uit. behulpzaam met het geven van tips voor restaurants en voor ons een fantastische trip georganiseerd naar halong baai.
Restaurant tip: Little Hanoi, Dynasty en Four Nigths. Allen op loopafstand van Hotel. Bezoek aan de bar van het Metropole Hotel is ook zeker de moeite waard.
Rudy V. (Echt)paren Belgium, 21 juli 2011
Zéér slechte service en bedriegelijk personeel

GEEN!!!
2,7
Nooit meer.Zééér slechte service(nooit meegemaakt op 40 jaar wereldreizen en bedriegelijk personeel!!)
Dayang S. (Echt)paren Malaysia, 25 september 2014
Great service

Friendly staff, clean & neat room, nice breakfast
Fantastic. All the staff are very kind & friendly, room is clean & neat. I would recommend others to stay here & I will stay here again if I ever come back to Hanoi.
Farrah E. Groepen Philippines, 23 september 2014
Excellent Excellent Customer Service

Hotel Staff, Location, Complementary Services
9,7
We stayed here for 5 nights in our recent trip to Hanoi last September. I chose this hotel because of the great reviews I read from googling, and boy was I not disappointed! :) Staff were very friendly, from Joe to Richard and the girls (I remember one's name is Nah). It is true that they are very full of humor too! Haha. Great location, just 2 mins. away from Hoan Kiem Lake. They were suggesting us good places to visit, streets for shopping, good places to eat, etc. :) Any assistance you need they're happy and willing to give you. :) Not to mention the affordable price and amenities (tv, ref, pc/laptop for work) they have - some you don't actually get from other hotels/hostels. You would especially enjoy that this is located in Old Quarter, the best place in Hanoi to just walk around.

Thaison Palace Hotel HanoiThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinkenThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinkenThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinkenThaison Palace Hotel Hanoi - GastenkamerThaison Palace Hotel Hanoi - GastenkamerThaison Palace Hotel Hanoi - GastenkamerThaison Palace Hotel Hanoi - BadkamerThaison Palace Hotel Hanoi - FaciliteitenThaison Palace Hotel Hanoi - RestaurantThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinkenThaison Palace Hotel Hanoi - GastenkamerThaison Palace Hotel Hanoi - GastenkamerThaison Palace Hotel Hanoi - Hotel interieurThaison Palace Hotel Hanoi - GastenkamerThaison Palace Hotel Hanoi - GastenkamerThaison Palace Hotel Hanoi - GastenkamerThaison Palace Hotel Hanoi - GastenkamerThaison Palace Hotel Hanoi - EntreeThaison Palace Hotel Hanoi - Hotel interieurThaison Palace Hotel Hanoi - Recreatie-faciliteitenThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinkenThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinkenThaison Palace Hotel Hanoi - GastenkamerThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinkenThaison Palace Hotel Hanoi - GastenkamerThaison Palace Hotel Hanoi - BadkamerThaison Palace Hotel Hanoi - GastenkamerThaison Palace Hotel Hanoi - GastenkamerThaison Palace Hotel Hanoi - GastenkamerThaison Palace Hotel Hanoi - GastenkamerThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinkenThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinkenThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinkenThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinkenThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinkenThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinkenThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinkenThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinkenThaison Palace Hotel Hanoi - SuiteThaison Palace Hotel Hanoi - Eten en drinken

Beoordelingen door klanten - Thaison Palace Hotel, Hanoi