The Berkeley Hotel Pratunam

8,1
8,2
7,2
Dick H. Individuele reizigers Netherlands, 24 april 2016
Goed Hotel op top lokatie.
Fijn Hotel
Wilma W. Zakelijke reizigers Netherlands, 12 maart 2016
Gewoon Ok niet meer!
Te druk Te wijnig liften!
Andy D. (Echt)paren Belgium, 21 januari 2016
Klassevol hotel op toplocatie.

Locatie, comfort, afwerking.
We hadden een aangenaam verblijf in dit klassevol hotel op 1 van de beste locaties in Bangkok. Je betaalt wat maar krijgt er veel voor terug. Mooie ruime kamers met alle comfort. Prachtig verlicht rooftop - zwembad met spectaculair uitzicht over de stad.
Hein C. (Echt)paren Belgium, 10 november 2015
centraal gelegen hotel

ruime kamer, goed bed, uitgebreid ontbijtbuffet
mooi hotel in het centrum van Bangkok, ruime kamer met groot bed en goede matras. Ontbijt is uitgebreid buffet met lekker vers brood (niet vanzelfsprekend in Thailand) maar geen 'bacon'. Toch wat schimmel in de hoeken van de douche (zie je wel vaker in Thailand). Bar was al dicht om middernacht, vond ik vroeg. Enige negatieve ervaring is dat we pas na 3 uur wachten naar de kamer konden. Bij de booking had ik vermeld dat we al om 7.00 zouden landen, vlucht was 1 uur vroeger in BKK dus toen we om 8.00 in het hotel waren konden we pas om 11.00 naar de kamer. Niet leuk na een lange vlucht en jetlag. Slapen werd niet toegestaan in de zetels in de lobby en ook niet op de 11de verdieping waar zetels stonden. Bij betalen was geen oplossing want alles was volzet (?). Verbleef in main tower, luxury hot deal met ontbijt, 55 % korting.
Wilma W. Zakelijke reizigers Netherlands, 15 oktober 2015
W

W
Ingeborg L. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 20 augustus 2015
Heerlijk hotel! Wifi kan beter.

Ruime kamer, Super zwembad op het dak, heerlijk uitgebreid ontbijt buffet en vriendelijk personeel.
Wij hebben 2 nachten in the Berkeley overnacht op weg naar Nederland vanuit Cambodja. We kregen een zeer ruime hoek kamer. Het zwembad is super en schoon. Omdat er net een bomaanslag was geweest in Bangkok zijn wij de twee dagen in het hotel gebleven en dat kan daar prima. We hebben gezwommen, geluierd en een massage genomen bij de Spa. Die erg goed is voor 900 Bath. Jammer is dat de wifi niet goed is voor zo'n hotel. Er is veel wifi, maar niet goed en de verbinding valt iedere keer weg. Daarnaast zouden er meer stop contacten mogen zitten in de kamers. Wel een föhn, maar geen stop contact in de badkamer of in de buurt van een spiegel. Erg lastig en het klopt niet bij dit hotel. Dat zou beter moeten. Voor de rest enorm genoten. Echt een aanrader!
Ronny P. (Echt)paren Belgium, 4 juni 2015

Personeel badkamer en lounge
Ronald K. Individuele reizigers Netherlands, 20 februari 2015
Geen 5 sterren

eten en locatie was prima
Receptie was erg nors, je werd niet als klant ontvangen en dat mag best voor 5 sterren. Bij een laat vertrek geen mogelijkheden voor een warme douche einde dag (bij andere 5 sterren hotels welOntbijt goed maar wel een fabriek. Restaurant avond eten helemaal top incl.personeel. Te weinig liften 6 stuks voor 700 kamers is wel weinig veel wachten voor liften.
Vince M. (Echt)paren Netherlands, 15 februari 2015
Goed Hotel, teveel Chinezen

Kamers, douche, ligging
Goed, alleen ontzettend veel chinezen tijdens ons verblijf,
Johannes B. (Echt)paren Netherlands, 2 februari 2015
matige kamer

ligging, veel marmer, zwembad
geen fohn, geen minibar, onvoldoende licht in kamer
1 - 10 van 51 beoordelingen Volgende pagina
The Berkeley Hotel Pratunam BangkokThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - EntreeThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Hotel interieurThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - ZwembadThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - ZwembadThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GastenkamerThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - ReceptieThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GastenkamerThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GastenkamerThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GastenkamerThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GastenkamerThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GastenkamerThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GastenkamerThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GastenkamerThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GastenkamerThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - GastenkamerThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - BadkamerThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - BadkamerThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - BadkamerThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - FaciliteitenThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - FaciliteitenThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Hotel interieurThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Hotel interieurThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - ZwembadThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - ZwembadThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - EntreeThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Nabij attractieThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Nabij attractieThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Nabij attractieThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Nabij openbaar vervoerThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - VergaderruimteThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - VergaderruimteThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - VergaderruimteThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Nabij attractieThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - SpaThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - SpaThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - RestaurantThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Recreatie-faciliteitenThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - UitzichtThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - ZwembadThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - ZwembadThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - FitnessruimteThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - FaciliteitenThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - ZwembadThe Berkeley Hotel Pratunam Bangkok - Zwembad

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.