arrow-up-icon Verdien punten binnen uw premiepunten programma!
Terug naar hotelinformatie

6 Johannes B.
04 februari 2015
matige kamer
ligging, veel marmer, zwembad
geen fohn, geen minibar, onvoldoende licht in kamer

9,7 Charlotte H.
27 januari 2015
WAUW
Uitzicht, ontbijtbuffet, luxe van kamer
Goede service van het hotel: bij de kamer die we geboekt hadden was er geen dubbel bed meer beschikbaar, dus toen kregen we een gratis opgrade naar een luxere kamer. Geweldig uitzicht vanaf de hoekkamer op de 30e verdieping. Heel uitgebreid en erg lekker ontbijtbuffet.

8 Alexander W.
16 november 2014
Heel keurig hotel, ietwat steriel en afstandelijk
netjes, goede kamer, attent personeel
Het enige minpunt dat niet voor mij duidelijk was aangegeven dat het ontbijt slechts tot 10 uur mogelijk was.

8 Vera J.
09 september 2014
Super hotel
Goede locatie, mooie kamers, en de ideale ligging
We hebben genoten hier. Alles was binnen handbereik maar als je eenmaal in het hotel was kon je aan de drukte ontsnappen. Wij gaan hier volgende keer zeker terug.

9 Arnoud H.
03 september 2014
Lekker luxe
Schoon, Ligging, prijs
Was op doorreis. Dus lekker kunnen slapen in dit zeer luxe hotel Midden in pratunam als je van shoppen houd. En een van de betere geld wissel kantoren in de buurt.

9,7 Mahindarkoemar S.
31 augustus 2014
Schitterend hotel. Hele goede ligging.
Goed ontbijt. goede ligging en goed onderhouden.
Wij hebben het heel erg naar ons zin gehad in dit hotel. Grote lobby. 6 liften. Goed ontbijt in het prachtig restaurant. Kamer is groot met een luxe badkamer. Mooi zwembad, helaas niet zo diep.Vele grote Shopping Mall op loopafstand. 'S-avonds night bazaar naast het hotel. Gewoon een prachtig hotel. Gaan er zeker weer een keer terug.

5,3 Erwin L.
24 augustus 2014
bangkok
het grootste een enge pluspunt van dit hotel is het ontbijt
de ligging van het hoetel is vrij goed winkels genoeg in de buurt maar het hotel zelf is slecht 2 x gevraagd om andere kussens en niet gekregen verlichting in de badkamer was kapot ook een paar keer gevraagd of ze dit konen verhelpen maar ook hier werd weer geen gehoor aan gegeven.

9,7 Antonius V.
20 augustus 2014
Goed hotel
Ruimte.

9,7 marco T.
04 augustus 2014
Prima hotel voor de dagen in Bangkok
Kamer, ligging, uitstraling
Heerlijk hotel in de binnenstad, ligt recht tegenover 2shoppingmalls waarvan 1heel erg groot, we verdwaalden er elke keer weer, met op de bovenste verdieping veel eetgelegenheden, en veel leuke westerse winkels. Hadden mooie kamer met erg mooi uitzicht in de main tower, zwembad er leuk gelegen, en ontbijt er uitgebreid. Met taxi en tuktuk kun je overal makkelijk komen. Zou zo weer heen gaan

9 Kees L.
31 mei 2014
Prima kort verblijf
Ligging tov luchthaven en openbaar vervoer. Prima kamers en ontbijt
Prima verblijf in de north tower. Kan maar 1 nadeel noemen. Tijdens de coup werden we niet geinformeerd door het hotel over de situatie.